Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:32:12

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 129
Yhteensä: 129

Viimeisimmät

Olen

Aloittaja kelvenne, maaliskuu 22, 2008, 14:23:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kelvenne

:)Uusi kirjoittaja tällä "foorumilla".Seurasin pari vuotta,yhtä suurta Suomalaista keskustelu palstaa,mutta se keskustelun taso alkoi menemään tosi ala-arvoiseksi.Siispä lopetin.

Aika usein olen tällä palstalla vieraillut,kunnes päätin rekisteröityä.Täällä tuntuu olevan "fiksua"väkeä.

Porukka taitaa olla aika nuorta,mutta sopinee? joukkoon hieman vanhempikin herra.

Niin.Autoni,se on M3 1.6HB 2006 TouringPacilla varustettuna.

Eipä enempää tällä kertaa.
Toivotan mukavaa lauantai iltapäivää.

929s

Lainaus käyttäjältä: kelvenne - maaliskuu 22, 2008, 14:23:14
Porukka taitaa olla aika nuorta,mutta sopinee? joukkoon hieman vanhempikin herra.

Noh, ikiteini, kuuskytluvulla syntynyt, kolikko-markan kanssa samanikäinen kuittaa.

Porukkaa on alle kortti-ikäisistä yli eläkeiän.
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

Draga

Ite edustan taas nuorempaa polvea. 19v tällä hetkellä vaan matukat ja korjaus kiinnostaa. Täältä ainakin löytänyt parhaiten apua ongelmiin ja auttanut taas toisia heidän ongelmissaan. Ja tosiaan taso melko korkealla kun jossain paikoissa "Lol onko vähän ******* auto kun sellainen vika!!1!!". Täällä sentään saanut todella hyviä neuvoja! Vähän aikaa luin foorumeita niin oli jo pakko rekisteröityä :)

Ja terve tuloa mahtavalle foorumille!
- Mazda 626 1.6l -87 GC -

kannustie

Tervehdys,

luin aikoinaan kommenttejasi tältä vanhalta "foorumiltasi" ja voin todeta samaa, että taso joittenkin ääliöitten taholta alkoi kyrsimään myös meikäläistä!! Tervetuloa, vaikka itsekin noviisi olen... ;D

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: 929s - maaliskuu 22, 2008, 15:04:49
Lainaus käyttäjältä: kelvenne - maaliskuu 22, 2008, 14:23:14

Noh, ikiteini, kuuskytluvulla syntynyt, kolikko-markan kanssa samanikäinen kuittaa.

Porukkaa on alle kortti-ikäisistä yli eläkeiän.
Mitäpä tohon jatkaisi, korkeintaan että karvan vanhempi ja paljon viisaampi kuin tuo jota kopioin  ;D

Mazdisti

Jos suomi24 on kyseessä niin Mazda-keskustelupalsta ei ole siellä ainoa jota törpöt terrorisoi, melkeinpä aihe kuin aihe niin aina on joku epäasiallinen kommentti.
Onneksi on tällaisia foorumeita kuten Mazdago :)
Itse olen 70-luvulla syntynyt, taidan olla "keski-ikäinen" tällä foorumilla :P
Nyt: Kia Rio -16 / ex: Suzuki Alto -11 / ex: Nissan Micra -01
Ex: 323 1,6-16v GLX sedan -90 /Ex: 323 1,3 3-ov HB -82

Vemme

Ja päivää!
Tähän osioon ilmeisesti pitäis jotakin kirjoitella, kun näin itsestään aukes ku tänne kirjauduin..
Olen nuorehko mieshenkilö Pohjois-Pohjanmaalta ja monen vuoden jälkeen jälleen onnellinen Mazdan omistaja.
Ostin pääsiäisenä gd-mallisen KuusKaksKuutosen, kyllä nyt kelpaa 8)

koistinen

Moro kaikille. Täällä ilmottautuu uus vanhan mazdan omistaja mukaan... 8)

JOVA

päivee vaan.

khyllähän tänne mahtuu aina lisää porukkaa, ja kun täällä toimivia vinkkejä miltei kaikkeen, ja vara-/purkuosiakin kohtuu hintaan, ni voimme todeta tämän suht miellyttäväksi foorumiksi.

Itsekkin aikanaan etin omaani virivinkkejä, ja tämmönen kerho putkahti ntin syövereistä. Totesin, että tällähän on miittejäkin, ja yksi varsin lähellä ni pitihän siellä käydä vilkuilemassa, samana iltana/yönä rekkasin sitten itteni tänne, enkä ainakaan vielä voi väittää katuneeni :D
Ei mazdaa tällä hetkellä
040 878 3031