Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 21, 2026, 04:46:16

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,231
  • Viimeisin: Peetu76
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,385
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 136
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 108
Yhteensä: 108

Viimeisimmät

Oulun miitti - VANHA -

Aloittaja NgZ, marraskuu 06, 2005, 21:27:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

James87

millonkas toi miitti olis seuraavan kerran ja voio sinne tulla kuka vaan(joka omistaa mazdan) ;D
Mazda 323F BG 91-

NgZ

Lainaus käyttäjältä: James87 - kesäkuu 15, 2006, 09:08:04
millonkas toi miitti olis seuraavan kerran ja voio sinne tulla kuka vaan(joka omistaa mazdan) ;D
Ensimmäisestä viestistä näkee aina milloin seuraava miitti on eli seuraava on
LA 08.07.2006 - KLO 19
Ja kaikki mazda-henkiset ovat tervetulleita autostaan riippumati.  :)
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

James87

pitääpäs tulla sit kattomaan millanen meininki siel on... ;D
Mazda 323F BG 91-

velmu

kyllä kai sitä vois tulla jos kerkiää saaha ajokortin ja auton maalattua ;D
vellu`s spillet

Shogun

Pitää merkitä kalenteriin josko sitä pääsis kerranki käymään... Kuopiossakin olin kyllä mut en kerenny siellä meetissä käydä... Viiina vie miestä monasti :D
We Race You Win

FiNkz

Juu minä olen ainaski paikalla. Ellei sitte mitään kummempaa estettä tule.  :)

Harri_82

Tulossa ollaan jos ei mitään yllättävää satu. Mut taaskaan ei luultavasti pääse tuleen mazdalla.

Shogun

Shogun ei ole tulossa ouluun... Kemissä on Kemball 2006 bileet vallitunsaaressa. Sinne siis..  8)
We Race You Win

Daytona

Joo, lauantain oon Oulussa joten eiköhän sitä pidä käydä pyörähtämässä paikalla.

pekuman

Hilijastapa oli miitissä, vaikka paikalla olijoita piti olla vaikka ja kuinka... ???   Kapula ja lomakausi tais verottaa kävijöiden määrää...

Noh, kaffet ja jassot tuli pelattua ja juotua, kuulumisia vaihdeltua ja smavan HT:tä ulkoilutettua.   Pitänee laittaa
kaffet ja pullat sitten taas tarjoukseen sekä vallan mainio seura, niin jospa sitä populaa olisi ensi kerralla enemmän :)
Auti 1.9TDi  ja  äräks masta

Daytona

Joo sorry, minun piti tulla mutta kun työpaikka on pelastuslaitos ja naapurikunnassa on tuommoinen http://194.252.88.3/rswebkni.nsf/sivut/kr_uutiset?opendocument&pageid=ContentEAC21 Nii tiesi missä manee viikonloppu lähin pe 15:20 ja olin kotona su 00:30. Jäi sit taas miitinki väliin

NgZ

Elokuussa voitaisiin miitti pitää jo sitten ensimmäisenä viikonloppuna, kun toisena viikonloppuna on FinnJae.  ;)
Eli kaikki paikalle LA 05.08.2006 - KLO 19 - ABC Tupos  8)

JAX

Prkl. Huomasin vasta nyt että siellä taitaa olla miitti menossa... No, elokuun eka v-loppuna sinne sitte!

Kaalebbi

vähän toi masta projetki venähtäny.. :P , kuumen kesän syy ;) vaa tonne elokuun miittiin vois jo päästä :D.. Qstoccii tulossa mazdago porukka?!  ::)
mazda 323 f 1.8i 16v / ekkeri 1,tippa ääkäänen... ;) (onneks toi viimesenpi vain väliaikanen..)

smava

Elikkäs muistutus, että lauantaina olis miitti, onko tulijoita?
Itte ainakin tulossa, jos vaikka lauantaihin mennessä ääni palais takaisin... :-\.
- Elämä tappaa, jos se ei tapa se *******!
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

FiNkz

jos sitä tällä kertaa muistaisi tulla paikalle.  :D saattaa kyllä naiset/viina viedä miestä, mutta jos sitä sais järjesteltyä asiat lauantaille. :)

Harri_82

Tällä kertaa saattaa jäädä väliin ku ois tarkotus mennä kemoraan radalle.comin tapahtumaan. eikä luultavasti enää sit kerkee miittiin. mut ens kerralla sit.

pekuman

Joo, tullaa, tullaa, mikälisikäli saadaan kattotalkoot suosiolla päätökseen...

FiNkz: On miitissäki  kauniita naisia ja sieltä on hyvä lähteä kylille viipottamaan...;)

Shadine

Ettei vaan pekuman lupailis liikoja :D Onko se miitti nyt sit klo 18 vai 19? Mie tuun jos ehin kyytille ja ennenkaikkea jos mut huolitaan jousille :D
626SS GT

NgZ

Miitti on klo 19:sta, kuten otsikossakin lukee.  :)

Shogun

Kovin vähäiseltä näytti miitissä kun Radalle.Com tapahtumasta kotiin päin olin menossa..
We Race You Win

smava

Ai sinäkö se olit :)? No ei meitä kovin montaa paikalla ollutkaan. 6 henkilöä kaiken kaikkiaan kävi.
- Elämä tappaa, jos se ei tapa se *******!
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Shogun - elokuu 07, 2006, 12:58:51

Kovin vähäiseltä näytti miitissä kun Radalle.Com tapahtumasta kotiin päin olin menossa..
Ja pysyykin vähäisenä, jos ihmiset ajavat vain ohi eivätkä uskalla/halua tulla paikalle, et meinaan ole ainut joka noin on tehnyt.  ;) Kyllä suurin osa kävijöistä on tuntunut viihtyvän vaikka väkeä ei olekaan paljoa. Toki joskus on toista kymmentäkin ihmistä, mutta tämähän onkin paikallismiitti.  :D Että turha on odottaa, että miitissä olisi kymmeniä ihmisiä tai muuta isojen miittien juttuja. Olisihan miitissä varmasti porukkaa, jos vain kaikki kynnelle kykenevät tulisivat paikalle tai jos edes kaikki paikalle lupautuneet tulisivat.  ;D

Seuraava miitti onkin sitten La 9.9.2006 ja Klo 19.00, joka sattuu jälleen samalle päivälle kuin HTS. Joten kaikki jotka tulevat kauempaakin HTS:ään voivat piipahtaa miitissäkin. Ainakin viime vuonna oli muutamia kävijöitä kauempaakin.  :)

Shogun

Niin no se... itse en voinut siihen jäähä kun olimme kaksin autoin liikkeellä jne... eri asia jos olisin ollut yksin....  siihen viittasin et vähän porukkaa paikalla kun täällä foorumissa moni on aina tulossa. :P
We Race You Win

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Shogun - elokuu 08, 2006, 12:50:26
siihen viittasin et ähän porukkaa paikalla kun täällä foorumissa moni on aina tulossa. :P

Niinpä.  :P Mutta siihenkin tottuu, että paikalla on aina about 50% lupautuneista.

bgo

Olikos tossa ABC:n pihalla torstaina jokin epävirallinen miitti kun oli matuja rivissä?
Kävin siinä kahvilla kun etelästä päin tulin, oli vaan niin hoppu ettei kerinny siinä ihmmetteleen tai kyseleen :-)

kimmo
323 GT-X 86  626 -96 2.2i STW

pekuman

Juu, oli semmonen epävirallinen kokoontuminen, kun Kansleri tuli käymään Räxällä paikkakunnalla, niin pitihän meidän lappalaisten oikeen kokoontua sitä pällistelemään :P ...  Ja kohtahan se taas se oikiakin miitti olisi.....

bgo

Joo:-)
  Minä ajattelin että olis hippasta leikitty sen rx:än kaa mutta ei se sitten alkanu millekkää olis nähnyt miten sellanen liikkuu.
323 GT-X 86  626 -96 2.2i STW

kromi

Lainaus käyttäjältä: pekuman - elokuu 26, 2006, 19:58:57
Juu, oli semmonen epävirallinen kokoontuminen, kun Kansleri tuli käymään Räxällä paikkakunnalla...

Jokos se maailman valtaaja kansleri sinnekkin kerkesi ..  ;D
Toyota RAV4 2.0 VVT-i aut. -07/90tkm
ex. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sport -05
ex. Nissan Navara 2.5dCi Diesel aut. 4x4 -06
ex. Volvo V50 Diesel -08
ex. Mazda 3 MPS -06
ex. Mazda 6 MPS -06
ex. Mazda 6 GT Aero -03

Kipper

6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset