Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

lokakuu 02, 2023, 22:17:24

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,132
  • Viimeisin: tumb3z
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,215
  • Aiheita yhteensä: 14,498
  • Kirjautuneena tänään: 28
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 24
Yhteensä: 24

Viimeisimmät

Oulu-Miitti. onko kiinnostuneita?

Aloittaja admin, lokakuu 02, 2003, 19:49:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lifesaver

Jep!
Kello 19.00 raahen jäähallin pihassa olis aika hyvä. Ajattelin uutena jäsenenä tulla näyttämään teille mallia, kuinka huonoon kuntoon voi autonsa välinpitämättömällä asenteella saada! ;D ;D ;D ;D
Ex-323 Gt,Ex-626 2.2i,Ex-2.0-16 GT,2.0SS  Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutenööri se vitut välittää!

Minttura

Hyvä - Hyvä!
Mukava nähdä uusia naamojakin.
Meijät ainakin tunnistaa, kun kerhon tarrat ovat takalaseissa...
En minä unelmissa elä. Elän vain unelmat edeltä käsin.

Tomppa82

Voispa tuota tulla piipahtaan jos kerkee ku alko auto taas tänään haisemaan tuoreelle musteelle  ;D
Mazda 626 GF vm.98

reveller

niinpä tietysti kävi että olemme estyneitä kaikesta hehkutuksesta huolimatta... painumme paaaljon pohjoisemmaksi jo huomenna.

Jape626

Kaikki vaan jotka pääsee niin huomenna Raahen jäähallille 19.00...  :D

welkku

Jepulis. Pitääpä kattoa jos sitä jaksais ajella tolla lintalla sinne :)
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

lifesaver

Olis ihan jees, jos paikalle tulis paljon jäseniä. Revellerin olen jo tavannut, mutta muita en.....
:D
Ex-323 Gt,Ex-626 2.2i,Ex-2.0-16 GT,2.0SS  Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutenööri se vitut välittää!

lifesaver

Miitti raahessa tuli sitten pidettyä, paikalla 4 autoa. Asiallista väkeä nämä kerholaiset. Neuvoja, vinkkejä, ja arvokkaita ohjeita sain....
Paikalla olivat Jape626, Welkku, minä, ja valkoisella ss-gt:llä herra, jonka nimeä en muista! Kiitos pojat !

J.Naranen

Ois mielenkiintoista kokoontua jonkin tekemisen parissa,esim formula centerissä(?menikö paikan nimi oikein)ja päryyttää kilpaa,kuin vaan potkia renkaita ja ihastella matuja :D

welkku

Juups kiva miitti oli vaikka yrittiki vettä alkaa satamaan mutta sitte onneksi loppui :)
Laittakaa kuvia johonki ku otitte autoista rivissä kuvia :) Tolla kamerakännyllä tuli niin ******* kuva ettei siit saa mitään selvää ja toiseksi ei oo kaapelia tohon että sais koneelle siirrettyä :)

Sainpas sitteki lisättyä irc-galleriaan ton kuvan..

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Welkku&image_id=15292983
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

lifesaver

alfadatsun

Tämä on nyt ihan täysin OT mutta Helmi-Orvokki,,,,,,,,,,,,,,
se on tämä

8) 8) 8)

lifesaver

Tuizu

Jospa sitä itsekin joku kerta vielä eksyy miittailemaan, kunhan sais eka vaan masukan alle  ;)

maksalaatikkoa

Lupaan tulla heti kun saan masukan siihen kuntoon että voi ajaa... ;)
vielä puuttuu moottorista pari pikku osaa kuten kanget ja kampiakseli.. niin ja tietysti auto on pohjamaalissa..  :-*
Varmaankin menee syksyyn ennenkuin pääsee miittailee..
Ground effect ---> skriiiiii, skräts ---> !*?*!

Mersu like amg c36

Volvo s80. +200hp..

FiXi car makeup - Autojen pesut ja kiillotukset

alfadatsun

Ja vielä ihan 1 täys OT
Tässä on Helmi-Orvokin uusi poikakaveri Pölhö-Pertti ystäväni Pertin kunniaksi 8)

;)

Shogun

Raahe tuningis kyll olin ja joku kävi mun kans poriseekin jostakin meetingist, mut olin sen verta maisteissa et jäi koko homma  ::)
We Race You Win

welkku

Lainaus käyttäjältä: Shogun - heinäkuu 18, 2005, 23:52:04
Raahe tuningis kyll olin ja joku kävi mun kans poriseekin jostakin meetingist, mut olin sen verta maisteissa et jäi koko homma  ::)
Sulla se V6? Taidettii olla minä ja pekuman jotka kävi kattelee sun mazdan pellin alle innokkaasti :)
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Shogun

We Race You Win

NgZ

Tunningissa kävin itsekin, mutta kävin jo kahden aikoihin enkä pystynyt jäämään 19 asti paikalle  :P Entäs tuo elokuun miitti? Ei voida ainkaaan toisena viikonloppuna pitää kun silloin on se finnjae, eli milloin pidetään?
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

lifesaver

Mulla alkaa auton rakentaminen, purku on jo suoritettu. Yritin tuossa ostaa sportsaloonia, mutta rahat loppui kesken, joten tehdään GT:stä kulkine(auton nähneet voivat olla asiasta toista mieltä). Olisiko kellään ylimääräistä sälää 626 Gt:hen?

NgZ

Lainaus käyttäjältä: lifesaver - heinäkuu 20, 2005, 15:54:06
Mulla alkaa auton rakentaminen, purku on jo suoritettu. Yritin tuossa ostaa sportsaloonia, mutta rahat loppui kesken, joten tehdään GT:stä kulkine(auton nähneet voivat olla asiasta toista mieltä). Olisiko kellään ylimääräistä sälää 626 Gt:hen?

Siitä kannattaa laittaa osto ilmoitus ostetaan osastolle. Ja jos paljon tarttet osaa niin varaosa auto voi tulle halvemmaksi(jos on niin onnekas että on tilaa mihin sellainen sijoittaa  :'( ) Ja mikään missä lukee Mazda ei ole liaan romu korjattavaksi.  ;D
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

Tomppa82

Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana  :-\

..perskutarallaa ku ilmaantu kaikenlaista muuta pakollista pakertamista.. Maybe next time
Mazda 626 GF vm.98