Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:31:19

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 125
Yhteensä: 125

Viimeisimmät

varastettua tavaraa liikkeellä

Aloittaja paimen, helmikuu 19, 2008, 18:29:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paimen

joku pässinpää kävi viime yönä minun mazdan sisällä ja otti sieltä sitten tavaraa.. takalasi sisälle ja sitä kautta sisään. tapahtu rovaniemellä, että jos joku kauppaapi naitä tavaroita, nii ilmotusta että saadaan varkaat kiinni. ei mulla niinkään musiikki vehkeet haittaa, muuttaku pitää autoaki hajottaa samalla!!

SPL dynamics s-2002 vahvistin
2kpl Spl dynamics V-12 sarjalaisen subeja

kuten huomaatte että ei ole kovin kallista tavaraa lähteny, mutta en minä tässä omia takasin ole hakemassa vaan varkaita yritän tavottaa että saatas loppumaan tämä jo.. toinen kerta jo ku minun autossa käydään!

ja siirtäkää jonnekki muualle tämä aihe jos ei ole oikeen sopivassa paikassa, kiitos!

sieltä löytyy kuvaki tuhotyöstä: http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=11301

JHT

etkös asu siinä junaaseman vieressä niin tai autosi on siinä monesti parkissa niin siinä asuu sulla naapurissa porukka joilla on taipumusta tämmösiin hommiin... sillä on hopea corolla dx (ke-70).. pitäs itelläkin käyä sillä kyselee kalavelkoja...
626 GD GTI TURBO (LX) -88.      287/355

paimen

Lainaus käyttäjältä: JHT - helmikuu 23, 2008, 03:30:20
etkös asu siinä junaaseman vieressä niin tai autosi on siinä monesti parkissa niin siinä asuu sulla naapurissa porukka joilla on taipumusta tämmösiin hommiin... sillä on hopea corolla dx (ke-70).. pitäs itelläkin käyä sillä kyselee kalavelkoja...

asun joo.. pitääpä piettää vähän silmia auki että kenen kontista tavara löytyy ja käyä ruuvaamassa takasin. ihme hommaa