Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 21, 2026, 04:44:59

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,231
  • Viimeisin: Peetu76
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,385
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 136
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 106
Yhteensä: 106

Viimeisimmät

Oulun miitti - VANHA -

Aloittaja NgZ, marraskuu 06, 2005, 21:27:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vilperi

pitäis itselläkin yrittää joku kerta paikalle vaan ku aina tuota tekemistä tuntuu olevan enemmän kuin ehtii tehdä.
pitää tuo ens keskiviikko ilta varmaan jo nyt pyhittää tuolle miitille niin pääsis varmasti paikalle. ;D

pois pois

NgZ

Lainaus käyttäjältä: smava - toukokuu 20, 2008, 09:54:02
Lainaus käyttäjältä: Shadine - toukokuu 20, 2008, 00:14:06
Jonkunlaista grillaus/saunomishässäkkää vois kyllä kesänpäälle kehitellä, miten sit porukalla riittää innostusta niin se on toinen juttu  :)
Jep jep... no ainakin vakiosakki tulee paikalle, jos vain sopiva päivä löytyy. Lauantai-päivä kai se paras päivä tuolle hässäkälle olisi... ehkä :)?
Tätä voitaisiin suunnitella keskiviikkona tarkemmin. :)

Kaikki keskiviikko iltana sitten kahvittelemaan Tupokselle, mikään ei voi olla esteenä! Ei edes muutama sata kilometriä ajamista!  :D
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

Harri_82

Mä en ainakaan pääse ku oon töissä kymmeneen asti :(

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Harri_82 - toukokuu 25, 2008, 15:29:46
Mä en ainakaan pääse ku oon töissä kymmeneen asti :(
Vedä ässä hihasta.  :D

make-3

Lainaus käyttäjältä: NgZ - toukokuu 25, 2008, 15:01:20
Jonkunlaista grillaus/saunomishässäkkää vois kyllä kesänpäälle kehitellä, miten sit porukalla riittää innostusta niin se on toinen juttu  :)
Jep jep... no ainakin vakiosakki tulee paikalle, jos vain sopiva päivä löytyy. Lauantai-päivä kai se paras päivä tuolle hässäkälle olisi... ehkä :)?

Kaikki keskiviikko iltana sitten kahvittelemaan Tupokselle, mikään ei voi olla esteenä! Ei edes muutama sata kilometriä ajamista!  :D

Ite oon koko viikon töissä Tampereella, joten ei millään pääse..  :(

Se grillaus homma kuulostas muuten ihan hyvältä, jos se vaan sattuis jollekkin sopivalle päivälle, ettei olis töitä tai jotain muuta tärkeetä...
ex.Rx-8
Audi a6 allroad -10

smava

Lainaus käyttäjältä: make-3 - toukokuu 25, 2008, 23:00:35
Lainaus käyttäjältä: NgZ - toukokuu 25, 2008, 15:01:20

Ite oon koko viikon töissä Tampereella, joten ei millään pääse..  :(
:(
Lainaa
Se grillaus homma kuulostas muuten ihan hyvältä, jos se vaan sattuis jollekkin sopivalle päivälle, ettei olis töitä tai jotain muuta tärkeetä...
Ajankohta ehdotuksia vain kehiin niin kyllä me grillailuiltama saadaan aikaiseksi... ;)
- Elämä tappaa, jos se ei tapa se *******!
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

Shadine

Oiskohan paras ajankohta tosiaan joku lauantai? Mulla on tosin kesäkuun lauantait ensviikkoo lukuunottamatta jo täynnä erinäisiä ryyppäjäisiä, mutta myöhemminkin passaa kunhan vaan ajoissa päätetään niin ehtii varailla vapaat töistä..  ;D

Ois myös kiva tietää, ketä ois oikeasti tulossa (eikä vaan aina ehkä), niin tietäis miettiä myös paikkaa yms..  :P

Edit: Vastaus #666 \,,/  8)
626SS GT

smava

Lauantaina olis taas seuraava miitinki... koittakee tulla paikalle! Ja jos muita lähialueelaisia ei haittaa niin ajattelimme luopua noista keskiviikon miiteistä, kun ei porukkaa siellä enää käy? Pidetään kuitenkin vielä nyt kesäkuussa viimeinen keskiviikon miitti! 8)
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"

Harri_82

Eiköhän tuota tällä kertaa pääse tuleen. Mun puolesta keskiviikkomiitit saa lopettaa ku työt häirittee siellä käyntiä.

Toivo_N

nyt on otettu vapaata ja olen tulossa.. paikalle.. :)
626 2.2 GT ss

vilperi

eiköhän tuota olla paikalla jos ei mitään yllättävää satu.
pois pois

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Harri_82 - kesäkuu 10, 2008, 18:05:29
Eiköhän tuota tällä kertaa pääse tuleen. Mun puolesta keskiviikkomiitit saa lopettaa ku työt häirittee siellä käyntiä.
Tulemme smavan kanssa, jos Harri ehtii rallistaan hakemaan meidät, kun itse ei varmaankaan kyetä ajelemaan.  :P

Thuuning

Noni. Tulipahan käytyä katsoo miitinkejä ja kuunneltua vähän biisejä, mukavaa porukkaa kyl oli.

Eiköhän sitä toistekki...             :)

626 ss gti projekti

tikahe

joo taas miitti takana, juttua kyllä riitti niinkuin aina  ;D

NgZ

Juttua riitti, itsellä vähän liikaakin...hieman kosteissa tunelmissa tultiin, ilman harria kylläkin, mutta saatiin vilperiltä onneksi kyyti. Joka saatiin myös houkuteltua kosteisiin tunnelmiin... Jospa sitä huomiseksi töihin selvitään.  :P :D

Edit: seuraava miitti 28.6.  :)

vilperi

Lainaus käyttäjältä: Thuuning - kesäkuu 14, 2008, 20:51:53
Noni. Tulipahan käytyä katsoo miitinkejä ja kuunneltua vähän biisejä, mukavaa porukkaa kyl oli.

ei muuta ku seuraavallakin kerralla paikalle.
Jospa sitä ens kuussa olis itsekin saanu jotain tonne kontin puolelle.. :P
pois pois

Thuuning

Lainaus käyttäjältä: vilperi - kesäkuu 15, 2008, 16:19:31
Lainaus käyttäjältä: Thuuning - kesäkuu 14, 2008, 20:51:53

ei muuta ku seuraavallakin kerralla paikalle.
Jospa sitä ens kuussa olis itsekin saanu jotain tonne kontin puolelle.. :P

Jep Jep  :)
626 ss gti projekti

Shadine

Ai siel on muutkin ollut pienessä sivuluisussa? Itellä alko janottaa sen verran, ettei viittinyt sit miitsiin tulla.. Oishan tota ollut kohtalotovereita sit :D (kävin muuten illanpäälle Amarillossa, eikä ollut taas yhtään paha olo sunnuntaina....)  ;D
626SS GT

tikahe

pidetäänkö sitä viimeistä keskiviikko miittiä ??? kun puhetta siitä hieman oli, vai onko ketään edes tulossa...

smava

Lainaus käyttäjältä: smava - kesäkuu 10, 2008, 16:22:46
Pidetään kuitenkin vielä nyt kesäkuussa viimeinen keskiviikon miitti! 8)
Itseäni lainaten siis koitamme pitää vielä kerran  ;).

NgZ

Muistakaahan huomenna tulla paikalle viimeiseen keskiviikko miittiin!  :) Tämä viestiketju kaipaisi sitten elokuusta alken uutta pitäjää, kun varmaankin Tampereelle täältä muutamme, joten joku innokas miiteissä käynyt voisi laittaa vaikka mulle viestiä tulemaan.  :)

tikahe

Seuraava miitti:LA 22.5. klo 19

Kaakkurin teboil

Yleensä joka kuun puolessa välissä lauantaina miittaillaan.  :)

tikahe

ainoana paikalla >:( noo elämä on.. :-\

smava

Lainaus käyttäjältä: tikahe - kesäkuu 25, 2008, 20:46:31
ainoana paikalla >:( noo elämä on.. :-\
Pahoittelemme kovasti... tarkoitus oli ehtiä paikalle, mutta kaatopaikalle menikin niin paljon tavaraa, ettei millään ehditty :(. Mukavasti tuli heitettyä vanhaa kamaa menemään muuton tieltä 8).

welkku

Juup ei kerenny paikalle ilmestyyn  :(
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

NgZ

Seuraavaan miittiin tullaan varmasti paikalle, kun se jää näillä näkymin viimeiseksi oulun paikallismiitiksi, jossa olemme vakiokalustona paikalla. Ja kuten varmaan huomasitte miitillä on nyt uusi viestiketju uuden vetäjän myötä. tikahe otti homman reippaasti hoitaakseen.  :)

Thuuning

Onnittelut ketjunpitäjälle  ;D

Ite en päässy keskiviikon miittii ku joutuin korjaamaan remonttia..  Oli nokat kädessä ja jakopäänhihna kaulassa :D

Tulipahan samalla 5 astetta jyrkemmät... uuh.

Mut kait sitä kehtaa seuraavaan miittiin tulla.
626 ss gti projekti

smava

Miten ois jos pantais grilli tulille nyt seuraavan miitin jälkeen?Kesäkin on ja kaikkea! Mahtuuko sitä nyt sinne Shadinen pihamaalle rillaileen vai tullaanko meidän katokseen?  8) Vastauksia odotellaan...

vilperi

joo kyllä vaan mulle sopii jos vain ei tule muita kiireitä.
ja ku hyvissä ajoin sovitaan tosta niin saahan asiat järjestettyä. :)

entä jos, entä jos...
mennään nallikariin..???

tietenkin siis ei mulla mitään vastaa ole pihajuhlia mut tuli mieleen tossa että jos sää oikein suosii niin nalikarissa olis kiva miitata ja grillata samaan aikaan...?

tämä oli vain pienen miehen pikku ehotus..... ::)
pois pois

Shadine

Toi Nallikarigrillaus kuulostais aikas hyvältä idealta! Mulla on koko vkonloppu tuolloin töitä, että en oikeen täällä kotosalla ehdi järjestää mitään, joten jossain muualla täytyis miitti pitää. Mut joku tollanen ns. yleinen paikka ois kyllä hyvä.. Missäs niitä on grillauspaikkoja?
626SS GT