Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

toukokuu 14, 2025, 01:03:37

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,320
  • Aiheita yhteensä: 14,526
  • Kirjautuneena tänään: 41
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 41
Yhteensä: 41

Viimeisimmät

ITÄINEN MIITTI 09.07-11-07.2004 Huitsin Newadassa

Aloittaja alfadatsun, kesäkuu 29, 2004, 23:42:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

alfadatsun

Eli olis Ncf:stä Tsundee porukoineen järkkäämässä tämmöstä miittiä melkein WeliWenäläisten maille ;D
Ja kutsu on tietty myös ystävyyskerho Mazdago:lle ;D
Kaikkia asiasta kiinnostuneita neuvoisin välittömästi käymään  Ncf sivuilla ja osastona Kokoontumiset/ITÄINENMIITTIKÖ ;D
HOPIHOPI 8)

F-clubber

Onko ketä menossa Mazdan puolelta?? Jos niin mikä päivä?

edit: Jos sitä kerkeisi tullaa lauantaina käymää ja katsomaan..
--   www.terava.tk   --

Harre

Alfa ainakin kehu meneväsnsä paikalle todennäköisesti koko ajaksi. toivottavasti siellä on sit lopulta muitakin mazdailijoita kuin alfadatsun
täss suora linkki ncf:n puolelle jossa on enemmälti juttua tapaamisesta
http://www.ncf.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=kokoontumiset;action=display;num=1085253139
Harri
323-626-B2200-Hilux-

alfadatsun

No ainakin itse olen menossa Mazdalla edustamaan Mazdagota ::)kun tuntuu osallistuminen olevan monelle niin vaikeaa ;D
Mutta kotikerhon Ncf:fän värejä joudun panemaan päälleni paikanpäällä. :D
Jokatapauksessa jokainen Mazdisti on todella tervetullut sinne,kuten kaikkiin muihinkin tapahtumiin joita järjestellään yhdessä.
Se pitää myös sanoa että jokainen joka järjestelee tapaamisia on todella tyytyväinen kun tapahtumaan tulee porukkaa,itsellänikin
olisi tälle viikonlopulle lähempänä paljon mieluisampia tapahtumia mm.jokavuotinen kansainvälinen karting-kisa joissa oon ollut ajamassa
joka vuosi (huonolla menestyksellä) sekä paikallset autopäivät joihon vein tänään yhden autoni osallistumaan puolestani 8)
Mutta,mutta koen tärkeämmäksi osallistumisellani kunnioittaa noitten miittien järjestäjiä ;)
Paikalle tulen vasta lauantaina jolloin mun pitäis oolla vielä töissä mutta touhuhan alkaa jo perjantaina O0

alfadatsun

Mielestäni osoittaa munaa kun joku Datsunist lähtee lauantaina näihin miitteihin Raahestakin vaikka sekin on kartan mukaan lähem-
pänä kuin Vaasa :D
Toiselta suunnalta on Haminasta nähtävästi tulossa porukkaa Datsunistii tietty. ;)
Mazdistit???????????????????????????????????????????????paitsi itse minä paranoidii 8)

alfadatsun

Oli mahtava paikka ja todella mahtava miitti,
Itselle kertyi yli 600km suuntaansa ja olin ainut Mazdisti siellä,yks Mazda oli käynyt pihassa pyörähtämässä ja kadonnut samantien oli
muuten ollut ahdettu Mazda. 8)
Olis kannattanut muidenkin lähteä ;)