Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:30:03

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 124
Yhteensä: 124

Viimeisimmät

Jäsenyys

Aloittaja Janska, syyskuu 30, 2004, 16:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nekromantix84

Psychobilly

THX

KOSKEE KAIKKIA UUSIA LIITTYVIÄ JÄSENIÄ

Jäsenhakemuksia hoitaa Marco Kaistila `kipper`

Vanhojen jäsenien asioita hoitaa Janne Kallio ´janne626´

Jäsenhakemukset ainoastaan liity jäseneksi sivun kautta!

- Mazdago ry Hallitus
Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06

juFo

Hmm.. Viittisitkö laittaa mullekin tulemaan kortin ja tarrat yms tulemaan kun ei ole kuulunut vaikka jo vuoden kohta ollut maksava jäsen?
Mazda 6 2010 SW 2.2D

Atenza

Mahtaako jäsenkortilla saada alennuksia Inchcapen huolloista? Jos saa niin voisi periaattessa liittyä jäseneksi?

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Atenza - lokakuu 10, 2007, 19:24:04
Mahtaako jäsenkortilla saada alennuksia Inchcapen huolloista? Jos saa niin voisi periaattessa liittyä jäseneksi?
Ei saa, sillä saa -10% Mazdan varaosista alennusta.
Sillä saa mm. tämän foorumin täydet lukuoikeudet ja paljon tietoa.
Sillä myös pääsee sisään kerhoon.
20â,¬ mitä ihmettä sillä VIELÄ PITÄISI SAADA ::)

THX

korjantaan sen verran että jäsenmaksu on 20â,¬ ja liittymismaksu tuon lisäksi 5â,¬ joka siis tulee vain uusille jäsenille!
tämän jälkeen 20â,¬ vuodessa
Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06

Atenza

Lainaus käyttäjältä: alfadatsun - lokakuu 10, 2007, 20:27:58
Lainaus käyttäjältä: Atenza - lokakuu 10, 2007, 19:24:04
Ei saa, sillä saa -10% Mazdan varaosista alennusta.
Sillä saa mm. tämän foorumin täydet lukuoikeudet ja paljon tietoa.
Sillä myös pääsee sisään kerhoon.
20â,¬ mitä ihmettä sillä VIELÄ PITÄISI SAADA ::)

Pieni tarkennuskyssäri vielä. Eli jos saa varaosista alennusta niin koskeeko ne niitä varaosia, joita huollon yhteydessä vaihdetaan? Vai niitä, jotka ostat itse varaosatiskiltä omaan käyttöön?

Matukkamies

Kuinka kauan liittymislomakkeen lähettämisestä kestää, että pitää maksaa jäsenmaksu?

Kipper

Eräpäivä on 14 päivää siitä kun lasku on lähetetty sinulle.
6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

Matukkamies

Lainaus käyttäjältä: Kipper - lokakuu 26, 2007, 06:03:52
Eräpäivä on 14 päivää siitä kun lasku on lähetetty sinulle.

eli esim. 14.11.2007

ok, kiitos!

mikko1988

miten kauvan kestää et saa sen laskun ja miten kauvan sillä on maksu aikaaa ja miten kauvan siitä menee et muutun jäseneksi ???

mulkura

onko mitään tietoo koksa sais jäsen kortit kun siit on melkeen puol vuotta

Kipper

Lainaus käyttäjältä: mikko1988 - marraskuu 11, 2007, 22:36:05
miten kauvan kestää et saa sen laskun ja miten kauvan sillä on maksu aikaaa ja miten kauvan siitä menee et muutun jäseneksi ???
Kyseinen lasku menee postiin tänään, maksuaikaa on 14 päivää. maksupäivästä noin viikko niin muutut jäseneksi.
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

929s

Lainaus käyttäjältä: mulkura - marraskuu 11, 2007, 23:16:19
onko mitään tietoo koksa sais jäsen kortit kun siit on melkeen puol vuotta

Pyrin tän viikon aikana laittamaan kortit matkaan. On ollut vähän viivästyksiä joita en tässä viitti mainita. Uusien jäsenien ikkunatarrat on loppu, odoteltu jo useempi kuukausi. Toimitetaan ne sitten jälkikäteen. Jollei nykyinen paino saa niitä aikaan niin vaihdetaan painoa.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

AnDyl

Milloin kas nuo jäsenkortti ja muut hommat tulee? Tässähän ehtii vaihtaa merkkiä ennen kuin nuo tulee..

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: AnDyl - marraskuu 29, 2007, 19:41:06

Milloin kas nuo jäsenkortti ja muut hommat tulee? Tässähän ehtii vaihtaa merkkiä ennen kuin nuo tulee..
Kaikki aikanaan,on hyvä edelleenkin muistaa että toimivat vapaaehtoispohjaiset jäsenet tekevät kaikki hommat,Kerho,se ei tee mitään.
Kaikki jotka haluavat osallistua hommiin ovat tervetulleita  ;)

929s

Tänään lähti iso nippu kirjeitä postiin. Ihan uusimmille marraskuun jäsenlistassa oleville ei vielä postia tullut. Tarroista edelleen pulaa. Uusin kerholehti meni painoon joten ennen joulua tulee uusin numero tarroilla höystettynä niille joilta vielä puuttuu.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

Matukkamies

Millonkos mulle tulee postia, kun ei ole vielä tullut?

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Matukkamies - joulukuu 09, 2007, 21:08:56
Millonkos mulle tulee postia, kun ei ole vielä tullut?
Et ole lukenut kirjoittamasi yllä olevaa kirjoitusta,tämä on vapaaehtoistoimintaa,jos se tuntuu liian hitaalta sopii tulla porukkaan toimimaan  ::)

mulkura

mulle tuli viime viikol lehti ja kortti. papermpi myöhään kun ei milloinkaan KIITOS ;)

929s

Eilisen jäsenlistan päivityksen mukaan lähtee kohta uusi lehti (Wankkeli) jakeluun. Tänään tuli painosta. Mukana tulee ao. henkilöille puuttuvat tarrat ja kortit. Postitus näillänäkymin tällä viikolla.

929s

Tänään ja huomenna lähti/lähtee iso nivaska postia. Joulukuun puolenvälin tilitietojen mukaan kaikki maksaneet saa lehden ja puuttuvat kortit, tarrat.

Noin 300 lähetystä pakanneena voin väittää että jotain virheitäkin on voinut olla mukana. Jos Sinulta puuttuu tällä tai ensi viikolla saapuvasta lähetyksestä jotain, laita yksityisviesti minulle. Näin saadaan mahdolliset virheet korjattua nopeimmin. Koskee vain 14.12.07 päivämäärään huomioituja maksuja. Sitä uudemmat joutunevat odottamaan tammikuuhun.

Jos muutat, ilmoita siitä kerhosihteerille. Näin saadaan oikeaan osoitteeseen ja ei tarvitse kahteen kertaan lähettää.

mulkura

mulla ei tullu niitä tarroja kun sain kortin et ne tulee varmaan nyt seuraavan lehden mukana. vai?

Matukkamies

Tänään tuli mulle kerholehti, tarrat ja jäsenkortti, kiitos!

mulkura

tänään tuli lehti ja tarra ;D kiitos

Jukka85

Mites ku mulla tuolla sähöpostissa pyörii näköjään tuo liittymislasku, enkä ole sitä muistanut maksaa niin vieläkö ehtii vaikka eräpäivä menny jo aikaa sitte? Eikai tässä uudelleen tarvii rekisteröityä?

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Jukka85 - tammikuu 28, 2008, 21:09:49
Mites ku mulla tuolla sähöpostissa pyörii näköjään tuo liittymislasku, enkä ole sitä muistanut maksaa niin vieläkö ehtii vaikka eräpäivä menny jo aikaa sitte? Eikai tässä uudelleen tarvii rekisteröityä?
En nyt usko että mailma tähän kaatuu eikä tämä ole pilkunpiippausta, varmaan asia hoituu ilman sen ihmeempää, jos tulee pahempaa kommenttia sitten tulee  8)

Kipper

Lainaus käyttäjältä: Jukka85 - tammikuu 28, 2008, 21:09:49
Tiedot on tallessa, senkun maksat laskun pois niin homma on bueno  8)

Jukka85

Jes. Nasta homma. Maksan enskuun seittemäs ku tili tulee. Just nyt eletään makaroonilla :D

Matukkamies

Milloin mulle tulee uusin jäsen kortti, kun vanha meni vanhaksi 11/2008 ja uusimman jäsenmaksun maksoin jo 18.11.08?