Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

joulukuu 03, 2023, 06:08:36

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,159
  • Viimeisin: ABus
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,248
  • Aiheita yhteensä: 14,509
  • Kirjautuneena tänään: 30
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 36
Yhteensä: 36

Viimeisimmät

Oulu-Miitti. onko kiinnostuneita?

Aloittaja admin, lokakuu 02, 2003, 19:49:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

admin

Mitenkäs olisi kahvihetki tässä jonain päivänä?

reveller welkku yms?

welkku

Eiköhän se passaa. Mutta pitää soitella esim tjsp sit ku mä en nyt aina ole netin lähettyvillä. ja ens viikolla saattaa olla et olen Jyväskylässä mut reveller tietää numeron johon soittaa ja kysyä passaako mulle sit :D
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Tontsa2

ootteko missä päin oulua pitäny niitä miittejä..
Toni

welkku

Hmm jossai huoltiskallahan me yleensä :D Oisko ehdotuksia missä pidettäs ja millon?
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Tontsa2

Minkälaisella kalustolla olette siellä kokoontuneet... ;D
Toni

alfadatsun

ei oululaiset oo aatellu pitää miittiään jossain vähä alempana,kokkolan ja oulun välissä,vois tulla enemmän porukkaa

admin

No se ei enää olis oulumiitti  ;D

Miten olisi Laanila tai Ouluntulli tjsp? jos vaikka tässä viikolla.

Ja kalustohan on vapaa, kunhan edes jotenkin on mazda mielessä paikalle tultaessa. Eli ei mitään "tää mun auto on nii kesken etten viiti tulla" -lörinöitä.

Miten on?

StHippo

Lainaus käyttäjältä: Tuomo-2mE-Penttinen - lokakuu 06, 2003, 23:08:45

Ja kalustohan on vapaa, kunhan edes jotenkin on mazda mielessä paikalle tultaessa. Eli ei mitään "tää mun auto on nii kesken etten viiti tulla" -lörinöitä.

No sittenhän miekin saattasin ilmestyä paikalle Masallani, joka on jo sellainen pommi et hyvä jos pääsee eteen päin saatikka taakse päin...  ;D Mut viel pari kuukautta ja alle tulee uudempi Masa...  8)
-:: StHippo  ::-

Jape626

Onko monikin tulossa? Minäkin saattaisin ilmaantua jos sinne vaan olisi tarpeeksi muitakin tulijoita...

reveller

Meetingeix...

Kiitkosia 2mE, mulla kun tuo matsa on niin huono liikkeinen että kiva kun riittää matuajattelu.
Laanila on suht lähellä, jos joku ei välttämättä halua mua hakea koto-ovelta.

welkku

Juu rohkeesti vaan vaik auto oiski kesken tai vähän "pommi" :D Mullaki on tosi pahasti kesken ja tosi pommi ku meinaa hajota käsiin mut silti tullaan miittiin :D Alkaahan tässä vissiin oleen jo porukkaaki kasassa jonkunverran, rohkeesti vaa :D
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

pekuman

Kertokaahan vaan tarkempaa ajankohtaa, koitamma täältä Pattijoelta asti kiirehtiä paikalle...
Auti 1.9TDi  ja  äräks masta

welkku

Onkos ideoita millon pidettäis se miitti? Ja missä pidettäs se?
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

welkku

Tulipa tuossa eilen mieleen ku oltiin _2mEn ja Revellerin kanssa illanvietossa että jospa kerättäs Oululaiset ja Oulun lähistöltä mazdamiehet (ja myös naiset tervetuloa :D ) tonne tupoksen uudelle hienolle ABC:lle kahvitteleen ja pelaamaan sega rallyä? :)
Kauempaakin saa tulla jos siltä tuntuu mutta millonkas porukoille passais? Vkloppuisin varmaankin mieluiten?
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

reveller

Todentotta voisi pitää miitingiä ja etelästä tulijatkin ei voi olla huomaamatta paikkaa, johon mahtuisi vaikka koko boardin väki  :D. Pieksämäki taitaa vain olla seuraava, mihin ihmiset menevät hieman kauempaakin (kuten myös minä, mikäli auto on kunnossa silloin).

admin

Kyllä vain. Tuli harrasteltua alkoholiautoilua sillä segarally koneella ja ainakin revellerin osalta jäi hampaakoloon  ;D

Mutta ABC:ille voisi miitin pistää. Mille kuulostaisi?

Rec

no sinnehän ois ihan pakko tulla....
Mazda 6 2.3 Gt Sport -03, Suzuki Vitara JLX 3D -91 (AS-auto)

Evo626

Millonkohan porukka meinaa noitta miittejä piettää? Vois kait sitä täältä kemistäkin "saakka" ajella paikan päälle. Jahka nyt saa uuden konepellin, puskurin ym. "pientä" laitettua  ;D ;D

welkku

No eiköhän sitä tässä lähiaikoina kuiteski? vaik tossa uudenvuoden jälkeen, toi eka lauantai? 3.1.2004 siis ??
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Evo626

Itselleni kyllä passaisi tuo 3.1  :) Jos vaan on porukkaa tulossa niin kaitpa sitä vois tolla "projektilla" tulla pyörähtään  ;D Vai onkos sinne porukkaa tulossa?

welkku

Niin. Eipä ole paljoa tullu vastauksia tähän et passaako toi muille sitte?
Meitsille ainaski passaapi..
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

reveller

juu passaahan se Matu paja on kiinni viikonlopun :(  :-[

welkku

Hophop. Onko sinne nyt tulijoita? :/
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Evo626

Missä ja monelta?  :) Voishan tuota tulla pyörähtään.

welkku

Lainaus käyttäjältä: Evo626 - tammikuu 03, 2004, 14:07:55
Missä ja monelta?  :) Voishan tuota tulla pyörähtään.
Ei maha onnistua ku ei oo tulossa vissiin ketään.. :o
Jospa sitte siirretään taasen.. Mites ens vkloppuna passaa immeisille?!
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

admin

Minä missasin koko homman.  :(

Mutta jos ensviikon lauantaina vaikka ihan päivällä ottais niin voisi sopia. Sanotaan nyt vaikka että kello 15:00. ABC:n yhteydessä on kauppakin että saapi bisset ja siiderit osteltua jos hätä tulee.

Eli lauantaina 10.01.04 klo 15:00 @ ABC Tupos?

passaako halukkaille.

929s

Ei sillon 10.1.04 kannata Oulussa kokoontua, tulkaa Pieksämäelle, on enempi porukkaa.

http://213.139.167.148/mazdabbs/index.php?board=13;action=display;threadid=1440
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

admin

Niin..valitettavasti en voi sinne pmäelle asti tulla..  :-\

Evo626

Valitettavasti en tuolloin pääse  :( Pyhä kutsuu keskiviikkona  ;D

welkku

Nostetaanpa taas tätä.. Oisko ehdotuksia millon passais miitinkiä? :)
Mulle ei passaa lauantaina kun on menoa mutta muuten kyllä passannee..
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09