Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 08:30:32

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 146
Yhteensä: 146

Viimeisimmät

MISSÄ VIIPYY JÄSENNUMERO.?

Aloittaja mes626, marraskuu 28, 2010, 07:46:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mes626

äänestys tulossa, mutta ei ole tullut postia.laskukin maksettu jo aikoja sitten.

Piraxx

Mulla vähän sama homma  ??? jos en väärin muista niin joskus keväällä/kesällä maksoin
Ole rohkeampi kuin Esko, karheampi kuin kuulet, älykääpiökin käy.
-Nalle Puh

MasaK

Sama homma täälläkin, postia odotellessa...
Cobb AP E30 Tune | Corksport | CP-E | SURE | Autotech | GP-Werks | JBR | M2 | MSD | Simons | Denso | HKS | SPC | Damond Motorsport | EBC | Street Unit | Speedline | Prosport | BC Racing |

TheHoo

Sama juttu täälläkin. Elokuun lopulla maksoin jäsenmaksun ja mitään ei ole kuulunut.
Mazda 6 MPS Tuned with

Kipper

Kerho käy läpi muutoksia ja tästä johtuen viivästyksiä on tapahtunut. Nykyiset viivästykset on aivan liian pitkiä  vaikkakin tämä on vapaaehtoistoimintaa.

Kaikki kellä jäsenkortti puuttuu voi laittaa minulle yksityisviestillä oman nimensä ja laitan teille jäsennumeron takaisin.

Hallituksen puolesta pyydän kaikilta anteeksi viivästyksiä ja toivon kärsivällisyyttä.

yst.terv.
Marco Kaistila
Kerhosihteeri
6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

Janne626

Olen vastuussa jäsenkorttien tekemisestä kerhossa nykyään. Valitettavasti kerhon jäsenluettelo-ohjelma on takkuillut pahan kerran. Käytämme jäsenluettelon ylläpitoon ohjelmaa nimeltä Klaani. Tänään olemme kuitenkin edistyneet sen verran, että luettelo on saatu taas auki myös tässä mun koneessa.

Pahoittelen omasta puolestani tätä tilannetta, pyrin normalisoimaan jäsenkorttien tilanteen loppuvuoden aikana.
Näihän tää homma menee...
929 3.0i S -91, 929 HB 2.0i Coupe -85, MPV LV 2.5TD -97, 818 1.3 sedan -77, 1500 piilofarkku -71 x 2, 1800 sedan x 2, 929 STW -79, 929 HC osin

mx-6

Uus lasku kerkes tuleen ennen edellistä jäsenkorttia?

Teersen Joonas

itsellä viimeisin jäsenkortti umpeutunut 12/2008 ::) eikä ole uutta vielä tullut, noh ei muuta kun ootellaan jos asia kerran on työn alla, ei mitään paineita, kyllä ne jo marmorilla niin hyvin tuntee etteivät edes kysele enää jäsennumeroa/korttia ;D ;D ;D
6 2.0TD Wagon GT 6MT -07
323 BF B6T Widebody -88

Teemu

Minun kortti on umpeutunut 3/10 tuo lompakossa oleva kortti. Liekkö tullut tuon jälkeen uutta?
Mazda 3 MPS

mazda752

mites kauan olette joutuneet odottamaan sitä että tulee lasku kun halusin liittyä ja ei ole mitään kuulunut vielä??
Marella -75 Huvilaitos MYYNNISSÄ
Wv Vento -95 Käyttis

pmatil

Juu täällä viimeisin kortti on vuodelta 2009. Jäsenmaksulaskuja on kyllä muistaakseni tullut joka vuosi. Eipä siinä, toistaiseksi oon saanut tiskiltä alennuksen ilman korttia, mutta olisihan se hyvä olla jos kysytään :)

MasaK

Lasku maksettu joskus 8/2010, mutta korttia/muita jäsen matskuja ei ole kuulunut tännekään.  :)
Cobb AP E30 Tune | Corksport | CP-E | SURE | Autotech | GP-Werks | JBR | M2 | MSD | Simons | Denso | HKS | SPC | Damond Motorsport | EBC | Street Unit | Speedline | Prosport | BC Racing |

ripetsu

Lainaus käyttäjältä: MasaK - helmikuu 28, 2011, 15:16:52
Lasku maksettu joskus 8/2010, mutta korttia/muita jäsen matskuja ei ole kuulunut tännekään.  :)
Sama homma itselläkin...