Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:31:18

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 125
Yhteensä: 125

Viimeisimmät

Jäsenyys

Aloittaja Janska, syyskuu 30, 2004, 16:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tellu

Mulle tuli just ensmäinen jäsenkortti sellasen kortin jälkeen mikä meni umpeen 2007... Jäsenenä ollut koko ajan. ::)

fdqx

Mä maksoin omani syyskuun alussa, just ja just ehti jouluks kortti :)
Kyllä noissa aina kestää
Mazda6 2.0 Skyactiv-G Business Edition -17, 626 GF 2.0 FS-ZE -98

matukka-

Osaako kukaa neuvoo mites mulla ku laitoin viimekuun 3pv hakemuksen ei oo kuulunu mitää lähetin kipper:ille viestii reilu viikko sit eikä oo mittöö vastannu

fdqx

Eiköhän se sieltä tuu joskus, ei oo mitenkään tavatonta että hakemuksissa ja laskuissa kestää aina aikansa.

matukka-

626GF2001

Monesti sillä ei ole isompaa merkitystä kauanko kestää, vaan isompi merkitys on sillä, kestääkö kauemmin kuin mitä luvataan. Sen vuoksi ehdottaisin, että alla olevia luvattuja viiveitä pidennettäisiin realistisiksi ;)

Minäkin laitoin hakemuksen n. 3 viikkoa sitten ja sain (automaatti?)vastauksen (alla), mutta vielä ei ole tullut liittymisvahvistusta/laskua maksettavaksi.

Kiitos Hakemuksestasi

- Liittymisesi vahvistetaan viikon kuluessa
- Jäsenyys kirjataan noin kahden viikon kuluttua maksupäivästä
- Jäsenkortti, -tarra ja -lehti postitetaan noin kuukauden kuluessa maksupäivästä

Mazdago ry
626 2.0 HB Exclusive Plus -01 (GF Facelift) | EX 2 x 626 2.0 HB Touring -00 (GF Facelift) | EX 626 2.0 HB GLX -86 (GC Facelift, 430tkm/15v)
muut:Toyota Auris Hybrid Active Edition Touring Sports -18

matukka-

Lainaus käyttäjältä: 626GF2001 - maaliskuu 13, 2009, 16:37:02
Monesti sillä ei ole isompaa merkitystä kauanko kestää, vaan isompi merkitys on sillä, kestääkö kauemmin kuin mitä luvataan. Sen vuoksi ehdottaisin, että alla olevia luvattuja viiveitä pidennettäisiin realistisiksi ;)

Minäkin laitoin hakemuksen n. 3 viikkoa sitten ja sain (automaatti?)vastauksen (alla), mutta vielä ei ole tullut liittymisvahvistusta/laskua maksettavaksi.

Kiitos Hakemuksestasi

- Liittymisesi vahvistetaan viikon kuluessa
- Jäsenyys kirjataan noin kahden viikon kuluttua maksupäivästä
- Jäsenkortti, -tarra ja -lehti postitetaan noin kuukauden kuluessa maksupäivästä

Mazdago ry

626GF2001 olen täysin samaa mieltä

fdqx

Pakko itekin vähän rutista nopeudesta;

- Yleensä lasku on tullut seuraavaa vuotta varten vasta, kun edellinen jäsenkortti on mennyt umpeen.
- Viimeksi laskun maksamisesta uuteen korttiin kesti noin neljä kuukautta -  kortti tuli joulukuun lopussa mutta menee kuitenkin umpeen jo ensi lokakuussa.

N_roto

huomasinpa että jäsenkortista jota kannan mukanani on loppunut "voima" 2/2008, ei sillä että sitä olisin tarvinnut

Leevi

ei mulla ainakaan mitään jäsenkorttia ole !!! ?? kertokaapas samalla kun tänne kirjoitellaan että mitä nuo Carol ,Cosmo ja familia merkinnät oikein on... ?
Mazda 6  GY 2,0 TD  -03 
Citroen Jumper M29  2,2 HDI - 03

eka pirssi : Datsun 120 Y  1,2 vm-76 (Keltainen Coupe)´
exMastat: Mazda 323 sedan 1,5 SDX -83
                Mazda 323 sedan 1,6 GTI - 86
                Mazda 626 STW   2,0 AUT-90
                Mazda E2200 D Paku -90

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Leevi - heinäkuu 08, 2009, 21:51:44
ei mulla ainakaan mitään jäsenkorttia ole !!! ?? kertokaapas samalla kun tänne kirjoitellaan että mitä nuo Carol ,Cosmo ja familia merkinnät oikein on... ?
Nuo nimikkeet tulevat kirjoittamiesi perusteella ts. kirjoitukset nostavat "merkkiluokassa"ylöspäin  ;)
Jäsenkorttihan tulee vain kerhon jäsenmaksun suorittaneille foorumilaisille.
Samoin foorumin tietyt osiot aukeavat ainoastaan jäsenille.
Rekisteröityminen on aivan eri asia kuin jäsenyys  8)

Leevi

Ahaa Nythämmää hokasin....  :)
Mazda 6  GY 2,0 TD  -03 

Mazda E2200 D Paku -90

Valtsu-

Koskas tänne foorumeille lisätään jäseneksi? Meinaan siitä on n. 2kk kun tuo jäsenmaksu on maksettu.. Mutta eipä sillä nyt vielä kiire ole, kun sai oman projekti topicin silti auki  ;D
Audi A4 3.0 TDI Quattro -09, Mazda MX-5 1.8 -06, Suzuki Hayabusa -10
ex. Mazda RX-8 Highpower -04

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Valtsu- - heinäkuu 08, 2009, 22:06:38
Koskas tänne foorumeille lisätään jäseneksi? Meinaan siitä on n. 2kk kun tuo jäsenmaksu on maksettu.. Mutta eipä sillä nyt vielä kiire ole, kun sai oman projekti topicin silti auki  ;D
Kun kyse on puhtaasti vapaaehtoistoiminnasta on kaikki aina välillä vaiheessa, varsinkin kesäisin.
Kesällä on monella mielessä vain  :-X
Uskon kuitenkin että jäsenrekisterinhoitaja huomaa kirjoituksesi  ;)
Jos ei niin hoputa häntä, hallituksen jne. tiedot löytyvät sivustosta helposti  :D

reveller

Eepä tuota oo jaksanu itekkää hirnua, ku oli vähän maksu myöhässä, mutta on se kuitenkin jo jotain 3kk ollu sisällä, ilman korttia. Otinpa puheeksi, ku muutki aloitti.

kapsu

Lainaus käyttäjältä: alfadatsun - heinäkuu 08, 2009, 21:55:19
btw.. onkos noita listattuna missään?

joopeli

Lainaus käyttäjältä: kapsu - heinäkuu 11, 2009, 19:47:31

Jos tarkoitat jäsenrekisteriä, niin löytyy Member valikosta, kun on liittynyt jäseneksi.
Vakio sen olla pitää.
Mazda 626 2.2i GV-94
Mazda 626 2.0 12v GLX HB -89

Leevi

Lainaus käyttäjältä: Leevi - heinäkuu 08, 2009, 21:51:44
Nuo nimikkeet tulevat kirjoittamiesi perusteella ts. kirjoitukset nostavat "merkkiluokassa"ylöspäin  ;)
Jäsenkorttihan tulee vain kerhon jäsenmaksun suorittaneille foorumilaisille.
Rekisteröityminen on aivan eri asia kuin jäsenyys  8)

Kyllä minä omasta mielestäni olen jäsenmaksun maksanut, jos olen väärässä niin tämä asia täytyy korjata mitä pikimmiten, elikkä jos jäsenmaksu on maksamatta pyydän lähettämään laskun postiin.
Mazda 6  GY 2,0 TD  -03 

Mazda E2200 D Paku -90

Kipper

Kyllä sinä Leevi olet maksusi maksanut ja se näkyy tuossa että statuksesi on member ja varmaan olet huomannut nuo lisätopicit jotka sinulle nykyään näkyy.

Jäsenkorteista sen verran et niiden tekijä on tällä hetkellä ulkomailla joten niitä joutuu valitettavasti odottamaan vielä tovin verran.

Kaikkien kärsivällisyydestä kiitokset ja hyvää kesää kaikille  8)
6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

kapsu

Lainaus käyttäjältä: joopeli - heinäkuu 12, 2009, 01:32:56
Lainaus käyttäjältä: kapsu - heinäkuu 11, 2009, 19:47:31

Jos tarkoitat jäsenrekisteriä, niin löytyy Member valikosta, kun on liittynyt jäseneksi.
juuei, kun niitä foorumialueita..

Leevi

Lainaus käyttäjältä: Kipper - heinäkuu 12, 2009, 10:59:40
Kyllä sinä Leevi olet maksusi maksanut ja se näkyy tuossa että statuksesi on member ja varmaan olet huomannut nuo lisätopicit jotka sinulle nykyään näkyy.

Jäsenkorteista sen verran et niiden tekijä on tällä hetkellä ulkomailla joten niitä joutuu valitettavasti odottamaan vielä tovin verran.

Kaikkien kärsivällisyydestä kiitokset ja hyvää kesää kaikille  8)
Asia kunnossa !
Eihän mulla nyt yhden jäsenkortin kans ole niin kiire näin valmiissa maailmassa,  :)  meinaan että onhan sitä tähänkin asti ilman pärjätty.
-ajattelin vaan ettei mitään epäselvyyttä ole, Kiitos kummiskin ! ja hyvää kesää myös sinne   8)
Mazda 6  GY 2,0 TD  -03 

Mazda E2200 D Paku -90

Janne_

Onko täällä Mazda clubilla omia kilvenalusia?  8)

alfadatsun

vww

Minä olen tietysti liian hätäinen kun olen rekisteröitynyt ja liittynyt jäseksi 4 pvää sitten. Toiset taitaa odottaa 3kk. ::) Oliko nyt joku instanssi johon yhteyttä ottamalla saa projekti osioon aiemmin accesin?? Olin jo hallitukseen yhteydessä privalla, mutta sieltä ei ole tullut edes vastausta :(
929 HT Coupe projekti

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: vww - elokuu 13, 2009, 22:27:21
Minä olen tietysti liian hätäinen kun olen rekisteröitynyt ja liittynyt jäseksi 4 pvää sitten. Toiset taitaa odottaa 3kk. ::) Oliko nyt joku instanssi johon yhteyttä ottamalla saa projekti osioon aiemmin accesin?? Olin jo hallitukseen yhteydessä privalla, mutta sieltä ei ole tullut edes vastausta :(
No ainakaan itse en ole nähnyt viestiäsi vaikka hallituksessa olenkin.
Tuo 4 pv, se on hyvin lyhyt aika, kuten varmaan jostain saatoit lukeakin on seuran toiminta vapaaehtoisuuteen perustuvaa.
Joskus hommat etenee nopeammin, joskus hitaammin.
Jos olet tehnyt jäsenhakemuksen, sekä maksanut jäsenmaksun ovat ne  kuitenkin ensimmäinen edellytys jäseneksi hyväksymiselle.
Se että kirjautuu nimimerkillä foorumille antaa ainoastaan sekä jäsenille että ulkopuolisille tarkoitetuille sivustoille pääsyn.
Mazdagomember on taas toinen juttu  ;)

mmazda

Oon saanu laskun ja maksanukkin varmaan jo yli kk sitten. ei oo mitään ilmoitusta eikä mitään jäsen korttia tullut??

unique

Rauhassa vaan... Ite oon ollu nyt yli vuoden jäsen, varmaan kk sitten maksoin jo toisen jäsenmaksun. En oo muuten vieläkään nähny ensimmäistäkään jäsenkorttia tms. sälää mitä sieltä nyt pitikään tuleman.

Kerran laskujen lisäksi on kyllä tullut kutsu kerhon kokoukseen.
Hi, my name is unique and im a Mazdaholic.

AnDyl

Kysytään tämän kautta kun ei tuo kerhotuotteet valikko ei aukea. Onko nuita tarroja enään missään myynissä? ??? ???

Janne626

Jäsenrekisteriä on päivitetty tänään 13.10.2009. Tieto uusista jäsenistä ja vanhojen jäsenten maksuista siis välittyy jäsenkorttien tekijälle.

Tarroja on kyllä myynnissä, niitä voi kysellä kerhon pj:ltä nimimerkiltä 929s.
Näihän tää homma menee...
929 3.0i S -91, 929 HB 2.0i Coupe -85, MPV LV 2.5TD -97, 818 1.3 sedan -77, 1500 piilofarkku -71 x 2, 1800 sedan x 2, 929 STW -79, 929 HC osin