Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

maaliskuu 29, 2024, 10:40:46

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 10,385
  • Viimeisin: etiosexumi
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,278
  • Aiheita yhteensä: 14,517
  • Kirjautuneena tänään: 75
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 39
Yhteensä: 39

Viimeisimmät

Foorumin luku- ja kirjoitusoikeuksien **VANHENTUNUT**

Aloittaja NgZ, joulukuu 21, 2012, 22:46:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NgZ

Hyvä fooruminkäyttäjä

Mazdago Ry:n hallitus on päättänyt, että foorumin luku- ja kirjoitusoikeuksia tullaan rajaamaan ei-jäsenten kohdalla (foorumille rekisteröityneet käyttäjät, jotka eivät ole liittyneet Mazdago Ry:n jäseneksi) 1.2.2013 alkaen. Muutoksen jälkeen käyttäjät, jotka eivät ole kerhon jäseniä voivat lukea ja kirjoittaa viestejä enää vain info, paikallismiitit ja markkinat osioissa.

Mutta liittyessäsi kerhon jäseneksi, pääset edelleen lukemaan/kirjoittamaan muihinkin osioihin (mukaan lukien nykyinen vain jäsenille tarkoitettu Member Zone). Kerhon jäseneksi pääset täyttämällä liittymislomakkeen. Jäsenyys toki tuo muitakin etuja mukanaan. Pyrkimyksenämme on myös parantaa nykyisiä etuuksia lähitulevaisuudessa (esim. uusien yhteistyökumppanien muodossa).


Ystävällisin terveisin

Mazdago Ry:n hallitus
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

kapsu

tuli tämä tiedote että foorumi rajataan vain maksaneille jäsenille..

Kukas osais pistää pystyyn uuden foorumin ettei tartte mennä suomi24 pelleilyyn?

NgZ

#2
Lainaus käyttäjältä: kapsu - joulukuu 22, 2012, 20:47:01
tuli tämä tiedote että foorumi rajataan vain maksaneille jäsenille..

Kukas osais pistää pystyyn uuden foorumin ettei tartte mennä suomi24 pelleilyyn?
Mikäli joku haluaa luoda uuden foorumin ja hoitaa ylläpitokustannukset yms asiat, ei kukaan sitä estä, mutta tämä foorumi ei ole oikea paikka uuden foorumin luomiskeskusteluun.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

929s

ne maksaneet jäsenet tämän foorumin kustantavat, Kapsullekin jo 8 vuotta ;)
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: 929s - joulukuu 22, 2012, 20:53:58
ne maksaneet jäsenet tämän foorumin kustantavat, Kapsullekin jo 8 vuotta ;)
juuri tutkiskelin Kapsun profiilia, Pertti vain ehti kirjoittaa jo sen mitä oli myös minun mielessäni.
Eipä tuo jäsenmaksukaan ole edes omaa talouttani kaatanut, en usko että kenenkään muunkaan talous tuon vuoksi tulee olemaan vaarassa.
Tietty kun joku vastaavan ilmaisen foorumin pistää pystyyn on asia otettava uudelleen puntaroitavaksi  ;)
Kannattanee myös Kapsun verrata muitakin foorumeita niiden yleisten foorumien sisällön osalta  ::)

THX

ilmaisia vaihtoehtoja luonnollisesti löytyy kuten jo toit esille.. suomi24 tarjoaa ilmaiseksi juuri sen tasoista asiaa kuin voi olettaa
joten suomi24 palvelee ilmaiskäyttäjiä jatkossakin
Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06

kapsu

Lainaus käyttäjältä: alfadatsun - joulukuu 22, 2012, 21:02:40
Eipä tuo jäsenmaksukaan ole edes omaa talouttani kaatanut, en usko että kenenkään muunkaan talous tuon vuoksi tulee olemaan vaarassa.
Tietty kun joku vastaavan ilmaisen foorumin pistää pystyyn on asia otettava uudelleen puntaroitavaksi  ;)
Kannattanee myös Kapsun verrata muitakin foorumeita niiden yleisten foorumien sisällön osalta  ::)
Ei kaada taloutta, mutta kyllä se rajaa foorumin käyttäjämassaa todella paljon.
Jäljelle jää tosiharrastajat/merkkiuskolliset jotka tietty tuottavat asiatekstiä eikä tule niin paljoa siivottavaa, mutta kyllä silloin tippuu paljon tietoa/kokemuspohjaa pois kyydistä.
Itse en ole merkkiuskollinen ja tulee heiluttua monen merkkikerhon foorumeilla - jos kaikkiin pitäisi laittaa se 20-30euroa vuodessa niin sitten alkaisi jo kirpaista. No, onneksi ei tarvitse.
Jos taustalla on yhdistyksen talous niin näin vähemmän aktiivisena näkisin erilaiset tapahtumat ja ratapäivät soveltuvampana jäsenetuna kuin foorumin sulkemisen, tähän päädyttiin esim. mitsupuolella samoissa pohdinnoissa aikoinaan.
Pelkän foorumin kulut luokkaa 100e/vuosi? Jos enemmän niin vaihtakaa operaattoria.

No, nämä seikat on varmasti hallituksessa jo ruodittu moneen kertaa, itsekin ollut samoissa keskusteluissa parin eri kerhon kanssa.. eihän se helppoa ole.

NgZ

Tämä fooruminrajaus on nyt vain yksi uuden hallituksen tuomista uudistuksista (ja kuten tiedotteessakin mainittiin, nuo jäsenedut ovat mietinnän ja uudistuksen alla muutoinkin). Tähän nyt on päädytty monista syistä ei pelkästään taloudellisista syistä. Tiedostamme myös, että tämä päätös ei tule kaikkia miellyttämään. Rakentava palaute kerholle on aina tervetullutta, ja uusia ideoita saa aina heittää ilmoille.  :)
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

THX

itse jos olisin kiinnostunut monesta merkistä en pitäisi edes 5 merkkikerhon 5 x20€ kuluja vuodessa korkeana...

viikossa menee jo polttoainetta auton tankkiin samalla rahalla

toki ymmärrän myös kantasi... aina kaikki on mukavampaa kun se ei maksa yhtikäs mitään
Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06

kapsu

Lainaus käyttäjältä: THX - joulukuu 22, 2012, 21:22:38
toki ymmärrän myös kantasi... aina kaikki on mukavampaa kun se ei maksa yhtikäs mitään
Niinhän se on :)
Olen kyllä maksellut (teillekin) muita foorumeita, joten siinä se tasoittuu - tosin ne on edelleen auki.

Toistepäin ongelmaa on siinä että valtaosa käyttäjistä on, ja tulee olemaan, kuitenkin forum-only käyttäjiä. Eli eivät ikinä osallistu tapahtumiin/ratapäiviin tms, rahoja kuitenkin käytetään niiden järjestämiseen.
Pelkästä foorumin käytöstä tuo maksu on hieman kova, etenkin vuosikuluihin nähden.
No, sit vois ehdottaa nimellistä maksua forum-only jampoille, mutta se taas työllistää aivan liikaa ylläpitoa, ei varmaan kannata.

NgZ

#10
Totta, mutta eihän sitä ole aina mahdollista tehdä asioita, että ne kaikkia miellyttäisi. Mutta onhan tuossa esim. uusien Mazdojen omistajille pienenä hyötynä -10% alennus marmoritiskin osista ja lisävarusteista, jonka luulisi tuovan vuodessa sen 20€ säästön ainakin. Toivottavasti saadaan lisättyä lähiaikoina yhteistyökumppaneita jo lopettaneiden tilalle niin saadaan jäsenille lisää etuja, koska mitä enemmän hyötyä voimme jäsenillemme tarjota sitä parempi.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

jambe

ilman korttia ei tunnu saavan kovinkaan helposti/ollenkaan alennuksia...
Jo hetken aikaa korttia maksaneena...

Tampereen marmorille katkaisin yhteydet kun oli palvelu suoraan sanottuna pêrsêêstä. Joten kortille en laske arvoa kun palvelu on mitä on ja korttiakaan en ole koskaan nähnyt.

Jos vaikka motonetistä saisi järjestettyä alennuksia pientä mainontaa vastaan kerhon hyväksi?


:'( :'( :'(

McT44

Paljon onnea valitsemmallenne tielle.
Toivottavasti olette harkinneet tarkkaan sitä miten paljon kommentoijia viakatilanteissa jää
pois. Taustoilla on alan ammattilaisia jotka tuskin maksaa siitä että saavat antaa hyviä
ohjeita ongelmiin joutuneelle Mazdan omistajille.
Talousongelmat ei korjaannu sillä että "puheoikeudet" poistetaan käyttäjiltä.
Jokatapauksessa mukavaa J O U LU A Mazdago ry: hallitukselle.
Vielä lisätäkseni HYVÄÄ ja RAUHAISAA JOULUA  kailille mazagon palstoilla kommentoineille
käyttäjille ja jäsenille.

NgZ

Lainaus käyttäjältä: jambe - joulukuu 23, 2012, 01:02:11
ilman korttia ei tunnu saavan kovinkaan helposti/ollenkaan alennuksia...
Korttien postitustilannetta koetetaan parantaa parhaillaan, jotta ne lähtisivät mahdollisimman nopeasti jäsenmaksun maksusta.

Lainaus käyttäjältä: McT44 - joulukuu 23, 2012, 01:36:57
Paljon onnea valitsemmallenne tielle.
Toivottavasti olette harkinneet tarkkaan sitä miten paljon kommentoijia viakatilanteissa jää
pois. Taustoilla on alan ammattilaisia jotka tuskin maksaa siitä että saavat antaa hyviä
ohjeita ongelmiin joutuneelle Mazdan omistajille.
Talousongelmat ei korjaannu sillä että "puheoikeudet" poistetaan käyttäjiltä.
Tätä päätöstä on harkittu tarkkaan ja sen mahdolliset vaikutukset monessa mielessä on otettu huomioon.
Taloudelliset syyt eivät ole meitä mitenkään ajaneet tähän päätökseen.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

vilperi

Kyllä minä ainakin ymmärrän miksi tälläinen uudistus halutaan ja ei siinä kyllähän tuollainen kumminkin on iso pala niille jotka eivät ole membereitä ja ovat tottuneet että kaikki tieto on ilmaiseksi ja helposti saatavilla ja ovat täällä vain sen takia... Uskoisin kumminkin että uudistus on hyvä suunta ajatellen mazdago kerhoa..  tietenkin monia jää nyt pois tältäkin foorumilta. Joukussa porukkaa jotka tietää paljon ja vastailevatkin paljon ja myös niitä jotka vaan kyselevät.....
Itse nyt kuulun vähemmän vaarattomanpaan kastiin  ;D että minulla ei mitään isompaa tietoa ole ja kiinnostus mazdoissa rajoittuu melko puhtaasti yhteen malliin niin se ei omasta mielestä riitä siihen että alkaisin liittyä kerhon toimintaan.. Eli Vilperi kuittaa ja kiittää. Vien itseni pois foorumilta tässä hiljalleen..

Hyvät joulut kumminkin kaikille mazdagolaisille!

pois pois

Mazdisti

Lieneekö taannoisella haittaohjelman vuoksi tehdyllä uudistuksella vaikutusta tähän päätökseen? Foorumisoftat ja palveluntarjoajat eivät varmaan ilmaisia ole. Hemmetin hakkerit pilaavat aina kaiken, jopa Suomi24:ssä oli samoihin aikoihin joku saastunut mainosbanneri  ::)
No ei voi mitään, mulla ei ole enää Mazdaakaan joten täytyy tyytyä hiljaiseloon. Monta vuotta tätä foorumia on tullut luettua lähes päivittäin ja joskus kirjoiteltuakin.
Kiitokset aikanaan Mazdan omistusaikana saaduista neuvoista foorumille ja hyvää jatkoa :)
Nyt: Kia Rio -16 / ex: Suzuki Alto -11 / ex: Nissan Micra -01
Ex: 323 1,6-16v GLX sedan -90 /Ex: 323 1,3 3-ov HB -82

Opa

#16
Tälläinen muutos foorumin toimintaan ihmetyttää todella myös minua. Se johtaa lopulta siihen että foorumi tulee olemaan pienen 'suljetun' piirin keskustelupaikka vertauksena esim f-klubi. Foorumin sulkeminen ulkopuolisilta tyrehdyttää uteliaiden harrastajaehdokkaiden virran, joille keskustelupalsta toimii ikäänkuin käyntikorttina kerholle. Lisäksi ne jotka tulevat foorumille hakemaan vastauksia ongelmiinsa kun oma tai tuttavan auto temppuilee saavat hakea vastauksiaan muualta. Tuskin ovat valmiita maksamaan jäsenmaksua jos tarkoituksena on etsiä tietoa yksittäiseen ongelmaan. Itsekin olen täälä jakanut tietoa useamman vuoden ja osallistunut myös kerhon tapaamisiin olematta virallinen jäsen. On ollut mukava olla avuksi sitä tarvitseville. Viime vuosina en ole paljon kirjoitellut foorumilla johtuen siitä etten ole omistanut mazdaa 5 vuoteen. Tästä huolimatta silloin tällöin saan kyseilyitä foorumin kautta joihin vastailen mielelläni. Ymmärrän että nettisivujen ylläpito maksaa, mutta kyllä nykypäivänä avoimuus tulisi olla etusijalla kerhon toiminnassa. Avoimuus ei ole pois jäseniltä, päinvastoin se tuo oman mausteensa foorumille.

Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa ja joulua mazdaharrastajille!
Opa
Mazda 323F 1.5 dohc -99
Mazda Familia GT-Ae -92
-LHD converted

hyde3

Onnea vaan valitsemallenne tielle arvoisa mazdago:n hallitus..  Aika näyttää miten olette onnistuneet tässä haasteessa.  ;D

Foorumeita/osien myyjiä löytyy suomen rajojen ulkopuolellakin aivan riittävästi, joten ei se hirveän isoa lovea tee tänne..näämme siellä sitten tulevaisuudessa..

hmm.. Jos ei joku tee diiliä henkitoreisen äffä clubin kanssa, jolla olis valmis saitti pohja.. ?
Äffät kun on kohta kaikki paalissa.  ;D

Mainostajat/sponssorit ne pitäis maksaa palvelin/muut operatiiviset toiminta kulut saitista..   
Puutuu vain se kunnon myyntimies.. ::)


HALUAN TOIVOTTAA KAIKESTA HUOLIMATA HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA-VUOTTA KAIKILLE MAZDA AUTON HARRASTAJILLE..



t.hyde
Mazda BG 1.8f Sohc -91 (Rip)
Mazda BG 1.8f GT-R
Mazda 3 MPS -07
Mazda 2 1.5 Sport -08

Tuned with  " border="0 by " border="0

Cedricfan

#18
x
Juuri nyt ei yhtään Mazdaa pihassa mutta who knows koska uudelleen...

Tuomas

Samalla linjalla opan kanssa.
Asia on tunnetusti kaksiteräinen miekka.
Itse jään eniten projektiosiota kaipaamaan  :-\

unique

Vähän kiikun kaakun tääkin muutos taas, voi olla että ei mee parempaan suuntaan.

Ennenhän memberillä ei ollut foorumilla käytännössä mitään etuoikeuksia. Eihän sen niinkään pitäisi olla.

Toinen äärilaita on tämä tuleva muutos. Mielestäni menee piirit aika pieneksi jos kirjoitteluun vaaditaan jäsenmaksu.

Aika hienostihan tuon jälkimmäisen onnistuin muotoilemaan, eikö? Se mitä tuolla pääkopassa oikeasti liikkuu on kyllä vähän tylympää tekstiä. Käytännössähän siinä käy sitten niin että maksava jäsen ei saa sitä tietoa mikä mahdollisesti olisi sellaisella jäsenellä mikä ei maksua maksa. Eli tilanne huononee sen memberin näkökulmasta?

PS. Olen member. Pistäkääs samalla uus kerhokortti tulemaan. Ensimmäinen, ainut ja silloinkin kauan odotettu jäsenkortti kun on mennyt vanhaksi jo 8/10. Eihän tuonkaan ihan tuollein pitäs mennä?
Hi, my name is unique and im a Mazdaholic.


Teersen Joonas

Lainaus käyttäjältä: unique - joulukuu 25, 2012, 19:13:51
Käytännössähän siinä käy sitten niin että maksava jäsen ei saa sitä tietoa mikä mahdollisesti olisi sellaisella jäsenellä mikä ei maksua maksa. Eli tilanne huononee sen memberin näkökulmasta?

Tämä huolestuttaa myös minua.

Foorumilta tulee katoamaan TODELLA paljon erittäin arvokasta tietotaitoa :'(
Minusta tässä nyt kyllä kustaan vastatuuleen ja se harvoin on kovin kannattavaa ::)

Mielestäni olisi aiheellista harkita vielä uudemman kerran tätä luku/kirjotus rajoitusta, koska voidaan kysyä, että palveleeko se todella mazdagolaisia???

Jos syynä ei ole taloudelliset seikat niin mikä sitten? mielestäni nyt kaivataan hallitukselta avoimuutta asiaan, niin saadaan yhdessä "pelastettua" mazdago. Sillä tämän parempaa ja asiallisempaa foorumia saa todellakin hakea.... löytämättä sitä ;)

T:Joonas
6 2.0TD Wagon GT 6MT -07
323 BF B6T Widebody -88

Cedricfan

#23
x
Juuri nyt ei yhtään Mazdaa pihassa mutta who knows koska uudelleen...

NgZ

Tämä aihe on nyt taas auki. Ei ollut tarkoituksella lukossa.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

NgZ

Lainaus käyttäjältä: Teersen Joonas - joulukuu 26, 2012, 11:42:57
Jos syynä ei ole taloudelliset seikat niin mikä sitten? mielestäni nyt kaivataan hallitukselta avoimuutta asiaan, niin saadaan yhdessä "pelastettua" mazdago. Sillä tämän parempaa ja asiallisempaa foorumia saa todellakin hakea.... löytämättä sitä ;)

T:Joonas
Tähän on vaikuttanut monet seikat, mutta kaikkineen tämä on nyt osa uudistuksia, joita uuden hallituksen voimin on tehty. Yksi tärkeä seikka on esim tarjota tietopankkien laaja (jo kertynyt tieto) vain jäsenille, ja tämä on siis tarkoitus yhdistää jo nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin etuihin, ja näin ollen tuoda enemmän vastinetta jäsenmaksulle.

Toki uusia pulmia tulee ihmisille, mutta oikeasti todella paljon tänne foorumille tullaan kysymään asioista, joista on foorumilla kirjoitettu ainakin kertaalleen aiemmin. Ikäväähän se on myös, että osa oikeasti asiantuntevista vastaajista/auttajista jää pois. Mutta uskon kerhon jäsenilläkin olevan paljon tietoutta, joten en usko, että kysymykset jäävät ilman vastausta tulevaisuudessakaan.

Kaikkien uudistusten yhteisvaikutsena toivomme saavamme lisää jäseniä kerhoomme. Viime vuosina, kun jäsenmäärämme on laskenut merkittävästi. Tähän toki on varmasti vaikuttanut myös kerhon aktiivien passivoituminen viimeisten vuosien aikana. Tästä esimerkkinä tuo jäsenkortti asia, johon saatiin nyt ensin uudistus, että uuteen korttiin toimitetaan tarra. Näin vähennetään korteista vastaavan henkilön työtä --> Uudet kortit nopeammin perille.


Lainaus käyttäjältä: unique - joulukuu 25, 2012, 19:13:51
Aika hienostihan tuon jälkimmäisen onnistuin muotoilemaan, eikö? Se mitä tuolla pääkopassa oikeasti liikkuu on kyllä vähän tylympää tekstiä. Käytännössähän siinä käy sitten niin että maksava jäsen ei saa sitä tietoa mikä mahdollisesti olisi sellaisella jäsenellä mikä ei maksua maksa. Eli tilanne huononee sen memberin näkökulmasta?

PS. Olen member. Pistäkääs samalla uus kerhokortti tulemaan. Ensimmäinen, ainut ja silloinkin kauan odotettu jäsenkortti kun on mennyt vanhaksi jo 8/10. Eihän tuonkaan ihan tuollein pitäs mennä?

Toivomme, että täältä silti löytyy tarpeeksi asiantuntevaa väkeä vastaamaan rajauksen jälkeen tuleviin kysymyksiin. Ja kuten tuossa yllä jo kirjoitinkin, varsinkin uudet foorumille tulevat ihmiset kirjoittavat paljon samoja kysymyksiä, joihin vastauksia löytäisi vanhoista aiheista.

Jäsenkortti asiaan vielä sen verran, että uuden kortin myötä tilanne on hieman parantunut, mutta korteista vastaavalla henkilöllä on ollut yksityiselämän takia nyt syksyllä kiireitä, joten korttien postitus on edelleenkin jäljessä aikataulusta. Pahoittelen tästä kovasti koko hallituksen puolesta. Lupaan, että yritämme parantaa tuon kortti tilanteen mahdollissimman pian! Tarkoitus olisi, että kortti (tai uusi tarra korttiin) tulisi mahdollisimman pian jäsenmaksun maksamisen jälkeen.



Foorumin rajaus asiaaan vielä tärkeä seikka lopuksi: Muutoshan ei ole koskaan helppo asia missään elämään liittyvässä jutussa, mutta katsotaan nyt miten tämä asia etenee. Ja muistakaa, että jos tämä muutos todetaan olevan pidemmän päälle huono ja toimimaton kerhon kannalta, meillä on aina mahdollisuus palata entiseen toiminta malliin. Tämä ei nyt tarkoita, että tuuliviirin lailla vaihdettaisiin päätöksiä, mutta harkinnan mukaan tilannetta seurataan niin tämän kuin muidenkin kerhon asioiden suhteen.

Pahoittelut vielä, että tämä aihe oli suljettuna hetken aikaa. Hallitus ottaa avoimin mielin aina palautetta vastaan. Jota on mahdollista allekirjoittaneelle lähettää myös yksityisviestillä, jos ei halua julkisesti asioista keskustella.

PS. Kerhon toimintaan jos todella haluaa muutoksia, suosittelen lämpimästi tulemista miitteihin, ja ennen kaikkea vuosikokoukseen kannattaa tulla paikalle antamaan oman mielipiteensä ja äänensä.  ;)
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

artova

Ei hyvältä näytä :'( Monella foorumilla on hyvin rajattu "members only" alue, jossa usein juttua clubin tapahtumista ja laillisuuden rajoilla olevista jutuista, kuten auton virittäminen ::) Viritetyn auton katsastus ja esittelyssä muutettu auto... Hyvästä syystä piilossa kaikkien kyttääjien/kotipoliisien luettavista, vaikka ei sinänsä mitään ihmeellistä sisälläkään. Täällä nyt menee sitten piiloon esim. kuinka vaihdan jarrupalat  :o


6 GT
626 GE
600 ZZR
9 GSR
Z50
1300

kapsu


kapsu

Lainaus käyttäjältä: NgZ - joulukuu 26, 2012, 16:42:57
Tähän on vaikuttanut monet seikat, mutta kaikkineen tämä on nyt osa uudistuksia, joita uuden hallituksen voimin on tehty. Yksi tärkeä seikka on esim tarjota tietopankkien laaja (jo kertynyt tieto) vain jäsenille, ja tämä on siis tarkoitus yhdistää jo nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin etuihin, ja näin ollen tuoda enemmän vastinetta jäsenmaksulle.
Hyvä että tuli perusteluitakin päätökselle.
Eikös tämän em. asian voisi hoitaa niin että tietyt alueet ovat vain jäsenille, mutta foorumi muuten avoin?!?

NgZ

Lainaus käyttäjältä: kapsu - joulukuu 26, 2012, 19:08:19
Hyvä että tuli perusteluitakin päätökselle.
Eikös tämän em. asian voisi hoitaa niin että tietyt alueet ovat vain jäsenille, mutta foorumi muuten avoin?!?
Näin on ollut tähän asti (nykyinen Member Zone / 4 keskustelualuetta), mutta nyt laajennetaan tuota huomattavasti. Tätä päätöstä tehdessä on harkittu muitakin rajaamismalleja, ja tähän lopulta päädyimme.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB