Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

toukokuu 02, 2024, 01:04:49

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,258
  • Aiheita yhteensä: 14,502
  • Kirjautuneena tänään: 37
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 37
Yhteensä: 37

Viimeisimmät

Miitti Kuopioon Kaliskruising 2006 17.6

Aloittaja Mazdaspeed, elokuu 12, 2004, 21:28:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kozard

Kruisinki ei kiinnosta mutta normitapaamisen voisin ajella mielelläni vaikka matkaa semmoiset 120km tuleekin.

Janne.L

minä kyllä meen molempiin mut se et missä se nyt pidetään ABC va kruisinki...olishan se mukavaa että muualtakin tulis porukkaa kuopion miittiin...

Janne.L

missäs se nyt sit pidetään ku ei oikein ota selvää kenestäkään...et pidetäänkö kruisinissa vai abc:llä????MAZDASPEED viittisitkö vastata???

Mazdaspeed

minunko pittää taas päättää :) juma taas minut haukutaan lyttyyn ku sinne ei saavu ku viis autoo  :-X
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Janne.L

no eikä haukuta mulle on ihan sama montako sinne tulee...ainakin samat autot ku joensuuhun niin onhan siinä jo porukkaa aika paljon ;D ;D ;D

33TU

#35
Ite voisin ajella siihen ABC:lle vaikka tuntia kahta ennen Kaliksen alkua, eikös se käy silleen ja sitte letkassa Kalikseen jatkoille.  :)
Samaa porukkaa en voi kerätä paikalle ku siellä joensuussa, ku en tunne ketään kunnolla, niin päättäkää vaan niin minä tottelen.  :)

Mazdaspeed

joops no sinne absille sit kaikki vaikka siinä 17.00 aikoihi eiks jee ?! kokeillaan jos mahuttas lähetään siit sitten ajelee jossain vaihees sinne cittarille !
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Janne.L

jees siis kaikki vaan abc:lle klo 17.00 katotaan kuinka paljon saadaan porukkaa miittiin :) :) :)

Janne.L

huomenna menee takapuskuri maalaukseen ja ritilät eteen mut spoikasta ei vielä mitään tietoo et laitanko sen oisko MAZDASPEEDILLÄ ehdotuksia et millä se pysyis kiinni???

Mazdaspeed

joops nyt olikyl hyvä miitti ja kruisinki kiitos kaikille paikalla olijoille :) kuvia tulee myöhemmin ..
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Janne.L

kyllä oli parempi miittii kuin joensuussa ja kaikille kiitos...

Mazdaspeed

pari kuvaa miitistä ..






ja sit kruisingista...









skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Janne.L

 ;D ;Dhyviä kuvia kuka noi on ottanut ;D ;D

33TU

Ei oo pitkään aikaan ollu näin hyvät Kruisingit, 5 tuntia meni liian nopeesti  :) . Hienoimmassa messuilla olevassa autossa oli sivulasissa tarra  ;D ei tarvii pitkään miettiä mistä puhun.

Mazdaspeed

heii ei minun  autossa tommosta tarraa ollu :D:D
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Janne.L

no olishan se saanut kestää vielä kauemminkin...muutkin otti tuosta tarrasta kuvan että en pelkästään minä:D:D:D

Iku

Vieläkös porukalla oli tarkoitus kokoontua joskus? Kalikseen ei joutanut autolla. Ja kun muutaman harvinaisen Mazdan voimin edetään niin olisi mukava joku kruisinki ajaa tälle kesälle vaikkei nuo nyt mitään näyttely kalustoa ole.  :-*
323 Gtx -91, 626 Ht 2.0 -80, Rx7 -85, Rx7 -83, 2x Bmw e30

Janne.L

kyllähän tässä vois vaikka pitääkkin uuden miitin ja jos sinne tulis viel paljon porukkaa...