Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 08:21:46

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 123
Yhteensä: 123

Viimeisimmät

Foorumin luku- ja kirjoitusoikeuksien **VANHENTUNUT**

Aloittaja NgZ, joulukuu 21, 2012, 22:46:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 02, 2013, 21:32:33
Sisällön (viestien ja aiheiden osalta) Mazdago ry:n luomalle ja ylläpitämälle sivustolle ovat luoneet käyttäjät (nykyiset, entiset jäsenet ja foorumin käyttäjät). Ei tuon asian myöntäminen ole mikään ongelma.

Tämähän olisi tietenkin hienoa, jos tällainen ilmoitus olisi näkyvissä jo etusivulla joka on näkyvillä sisäänkirjautumattomillekin.
Edes muistona niille, jotka tietävät luoneensa sisältöä joka ei ole enää juuri kenenkään saatavilla (en väitä itse koskaan luoneeni mitään sisältöä, tässä ei ole siitä kysymys).

Olen kokenut, että Mazdago, sen jäsenet ja rekisteröityneet käyttäjät olivat minulle suurena apuna ottaessani ensimmäisiä askelia autojen DIY-korjaamisessa sekä huoltamisessa.
Olen myös kokenut, foorumilla vierailujeni vähennyttyäkin, että Mazdago on jostain syystä käynyt hiljentymään keskustelujen osalta.
Mistä suuremmasta syystä tämä voi johtua, onko muka niin että Mazda merkkinä ei ole ihmisten suosiossa siinäkään määrin mitä se on joskus ollut? Vaikea uskoa, vaikea uskoa, ettäkö ensimmäisen Kutosen jälkeen Mazdan käyttö autona olisi muka vähentynyt. Olen harmissani tulevien nuorten (ja miksi ei vanhempienkin) takia, mistä he tulevat ensimmäisen käyttöauton Mazda Kutosena hankittuaan hakemaan tietonsa DIY-korjaukseen, kuten itse aikanaan sain tehdä hankittuani Mazda 626:en ensimmäiseksi käyttöautoksi.

ënzo86

Lainaus käyttäjältä: Asmo - tammikuu 02, 2013, 19:59:43
Lainaus käyttäjältä: NgZ - joulukuu 26, 2012, 16:42:57
Yksi tärkeä seikka on esim tarjota tietopankkien laaja (jo kertynyt tieto) vain jäsenille, ja tämä on siis tarkoitus yhdistää jo nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin etuihin, ja näin ollen tuoda enemmän vastinetta jäsenmaksulle.

Tästä löytyy mielenkiintoinen kysymys. Miten ilmaiseksi tuotettu sisältö voidaan siirtää maksumuurin sisään? Aivan kuin forumin X ylläpitäjä(t) olisivat itse tuottaneet kaiken sisällön jota tullaan tarjoamaan osana liittyvän Jäsenen etuja. Koskaan kuitenkaan myöntäen että asia on todellakin niin ja antamalla asiasta kysyttäessä ymmärtää, että  Jäsenmaksut johtuvat 'muista syistä'.

Itse poistin kaiken kirjoittamani forumilta, Eipä tarvitse niiden olla esillä, jos itsekään en niitä näe lukea..

NgZ

Lainaus käyttäjältä: ënzo86 - tammikuu 02, 2013, 23:12:58
Yksi tärkeä seikka on esim tarjota tietopankkien laaja (jo kertynyt tieto) vain jäsenille, ja tämä on siis tarkoitus yhdistää jo nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin etuihin, ja näin ollen tuoda enemmän vastinetta jäsenmaksulle.

Tästä löytyy mielenkiintoinen kysymys. Miten ilmaiseksi tuotettu sisältö voidaan siirtää maksumuurin sisään? Aivan kuin forumin X ylläpitäjä(t) olisivat itse tuottaneet kaiken sisällön jota tullaan tarjoamaan osana liittyvän Jäsenen etuja. Koskaan kuitenkaan myöntäen että asia on todellakin niin ja antamalla asiasta kysyttäessä ymmärtää, että  Jäsenmaksut johtuvat 'muista syistä'.

Itse poistin kaiken kirjoittamani forumilta, Eipä tarvitse niiden olla esillä, jos itsekään en niitä näe lukea..
Kukin saa tehdä kuten parhaakseen näkee, mutta itse näen vanhojen viestien poistamisen vielä suurempana haaskauksena kuin foorumin rajaamisen. "Jos minä en saa lukea viestiäni, ei sitä saa kukaan mukaan lukea" -asennehan on mielestäni juuri vastoin periaatetta, että tiedon pitäisi olla muiden saatavilla. Harmillista, mutta kuten sanottua, kukin tekee niin kuin parhaakseen näkee.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Asmo - tammikuu 02, 2013, 22:53:13

Olen myös kokenut, foorumilla vierailujeni vähennyttyäkin, että Mazdago on jostain syystä käynyt hiljentymään keskustelujen osalta.
Mistä suuremmasta syystä tämä voi johtua, onko muka niin että Mazda merkkinä ei ole ihmisten suosiossa siinäkään määrin mitä se on joskus ollut? Vaikea uskoa, vaikea uskoa, ettäkö ensimmäisen Kutosen jälkeen Mazdan käyttö autona olisi muka vähentynyt. Olen harmissani tulevien nuorten (ja miksi ei vanhempienkin) takia, mistä he tulevat ensimmäisen käyttöauton Mazda Kutosena hankittuaan hakemaan tietonsa DIY-korjaukseen, kuten itse aikanaan sain tehdä hankittuani Mazda 626:en ensimmäiseksi käyttöautoksi.

Veikkaukseni olisi, että Mazdat ovat vähentyneet ehkä enemmän harraste- ja vanhempina käyttöautoina. Molempien omistajat kaipaavat enemmän DIY-tietoutta verrattuna uusien Mazdojen omistajat (varsinkin takuun alaisuudessa olevat autot), koska hehän varmasti turvautuvat korjaamojen palveluihin herkemmin kuin itse alkavat huoltamaan/korjaamaan.

Toki syitä on varmasti monia muitakin. Tämä on vain itselleni mieleen tullut.

ënzo86

Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 02, 2013, 23:29:58
Lainaus käyttäjältä: ënzo86 - tammikuu 02, 2013, 23:12:58

Kukin saa tehdä kuten parhaakseen näkee, mutta itse näen vanhojen viestien poistamisen vielä suurempana haaskauksena kuin foorumin rajaamisen. "Jos minä en saa lukea viestiäni, ei sitä saa kukaan mukaan lukea" -asennehan on mielestäni juuri vastoin periaatetta, että tiedon pitäisi olla muiden saatavilla. Harmillista, mutta kuten sanottua, kukin tekee niin kuin parhaakseen näkee.

Jos vapaasti kerrytetty tieto ei saa olla kaikkien nähtävillä, en halua sen olevan myöskään rajatulle ryhmälle nähtävillä.
(Minun tapauksessani ei varmasti kovin isoa vahinkoa ole tapahtunut, vaikka tekstit ovatkin poistettu viemästä forumin muistivarantoja :D)
Ja kaikkea täällä viettämääni aikaa muistan hyvällä, paljon olen oppinut ja saanut täältä,SUURET kiitokset siitä.
Toivottavasti joskus edes jotakuta jollain tasolla jopa pystynyt auttamaan.

OT. jos tuo treen miittinki joskus pyörähtää käyntiin niin hyvän hetken sattuessa saatan pyörähtää jopa morjestamassa

smava

Lainaus käyttäjältä: Asmo - tammikuu 02, 2013, 22:53:13
Suurempi syy on osakseen varmasti myös juuri tuo autokannan uudistuminen. Eipä näihin uusiin niin helposti remppaa tehdäkään kuin kunnon kasarivehkeisiin  ;) Toki on uusiakin masoja foorumilla näkynyt ja toivottavasti näkyy myös vastaisuudessa.

Seison päätöksemme takana ja olen harmissani, kun niin moni tuntuu pahoittaneen mielensä foorumin muutosten myötä ja mitättömän jäsenmaksun vuoksi. Päätöstä pohdittiin hyvä tovi ja siitä pidetään kiinni.  Harmittaa, kun useammankin teidän kirjoituksia olen lueskellut ja hyviä tyyppejä nimimerkkien takaa löytänyt.

Uusia porkkanoita ja bonuksia kehitellään, mutta haluan muistuttaa teitä purnaajia siitä, että helpompaa se on aina päätöksiä vastustaa, kun ei omia ideoita uskalleta ääneen sanoa, jos niitä kysyy...

Mutta kuten jo mainittu niin katsellaan miten mazdalaisten vene seilaa.
- Elämä tappaa, jos se ei tapa se *******!
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

Asmo

Lainaus käyttäjältä: smava - tammikuu 03, 2013, 02:19:05
Suurempi syy on osakseen varmasti myös juuri tuo autokannan uudistuminen. Eipä näihin uusiin niin helposti remppaa tehdäkään kuin kunnon kasarivehkeisiin  ;) Toki on uusiakin masoja foorumilla näkynyt ja toivottavasti näkyy myös vastaisuudessa.

Onko menossa suvantovaihe, jossa -90-01-lukujen henkilöautot on pääosin korjattu.
Johan kuitenkin ensimmäiset Kutoset alkavat parin vuoden kuluttua olla korjauskelpoisessa iässä, massoittain(?) jos eivät ole sitä vielä tähän päivään mennessä olleet :D

No, kaikki muut sivuun.

Miten nykyisten rekisteröityneiden käyttäjien tunnusten käy muutoksessa? Jäävätkö ne talteen mahdollista uudelleenkäyttöönottoa varten (maksamalla jäsenmaksun -> sisään samoilla tutuilla tunnuksilla) vai poistuvatko tunnukset suoraan käytöstä ja vain tekstit jäävät talteen?

smava

Lainaus käyttäjältä: Asmo - tammikuu 03, 2013, 09:36:39
Lainaus käyttäjältä: smava - tammikuu 03, 2013, 02:19:05

Onko menossa suvantovaihe, jossa -90-01-lukujen henkilöautot on pääosin korjattu.
Johan kuitenkin ensimmäiset Kutoset alkavat parin vuoden kuluttua olla korjauskelpoisessa iässä, massoittain(?) jos eivät ole sitä vielä tähän päivään mennessä olleet :D

Onhan se tavallaan näinkin, että murrosta on ollut havaittavissa, mutta miksi ihmeessä vanhat pitäis unohtaa? Tämä oli henkilökohtainen ajatus ja näin ollen vastaus tuohon hajatelmaan, miksi muutosta on tapahtunut mazdaharrastajien keskuudessa.
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

pokkeri

[/quote]

Mulla oli onneksi niin vähän nuita viestejä poistaa että pääsi helpola ;D
Heippa.

Mazda3 GT 2008

Ei hyvä ollenkaan!  >:(

Ei tuo jäsenmaksu budjettia kaada, mutta jotain muutakin täytyis saada kun käyttöoikeudet foorumille ja lehti kerran vuoteen... Esimerkiksi ratapäivät olis todella jees, vois jopa maksaa isommankin vuosimaksun.

Ärsyttää kun ei voi edes omia tekstejä lukea kohta. Ei niinkään sekalaiset vastailut siellä täällä, mutta tuo projektitopicci täytyy poistaa ja tallettaa muualle talteen. Se kun on ainut mihin olen tallennellut vuosien aikaiset touhuilut kasin kanssa...
Mazda Rx-8 HP -06

smava

Jos nyt tässä kohtaa vielä selkeämmin sanoisin, että vapaaehtoisestihan me tätä kerhoa pyöritämme ja vinkkejä jäseniltä kuunnellaan. Ratapäivä on ollut olemassa, mutta siellä ei autoja ole ollut, joten se loppui toistaiseksi. Uusia tapahtumia haetaan, mutta edelleenkin täysin ilmaista on turha odottaa ellei kenelläkään satu olemaan kotona dynoa, asfalttirinkiä tahi jäärataa kerhon käyttöön ;)

Kerho tarvitsee teitä jäseniä osallistumaan ja kehittämään ;)

NgZ

Lainaus käyttäjältä: ënzo86 - tammikuu 03, 2013, 00:25:30
OT. jos tuo treen miittinki joskus pyörähtää käyntiin niin hyvän hetken sattuessa saatan pyörähtää jopa morjestamassa
Tulehan toki  ;)

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Mazda3 GT 2008 - tammikuu 03, 2013, 12:19:56
Ei tuo jäsenmaksu budjettia kaada, mutta jotain muutakin täytyis saada kun käyttöoikeudet foorumille ja lehti kerran vuoteen... Esimerkiksi ratapäivät olis todella jees, vois jopa maksaa isommankin vuosimaksun.

On meillä nykyäänkin miittejä, ei ratapäiviä tosin (syy niiden lopetukseen mainittu jo monta kertaa). Alkuperäisistä osista saa -10% alennusta, ja onhan se tuo MPM-Performance vielä jäljellä vanhoista yhteistyökumppaneista. Toivottavasti noitakin saadaan lisää.

Kuten aiemmin sanottua, kerholle voi ehdottaa uusia yhteistyökumppaneita, miittejä yms.  ;)

Teersen Joonas

Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 03, 2013, 20:39:54
Alkuperäisistä osista saa -10% alennusta
Ei muuten saa.
Ei ainakaan kokkolan wetteriltä kun kysyin, eivät olleet koskaan kuulleetkaan moisesta >:( >:( >:(

ennen kun mazdan huolto ja varaosat olivat kokkolan delta-autossa ei ollut mitään ongelmaa saada 10% alennusta ::)

Voisinkin tässä kysäistä että olisiko mahdollista, että mazdago:n hallitus  tiedottaisi kokkolan wetteriä tästä alennus asiasta??? En varmaan ole ainoa joka kyseistä puljua käyttää...

T:Joonas
6 2.0TD Wagon GT 6MT -07
323 BF B6T Widebody -88

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Teersen Joonas - tammikuu 03, 2013, 22:49:14
Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 03, 2013, 20:39:54
Alkuperäisistä osista saa -10% alennusta
Ei muuten saa.
Ei ainakaan kokkolan wetteriltä kun kysyin, eivät olleet koskaan kuulleetkaan moisesta >:( >:( >:(

ennen kun mazdan huolto ja varaosat olivat kokkolan delta-autossa ei ollut mitään ongelmaa saada 10% alennusta ::)

Voisinkin tässä kysäistä että olisiko mahdollista, että mazdago:n hallitus  tiedottaisi kokkolan wetteriä tästä alennus asiasta??? En varmaan ole ainoa joka kyseistä puljua käyttää...

T:Joonas
Meiltä löytyi ainakin ennen sivuston kaatumista maahantuojan tiedote tallessa. Tarkoitus onkin pyytää maahantuojaa tässä lähiaikoina ilmoittamaan jälleenmyyjilleen tuosta uudesta kerhokortistakin.

Itse tulostin maahantuojan tiedotteen Oulun Wetterille, koska sieltä ei meinannut alennusta aikoinaan irrota, mutta tiedotteen kanssa kyllä asia korjaantui.

Teersen Joonas

Hienoa. Jospa Se siitä sitten lähtis homma etenemään.
6 2.0TD Wagon GT 6MT -07
323 BF B6T Widebody -88

T.Duck

Joo, vähän kaksijakoiset ajatukset on tästä uudistuksesta. Toisaalta tuo 20 € ei tuntuisi missään, mutta periaate on ollut, että mistään turhasta en maksa. Ja kun en todennäköisesti koskaan tule ratapäivillä käymään ja merkkiliikkeestä saan paremmat alennukset jo muutenkin niin turhaltahan tuo maksu alkaa tuntua pelkän foorumin käytöstä.  Varsinkin kun todennäköisesti foorumi hiljenee tästä vielä entisestään uudistuksen myötä.

Myös itsellä kävi mielessä nuo viestien tekijänoikeuskysymykset ja kahden vaiheilla olen poistanko nuo tähän mennessä kirjoittamani viestit vai en. Kysymyksiin olen saanut melko hyvin vastauksia ja vastapalveluksena olen pyrkinyt vastaamaan aina jos tietoa jostain asiasta on. Pitää vielä miettiä asiaa ja saattaa olla, että taivun vielä tuon jäsenyyden lunastamaan kun kuitenkin olen aika vahvasti merkkiuskollinen.

Foorumin tietosisällön määrään tämä uudistus tulee joka tapauksessa vaikuttamaan negatiivisesti, toisaalta laatu voi parantua kun uskalletaan kertoa avoimemmin esim. auton tyyppivioista pelkäämättä automallin maineen menetystä. 
Mazda 6 2.0 Elegance Sportwagon -09
Mazda 3 1.6 sedan Elegance -06 (ex), Mazda 3 1.6 HB Classic -04 (ex), Mazda 323 BG 1.3 -90 (ex)

NgZ

Lainaus käyttäjältä: T.Duck - tammikuu 04, 2013, 10:32:55
...ja merkkiliikkeestä saan paremmat alennukset jo muutenkin niin turhaltahan tuo maksu alkaa tuntua pelkän foorumin käytöstä.

Tämäkin on tiedossa, ettei tuo Mazdan tarjoama alennus ole mikään järisyttävän hyvä, mutta toivottavasti tuohon saataisiin tulevaisuudessas muutosta.

Maikel

Lainaus käyttäjältä: T.Duck - tammikuu 04, 2013, 10:32:55
Joo, vähän kaksijakoiset ajatukset on tästä uudistuksesta. Toisaalta tuo 20 € ei tuntuisi missään, mutta periaate on ollut, että mistään turhasta en maksa. Ja kun en todennäköisesti koskaan tule ratapäivillä käymään ja merkkiliikkeestä saan paremmat alennukset jo muutenkin niin turhaltahan tuo maksu alkaa tuntua pelkän foorumin käytöstä.  Varsinkin kun todennäköisesti foorumi hiljenee tästä vielä entisestään uudistuksen myötä.

Itse suhteellisen lepposin mielin tosta jäsenyydestä, tähänkin asti maksanut sitä. Oikeastaan siis maksanut siitä lähtien kun se on keksitty.. Tuttuja merkkiliikkeen työnjohdossa, joten osia saanut aina kohtuu aleilla, nykyisin merkkiliikkeessä töissä ja konsernissa Mazda edustus, joten saan toisesta liikkeestä ostettua osat henkilökuntahintaan.

Eli kortista ei oikeastaan mulle ole koskaan ollut hyötyä. Mutta jäsenyyttä maksanut kiltisti, ainakaan tähän asti foorumilla jäsenyydestä ei ole ollut hirveästi "hyötyä", koska member-osio on pieni. Mutta siellä on kyllä hyviä juttuja.

Itse tykkään lehdestä, on se jotenkin eri asia oikeasti lukea jonkun tekemää paperipainosta, member-tarra on myös omaan mieleeni hieno asia, koska jos jossain näkee hienon Mazda, niin kyllä siitä tulee kurkittua jos näkyisi tarraa. Ja salaa tietysti toivon että joku bongaa mun auton/tarran jossain.

Eli vähän sekava sepustus, mutta yksinkertaistettuna, mennään nyt tällä rajaamisella eteenpäin, on niin muillakin kerhoilla eikä ne ole kuolleet. Toivotaan parasta myös meidän osalta.

Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 04, 2013, 17:51:08
Tämäkin on tiedossa, ettei tuo Mazdan tarjoama alennus ole mikään järisyttävän hyvä, mutta toivottavasti tuohon saataisiin tulevaisuudessas muutosta.

Valitettavasti en usko isoon muutoksen mahdollisuuteen, koska esim. BMW kerho (ei btcf) on paljon isompi kuin me, ja nekin saa 10-15% alen osista.
There is no "I" in team. There is no "you" either. So if your not on the team and I am not on the team. Then who is on the F*&^ing team? This team SUCKS!

SP91

Eniten huolettaa tuo foorumin hiljentyminen. Todennäköisesti kuitenkin liityn memberiksi kun eihän se parikymppiä maailmaa kaada muttei sille kyllä saa yhtä paljon vastinettakaan kuin nyt, kun neuvoja ei saa.. ratapäivillekkään tuskin eksyn, kun matkat niin pitkiä >:(. Suurempi hyöty olisi jos nuita alennuksia laajennettaisiin muihinkin liikkeisiin,  minä hyötyisin ainakin jos mm. motonet ja fixus.

NgZ

Lainaus käyttäjältä: SP91 - tammikuu 04, 2013, 23:48:49
Eniten huolettaa tuo foorumin hiljentyminen. Todennäköisesti kuitenkin liityn memberiksi kun eihän se parikymppiä maailmaa kaada muttei sille kyllä saa yhtä paljon vastinettakaan kuin nyt, kun neuvoja ei saa.. ratapäivillekkään tuskin eksyn, kun matkat niin pitkiä >:(. Suurempi hyöty olisi jos nuita alennuksia laajennettaisiin muihinkin liikkeisiin,  minä hyötyisin ainakin jos mm. motonet ja fixus.
Tästä tulikin mieleeni, että kannattaa sitten ajoissa pistää hakemus tulemaan mikäli haluaa jäsenyyden olevan voimassa 1.2. alkaen, eli ei kannata jättää tammikuun viimeiselle päivälle. Tämä siis niille, jotka eivät halua katkosta foorumille kirjoitteluun/lukemiseen.

Maikel

Forumin hiljentyminen on mahdollista. Mutta niin kuin T.Duck totesi että laatu voi parantua. Itse ainakin uskon laadun parantumiseen, ihan kokonaisuutena, eikä pelkästään viestien sisällöllisyyden osalta. Kun viestejä ei tule niin paljoa, niin silloin niitä on helpompi valvoa ja siirtää oikeaan paikkaansa, ja oikeissa paikoissa olevat kysymyksethän saavat paremmin oikeita ja laadukkaita vastauksia.

Itse huomannut vuosien saatossa että jollain tapaa maksaneet jäsenet ovat "omistautuneempia" kuin ei maksaneet. Esim. erinäisten miittien ja tapahtumien kohdalla monesti "uudet foorumilaiset" ovat olleet kovimpia huutelemaan niitten perään ja mahdollisimman lähelle itseään, mutta sitten jos joku on semmosen saanut tapahtumaan, kävijät ovat kuitenkin membereitä...

Ja tuota äskeistä sarakettahan ei saa sitten yleistää kaikkiin, koska on paljon asiallisia foorumilaisia jotka eivät ole maksaneet mutta ovat kovasti ollut parantamassa forumin sisältöä tiedoillansa, taikka esittämällä hyviä ja uusia kysymyksiä.
There is no "I" in team. There is no "you" either. So if your not on the team and I am not on the team. Then who is on the F*&^ing team? This team SUCKS!

JL68

Tervehdys kaikille!

En ole jäsen, enkä aio liittyä.
Olen kirjoittanut n. 50 viestiä, osa liittyy BJ:ni laturiongelmaan ja loput ovat (suurimmalta osin) vastauksia
hifi- ja yms. kysymyksiin.
En ala poistamaan viestejäni (en edes tiedä, miten se tehdään), mutta olkoon tämä viimeinen kirjoitukseni tänne.

Foorumin ylläpitäjät luonnollisesti päättävät, mikä on fiksuinta, enkä ala ko. asiasta kiistelemään.

UGH. olen puhunut.

Teersen Joonas

Tämä viesti ei ole kohdistettu kellekkään tietylle käyttäjälle vaan kaikille.

Mietikkääs jos olette saanut yhdenkin korjausvinkin tai ohjeen vianhakuun jolla voi välttää korjaamokäynnin niin eikö se ole aika paljon arvokkaampaa kuin 20€ ::) ::)
6 2.0TD Wagon GT 6MT -07
323 BF B6T Widebody -88

limppu

näillä näkymin ei sen kummempaa kuin kiitos ja näkemiin

jimi

Olin tietääkseni jäsen, mutta nyt taitaa jäädä maksamatta.

Varsinkin tuo myyntipalstan luku-oikeuksien muuttuminen, siten että sen lukemiseenkin pitää kirjautua on outo ??? ???, se ei palvele ketään harrastajaa vai onko tarkoitus, ettei osat/autot mene sisäpiirin ulkopuolisille.

Kuvittelisin, että joku voisi osto/myynti-palstalta osan/auton löydettyään innostua ko.kerhosta. Ainakin muilla vierailemillani merkki-sivustoilla myynti-palsta on ollut vapaasti luettavissa.

Nuo alennukset ei meikäläisellä ainakaan vaikuta mitään, autot on jo lähes 40-vuotiaita kaikki eli marmoritiski ei enää halua palvella ja Topin autossa mulla on sen verran hyvä naama-alennus eli se riittä mulle.

Ja kysymys-osioissa olin enemmänkin vastaava kuin kysyvä osapuoli eli sitäkään en jää kaipaamaan kun tuota pätemisen tarvettakaan ei pahemmin esiinny (ainakaan omasta mielestä)

Kiitos ja anteeksi...
Vanhoja Mazdoja jo vuodesta 1987.
Kiitos ja anteeksi, foorumin uudistumisen vuoksi lopetan täällä kirjoittelun 1.2. alkaen.

NgZ

Lainaus käyttäjältä: jimi - tammikuu 20, 2013, 12:42:11

Varsinkin tuo myyntipalstan luku-oikeuksien muuttuminen, siten että sen lukemiseenkin pitää kirjautua on outo ??? ???, se ei palvele ketään harrastajaa vai onko tarkoitus, ettei osat/autot mene sisäpiirin ulkopuolisille.

Olet jäsen kerhon maksava jäsen jo, joten sinuun muutos ei vaikuta millään tavalla.

Myyntipalastan luku eikä kirjoitusoikeudet muutu mitenkään. Ne säilyvät ennallaan.

Teemu

Lainaus käyttäjältä: NgZ - tammikuu 20, 2013, 13:57:53
Lainaus käyttäjältä: jimi - tammikuu 20, 2013, 12:42:11

Olet jäsen kerhon maksava jäsen jo, joten sinuun muutos ei vaikuta millään tavalla.

Myyntipalastan luku eikä kirjoitusoikeudet muutu mitenkään. Ne säilyvät ennallaan.
Tässä tarkoitetaan varmaan sitä, että ennen pääsi lukemaan myydään palstaa ilman kirjautumista. Nyt se ei ainankaan minulla onnistu.
Mazda 3 MPS

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Teemu - tammikuu 20, 2013, 14:35:05
Tässä tarkoitetaan varmaan sitä, että ennen pääsi lukemaan myydään palstaa ilman kirjautumista. Nyt se ei ainankaan minulla onnistu.

Tuo ei ole tarkoituksella. Korjataan asia mahdollisimman pian! Kiitoksia ilmoituksesta.

THX

Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06