Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

tammikuu 29, 2023, 14:25:25

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,047
  • Viimeisin: Stephennal
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,149
  • Aiheita yhteensä: 14,467
  • Kirjautuneena tänään: 18
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 1
Vieraat: 11
Yhteensä: 12

Viimeisimmät

Lappeenranta

Aloittaja jarkko, marraskuu 25, 2003, 13:30:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarkko

Ketä klubilaisia on Lappeenrannasta ja minkälaista mzdaa on alla? Ihan vaa mielenkiinnosta kysyn.

marko

Täällä yksi. Mazda mallia punainen
-marko-
"Ei kyntömies vakoaan valitse":Wagner

Miata -95

Mictian

Täälläkin yksi, myös punainen mazda :)
(323 -88 gtx)
I am above the law! -Eric Cartman

F-clubber

--   www.terava.tk   --

mali

Wouuu! Meitä on jo paljon täältä ;)!!!

Itelläni on -626 matu mustilla puskureilla... (Vaiheessa edelleen)
                -mx6 2.5l 24vent..

Ja täst sit mieleen tuli semmoinen et KAHVITTELUT?

Mictian

Lainaus käyttäjältä: mali - marraskuu 26, 2003, 13:27:48

Ja täst sit mieleen tuli semmoinen et KAHVITTELUT?

Ei huonompi idea, missä ja milloin?
(itse olen niin saamaton että en edes meinaa rueta järkkäämään mitään, jos nyt rupeen järjestään miittiä, se toteutunee vuonne 2094)

admin

Lainaus käyttäjältä: Mictian - marraskuu 27, 2003, 10:06:09
(itse olen niin saamaton että en edes meinaa rueta järkkäämään mitään, jos nyt rupeen järjestään miittiä, se toteutunee vuonne 2094)

Onks ne sitten hautajaiset?  ;D Sorry, oli pakko. Admin off-topicille.  :P

Jatkakaa

F-clubber

Jos ni viikolla. ma-to, ni miun f vois tulla paikalle.
--   www.terava.tk   --

929s

Täällä meilläpäin on toiminut hyvin torstai illat. Ennemmin viikolla kannattaa kahvit juoda, sopii useimmille. Viikonloppusin on kaikenlaisia kinkereitä tahoillaan. Tietty jollain on just sillon harkat tai vastaavaa, ikinä ei saa ihan kaikille sopivaa päivää.

Eikä sen tartte olla kovin kummosta, kokoontuu vaan jonnekin huoltikselle ja kyllä se siitä. Kun pääsee alkuun ni ei muuta kun jatkakaa vaan.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

F-clubber

No? Laitetaax mazdat parkkiin? Ens torstaina 11.12 vaik?
Ketä mukana? Esim tossa liikenne ympyrän parkissa eka 20.00?
--   www.terava.tk   --

929s

Saadaan eka missäänpäin maailmaa pidetty samanaikainen mini- miitti . Me ollaan silloin Mäntsälän Shellillä ja ajatellaan teitä.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

4wd

Ja vielä yksi punainen  323 -91 nelikko.

jarkko

jos saan talvi nakit siihe mennessä ni mukana oon!

Mictian

Liikenneympyrän parkki? Kirjaston parkki siis?

No, sinne siis viikon päästä matun keula suuntaa (tosin matkaa melkein 500m, joten pitänee säästää viikko rahaa bensoihin) ;)

Puliukko

Täällä olis vielä yksi helsingin herra joka käy harvase viikonloppu lappeenrannassa verestämässä muistoja...
Projektina 1500 -71 ja päivä pelinä 323 hb -88

mali

Siis Vaparilla... Muute kyl kävis mut oon töissä 21:00 asti... Tekis kyl mieli keretä mukaa jos jotenkin vois lykätä tunnilla!?

Tume älä yhtää rupee!!!

Puliukko

Saako kysyä näin etelä-suomalaisesta vinkkelistä, että mikä siitä vaparista tekee sellaisen, että siellä pitää olla aina viikonloppuisin, satoi tai paistoi? Lähes tulkoon joka kerta kun olen viikonloppu iltaisin siitä ohi kävellyt, jokaiseen aukion nurkkaan on kokontunut jonkin asteiset "autokunnat", jotka sitten vuoronperään revittävät ympyrää nipponeillaan tai jenkeillään. Ei pysty ymmärtämään, mutta ehkä mun ei pidäkkään...

marko

Et oo Pultsari ainoa joka ei tuota ymmärrä  ;D Tai no tulihan vastaavaa itsekin harrastettua joskus 18-kesäisenä mutta ei miulle kyllä iske mikään Vaparille meno iltasella. Varmaan oon jo liian vanha tuollaiseen tjsp ::)

Miulle vapari on vaan halpa parkkipaikka jonne auton voi jättää kun käypi kaupungilla.
-marko-

Miata -95

Puliukko

Lauantaina käväsin taas LPR:ssa, kävelin satamasta olteriin päin. Ajattelin oikaista vaparin kautta, tuuli niin *******esti ja kylmä oli muutenki ku ryssän helvetissä, mutta silti aukio oli porukkaa täynnä kaljapullot kädessä huutamassa ja räkimässä. Kävi melkein sääliksi...
(en väitä etten itse olisi joskus pakkasessa dokannu, mutta rajansa kaikella)

F-clubber

Eli vissiin ketkä tulee ni torstaina 20:00 vaparilla, josta vois suunnistaa jonnekkin kahville. Tehdääx vaik, että kokoontuminen miun F:n luo, ku ajan sen johonkin. Kuva:
http://koti.mbnet.fi/tmartisk/jasenet/terava/terava1.jpg
???
--   www.terava.tk   --

Mictian

Lainaus käyttäjältä: F-clubber - joulukuu 09, 2003, 20:34:09
Eli vissiin ketkä tulee ni torstaina 20:00 vaparilla, josta vois suunnistaa jonnekkin kahville. Tehdääx vaik, että kokoontuminen miun F:n luo, ku ajan sen johonkin. Kuva:
http://koti.mbnet.fi/tmartisk/jasenet/terava/terava1.jpg
???

Tjoop, pitää pöristellä sinne sit

team apina

on se tarkkaa kun heti pitää olla siirtämässä......
huh huh.....viilataan pilkkuu/tai halutaan pätee.... ;D

Mictian

Lainaus käyttäjältä: team apina - joulukuu 10, 2003, 17:50:10
on se tarkkaa kun heti pitää olla siirtämässä......
huh huh.....viilataan pilkkuu/tai halutaan pätee.... ;D

MitVit? viilataan pilkkua tai halutaan pätee?
Tai halutaan edes yrittää pitää forumi jossain järjestyksessä, tosin taitaisi olla yks ******* hailee vaikka muutettais koko forumi käsittään tasan 1:n topicin, minne sitten voi kirjottaa mitä haluaa, ilman että kukaan valvoo mitään?

Tämä tais olla 21 postaus tähän threadiin, ja jo viidennestä postista alkaa miitin suunnittelu, niin kyllä tämä nyt ennemminkin on sitä kuin yleistä horinaa.

*******.

marko

No tänne tapahtumiinhan tää ilman muuta kuuluu. Mie menen Saipan peliin jotenka nyt jääpi miitti väliin. Ehkä jo ensi kerralla  ;)
-marko-

Miata -95

Mictian

Njahas, semmonen miitti.
Meinasi tuo kirjaston parkki käydä ahtaaksi, kun paikalle ilmaantui kaikki 3 autokuntaa, mutta ensikerralla sitten enemmän  8)

Tweezeer

Joo..on niitä huonompiakin miittejä ollu  :P
Liika merkkiuskollisuus on pahasta | GT:n mittariin ehti kertyä liki puoli miljoonaa

marko

Joko on toivuttu edellisestä ja yritettäisiin uudestaa?

Olisiko ketä tulossa?
-marko-

Miata -95

Mictian

Voisihan tuota tulla, jos on enemmän porukkaa tulossa kuin viimeksi, eli milloin, missä, mitävarten täh?

F-clubber

Voishan tuota taas tulla... Mites ois vaikka vko 21 (17-23.5)...
--   www.terava.tk   --

marko

Joo yritetään nyt saada semmoinen päivä että mahdollisimman monelle sopii. Päivä miulle on melkein samantekevä mutta melkein klo 19:00 alkaa olla myöhäisin aika että pääsee ajoissa nukkumaan ;D
-marko-

Miata -95