Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:09:24

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 155
Yhteensä: 155

Viimeisimmät

minnes ...

Aloittaja tommis, toukokuu 27, 2005, 21:01:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tommis

Eli liityin eilen ja maksutavaksi otin sähköpostin.kyssäri kuuluukin :milloin,ja minne mä maksan.Tuleeko laskun ohjeet s.postiin tai jotain? nimim. kova hinku jäseneksi koska on niin  pirskatin hyvä foorumi tai klubi mikä tää nyt on,mut mä tykkään KYMPILLÄ!
626 gti 16v 1988 + 626 gti 16v 1990

alfadatsun

Varmaan tulet saamaan laskunkin jos olet ilmoittanut tietosi,jäsenmaksuhan on sitten 20â,¬/vuosi ja en edes minä saa siitä
alennujksia :-[ :-[ :-[ :-[ :-[joten ei varmaan muutkaan ;) ;) ;) ;)

JolpE

juu multa se ainaki oli sen 20e ja laskun tietot tuli mulla ainaki sähköpostiin ja siitä muutaman viikon sisään aktivoituu jäsenyys ja sitten saa käyttää nuita ominaisuuksia... jäsenkortista ei ole kyl vielä kuulunu  :(

alfadatsun

no vaikkei jäsenkorttii oo tullut oot jäsen,Botniallekaan jos tulee ei jäsenkort6ti oo tarpeellinen siellä on kyllä jäsentiedot ;D

JolpE

juu mutta nuo alennukset ois 'hieman' helpompi saada jos ois se kortti...

alfadatsun

ei muuta kun otat kuitin maksetusta jäsenyydestä mukaan ;)

jalin

Lainaus käyttäjältä: alfadatsun - toukokuu 27, 2005, 21:55:18
ei muuta kun otat kuitin maksetusta jäsenyydestä mukaan ;)

Suosittelisin kuitenkin sen kortin käyttöä.

Kaikenmailman kuitella vonkaajat/sählääjät ei ole varaosatiskeillä mailman suurimmassa suosiossa.

929s

Lainaus käyttäjältä: JolpE - toukokuu 27, 2005, 21:40:14
juu multa se ainaki oli sen 20e ja laskun tietot tuli mulla ainaki sähköpostiin ja siitä muutaman viikon sisään aktivoituu jäsenyys ja sitten saa käyttää nuita ominaisuuksia... jäsenkortista ei ole kyl vielä kuulunu  :(

No nyt pitäs olla kortti? Vai onko jääny matkalle.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

929s

Lainaus käyttäjältä: tommis - toukokuu 27, 2005, 21:01:21
Eli liityin eilen ja maksutavaksi otin sähköpostin.kyssäri kuuluukin :milloin,ja minne mä maksan.Tuleeko laskun ohjeet s.postiin tai jotain? nimim. kova hinku jäseneksi koska on niin  pirskatin hyvä foorumi tai klubi mikä tää nyt on,mut mä tykkään KYMPILLÄ!

Kiitos kerrankin hyvästä palautteesta, yleensä täällä naristaan joka asiasta ;D vertaa viime talvi.

Noista käytännön jäsenasioista olikin jossain foorumillakin juttua. Elikkäs lasku tulee ensin sulle pienellä viiveellä ja foorumin jäsenyys hoituu kunhan tiliotteella näkyy suoritus. Tätä tiliä ei sitten tarkkailla joka päivä, vaan suoritukset kirjataan muutaman viikon välein. Jäsenkortti tulee postissa 3-5 viikon kuluttua maksusta. Nyt on saatu tätä hommaa hiukan nopeutettua ja tarkoitus on saada yli kuukauden viiveet pois!
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

JolpE

juu kortti tuli kiitos vaan :) hyvinhän tämä homma toimii ja foorumilta saa kyl kaikki tiedot mazdoista mitä tarttee :) ymmärtäähän sen että kun vapaaehtoisvoimin toimitaan ettei kaikki tapahdu hetkessä

tommis

Odottelen sitä laskua s.postiin vielkin...laittakaa vaikka postissa se lasku jos tulis nopeemmin.nimim.TAHTOO JÄSENEKSI!             p.s. Kuulukos muuten tulla lasku vai pitääkö mun vaan laittaa rahat tilille jonkin viestin kera? eli oonkohan oottanut laskua turhaan(hölmö äijä kun oottaa laskua).

Minttura

Lainaus käyttäjältä: tommis - kesäkuu 05, 2005, 09:24:56
Odottelen sitä laskua s.postiin vielkin...laittakaa vaikka postissa se lasku jos tulis nopeemmin.nimim.TAHTOO JÄSENEKSI!             p.s. Kuulukos muuten tulla lasku vai pitääkö mun vaan laittaa rahat tilille jonkin viestin kera? eli oonkohan oottanut laskua turhaan(hölmö äijä kun oottaa laskua).

Odottele vain sitä laskua s-postiin. Kyllä se sieltä tulee vielä. Saattaa olla niin paljon hakemuksia että siksikin kestää.
Mutta voit laittaa vaikka privaviestiä: janne626 nimimerkille asiasta, hän hoitaa näitä hommia.
En minä unelmissa elä. Elän vain unelmat edeltä käsin.

tommis

No jos jannella on kiireitä niin en viitsi häiritä.hyvää kun odottaa kauan niin se maistuu vieläkin paremmalta.Olen vain niin malttamaton  :-\

Janne626

Tänään on päivitetty uudet hakijat ja uudet jäsenet joten postia on odotettavissa  ;).
Näihän tää homma menee...
929 3.0i S -91, 929 HB 2.0i Coupe -85, MPV LV 2.5TD -97, 818 1.3 sedan -77, 1500 piilofarkku -71 x 2, 1800 sedan x 2, 929 STW -79, 929 HC osin

tommis

Lasku tuli perille.Kiitos ja kumarrus    §34 .ja nyt on maksettukin