Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

lokakuu 02, 2023, 21:49:39

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,132
  • Viimeisin: tumb3z
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,215
  • Aiheita yhteensä: 14,498
  • Kirjautuneena tänään: 28
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 11
Yhteensä: 11

Viimeisimmät

Lappeenranta

Aloittaja jarkko, marraskuu 25, 2003, 13:30:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko

No oisko esimerkiksi torstaina 20.5. sopiva päivä kenellekään tulla paikalle jonnekin johonkin aikaan, esim 19:00?
-marko-
"Ei kyntömies vakoaan valitse":Wagner

Miata -95

mali

Taas tuo aika millo en ite pääse! :'( ite oon ens viikon toho aikaa töissä... Pääsen vast 21:00... Mites ois 23.5 sunnuntaina? Heittäkää jotain aika ehdotusta!...

marko

OK, helatorstaina 20.5. klo 19 Kourulan Nesteellä tavataan! Mali ja minä tulemme ainakin. Toivottavsti saadaan yli 2 henkiöä paikalle vaikka varotusaika jäikin lopulta näin lyhyeksi.
-marko-

Miata -95

Mictian

hmm, 100% varmaksi en uskalla sanoa, mutta 95% varmuudella olen paikalla...
I am above the law! -Eric Cartman

mali

Ehdotan nyt hyvissä ajoin seuraavaa miittiä: 6.6 sunnuntaina 19:00 viipurinportilla eli ABC:llä ms12

F-clubber

Otetaan harkintaan...
--   www.terava.tk   --

marko

Tulossa ollaan jos en parempaa keksi  ;D Parannetaan viime kerran kolmen auton näyttäytymistä.
-marko-

Miata -95

F-clubber

Taidanpa tulla käväseen ja samalla kattomaan sen ABC:n..
Pun Mazda 323 hb. Ketä muita?
--   www.terava.tk   --

J_S

on tainnu jäädä lpr:n miitit vähiin..?

marko

Johan se kohta olisi taas vuosipalaverin paikka  ;D
-marko-

Miata -95

mali

oisko 24.4.2005 vaik pienen kokoontumisen paikka???

Sain perjantain mäxin ajoon...

J_S

mihis aikaan ja missä?

mali

sorry, pitää kattoo joskus muullo. iski tekniikka murheet...

Yames

Onko toi helatorstai nyt päätetty, olisin varmaan tulossa Imatralta kattelee...Itselleni Mazda 626 gti16 -91

jarkko

Kenelläs on imatralla sellane valkone 323 bg jota on laiteltu enempi! siis tyylii rs turbo ja evo skuupit ja jotai sellasta! hyvännäköstä! kunhan saan oman mzdan ajoon taas ni tuun miitteihi mukaan! Hyvää vappua kaikille

Terävä

Mites ois 15.5? Jos sais oman siihen mennessä takaisin liikkeelle..

Edit: Ei liiku vielä sunnuntaina..
- Subaru Impreza STI ver 4 -
BG GTX:stä jäi jonkin verran osia yli.. Myydään pois tallista tuning osia, vanteita, mikroauto yms. tavaraa Mazdaan ja muihin.. Ks. www.terava.tk

mali

No totellaan neiti Terävää. Oisko vaparilla??? Klo 18:00???

mali

Mites ois jos yritettäs herätellä porukkaa kahvelle? On ollu hiljasta täälläpäin viimeaikoina! Heitelkääs ajatuksia ilmaan! Oisko joskus kuukauden pääst?

Yames

Ei olisi yhtään huonompi ehdotus ollenkaan tuo toukokuun loppu. Nyt vaan kaverita herättelemään, että saataisiin tänne Itä-Suomeenkin vähän miittejä.
-Yames-

mali

täs taas on venyny tää homma... Lyödääns nyt vaikka miitti 5.7 abc:lle?

Yames

Viipurinportin ABC ?! 5.7 ilta passaa ainakin minulle, mitenkäs tuo kellon aika?

mali

jep, ja vaik aika tos klo 19:00 siihen lippisalkojen eteen missä on linja-autoille ja asuntoautoille tarkoitettu parkkis...

626 2.0 gti

myö ollaa tepan kanssa mukana  :)

Yames

Sattuipa nyt pahasti, unohdin merkata ajan kalenteriin ja pistin auton talliin, tulossa helmojen maalaus, takavalojen vaihto, ovipahvien kasaus ja kontin kasaan laitto. Kiirettä siis pitää, joten en nyt valitettavasti pääsekään  :'(. Mitenkä on porukkaa lähdössä Motopark Weekendiin Virtasalmelle? Itse olen menossa koko viikonlopuksi ja auto kasattuna  :D

mali

Jos kävis et siirrettäisiin toi miitti sunnuntaille... Mä joudun näil näkymi olee huomen ylitöissä ni en välttämäti kerkee... Aika ois sama???

Yames

Käy minulle mainiosti, pitää laittaa kalenteriin ylös. Siis 9.7 klo 19.00

Yames

Nyt porukka liikkeelle ja ulkoilemaan mazdojen kanssa. Olitiin su 9.7 Malin kanssa miitissä ABC:lla ja ajateltiin, että miitin voisi jopa vakinaistaa, tosin paikkaakin voisi välillä vaihtaa. Miltä kuulostaisi aina parin viikon tai kolmen viikon välein, voisihan sitä seuraavaa miittiäkin ehdotella tuonne su 23.7. Mielipiteitä kehiin, mielestäni tuo vakiomiitti olisi hyvä myös tänne Itä-Suomeenkin.