Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

helmikuu 01, 2023, 05:45:44

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,048
  • Viimeisin: Antoon
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,149
  • Aiheita yhteensä: 14,467
  • Kirjautuneena tänään: 22
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 14
Yhteensä: 14

Viimeisimmät

Ratakireä BP05/BP4W frankenstein

Aloittaja zuissi, marraskuu 09, 2015, 12:13:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zuissi

Tämä on Miatan kone, mutta sopii tottakai myös muihin Mazdoihin.

Speksit:


Alakerta NA8C 1.8 lohko:
-1884cc 0,5mm ylikokoon porattu ja hoonattu ammattilaisella
-Supertech 11:1 High comp männät Wisecon rengastuksella
-Puristukset laskettu olevaksi 13:1
-H-profiilikiertokanget
-Uudet laakerit
-Shimmattu öljypumppu Boundaryn billet-rattailla
-Supermiata harmonic damper
-Flyin' Miata Happymeal kytkin/vauhtipyöräsetti, ei ole ajettu edes 15tkm
-Mazdaspeed 4-2-1 pakosarja 2,5" V-band kollektorilla
-vvt-square top -imusarja

Kansi:

-Kansi BP4W -99 NB:n plaanattu 1,5mm
-278*@0mm / 11m -custom-nokka-akselit made by Erkki Rintakari
-Supertech jouset titaanilautasilla
-Mazdaspeed SUB-malliset nostajakupit (kestävät vaikka 10000rpm)
-Supertech lashcapit
-Fidanzan nokkapyörät

-Diy coolant reroute, joka ei ole koskaan vuotanut
-Ei ohjaustehostinta/ilmastointia (ne on kyllä purettuna laatikossa jos joku ne haluaa ostaa erikseen)
-öljynpaine/öljynlämpöanturit kannessa

Koko paketti 3500€. Mieluiten myyn kokonaisena pakettina, mutta erikseen lohko/kansi on sitten omat neuvoteltavat hinnat. Ecu ei sisälly hintaan, eli se sinun täytyy itse hankkia.

Moottori toimii tällä hetkellä aivan täysin, moottorikartat vain ovat kesken pahasti ja kylmästartti vaatii säätöä. Kone on hiljattain kasattu ja ajettu n. 400km rempan jälkeen eikä radalla kertaakaan.

Kannen kun vielä käyttää ammattilaisella kevyessä porttauksessa ja hankkii läppärungot, niin silirimpsis! Tällä hetkellä kansi virtaa sen vähän päälle 200cfm noilla 11mm nostavilla nokilla. Porttauksella ja läppärungoilla ei pitäisi 230-240hp olla kaukana ja alkaa 1.6 ahdetutkin jo jäämään radalla.

Moottori on tällä hetkellä autossa kiinni ja auto talviteloilla, mutta jos joku saa päähänsä ostaa tämän, niin sovitaan vain aika koska tulee noutamaan setelitukun kanssa.

Sijainti Kurikka Finland

Linkki myös nettivaraosan ilmoitukseen, josta löytyy parit oleelliset kuvat ja esittelyvideo.

Yhteystiedot:

puh. o4o 7o7 44 kahdeksan kuus

voi laittaa vaikka yksityisviestilläkin tai email