Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 21, 2026, 06:46:12

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,231
  • Viimeisin: Peetu76
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,385
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 136
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 189
Yhteensä: 189

Viimeisimmät

Turku miitti joka kuun viimeisenä keskiviikkona klo:19

Aloittaja Kipper, tammikuu 25, 2006, 21:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tellu

Lainaus käyttäjältä: 929L - syyskuu 22, 2007, 22:05:20
Tulen pistäytymään jos omistajallani ei oo mitään muutakaan ohjelmaa. Niveliäni kun täytyy pitää vetreenä ennen kuin joudun taas lorvimaan koko sen helvetin pitkän talven. Terveisin MAZDA 929L-79

Tervetuloa :)
-
-
-
Mulla itellä haittaa koulu harrastamista.. :-X

Kipper

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä saavun paikalle 818:lla, se onkin viimeisiä päiviä kun se näkee ulkoilmaa ennen kevättä
6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

tellu

Jos tuolla on porukkaa vielä kasin ja puol ysin välillä niin sit mäkin tuun :)

Kipper

mä en pääse paikalle, ilta vierähtää tallilla
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

kajzu71

No, hyvät oli miitingit, olin 21.00-21.45 paikanpäällä, kun en ehtinyt aiemmin. Eipä näkynyt ketään, vaikka kuinka kiertelin ympäri ABC:ta, ei tainnut olla muita paikalla??? Et näin tällä kertaa (seuraavaa kertaa tuskin tulee)

Kipper

Yleisesti ottaen miitti on päättynyt viimeistään klo:21 ainakin näin syys/talvi aikaan. Tästä kerrasta en voi sanoa koska itse en ehtinyt paikalle laisinkaan  :(

SportSaloon_coupe

jaa et se päättyy viimeistään klo:21.00.. luulin et alkaa silloin :D ite olin paikalla n.20.40 ja lähdin noin 21.30.. harmi vaan ku ketään en kasvojen perusteella tunnista :-\ mut näin yhen punasen ss:än ainakin.. ja 626 misä oli harmaa etupuskuri.. oli auto hetken aikaa siinä sen vieressä parkissakin.. ja sit näin sen punasen RX-8:sin.. just enne ku se rx-8 lähti pois ni siirsin autoni sinne parkkipaikalle misä volvoilla oli miitti..
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

Kipper

Lainaus käyttäjältä: SportSaloon_coupe - syyskuu 27, 2007, 00:30:04
jaa et se päättyy viimeistään klo:21.00.. luulin et alkaa silloin :D
Ei sitä sentään ole kiveen kirjoitettu et silloin päättyy mut yleensä väki on siihen mennessä kaikonnut sieltä

tellu

No kyllä eilen ainakin oltiin melkeen puol kymmeneen siellä. Ja kyllä siinä yks ss ainakin ajeli ympyrää meiän ympärillä moneen otteeseen kun seistiin siinä parkkipaikalla.  8)

Ei noissa tosiaan oo mitään aikaa että millon noi loppuu, sitte loppuu kun porukka kyllästyy oleen paikalla, joskus menee myöhäänkin.

Jos nyt yhdellä kertaa ei satu kaikkia tunnistaan (mikä on mahdotonta jos ei oo aiemmin nähny), ni kannattaa tulla uudestaan. Yleensä ollaan kyllä sisällä kahvilla, mut yleensä ees jollain on joku autokerhon takki tms. päällä niin siitä tunnistaa porukan. Nykyään kun on mazdatkin saanu istumaan samaan pöytään muitten kerhojen kanssa.

Itse tuli suoraan koulusta (lintsasin tunnin) tällä kertaa (prkl iltatunnit).. Sillon oli ainakin ihan kivasti porukkaa paikalla ja hauskaa oli niinkun aina :)

SportSaloon_coupe

voi olla et se olin mun se ss:ä ku siit pari kertaa ajoin tankkauspistettä ympäri.. ja lopulta otin kaverit siit pääovelt kyytiin ja lähettiin h-saloon aiheuttamaan pahennusta :D

tellu

Lainaus käyttäjältä: SportSaloon_coupe - syyskuu 28, 2007, 17:02:16
voi olla et se olin mun se ss:ä ku siit pari kertaa ajoin tankkauspistettä ympäri.. ja lopulta otin kaverit siit pääovelt kyytiin ja lähettiin h-saloon aiheuttamaan pahennusta :D

Kyl se varmaan sinä olit. Ens kerralla kato missä näkyy ihmisiä höpisemässä ja stoppaa sihen  :D

newstb

a1

toke

grovechannel

Keskiviikkona olis taas tääkin häppeningi!!!  Herätelläänpäs hieman porukkaa talviunilta ja kokeillaan jos vaikka saatais enemmän ku 5 autoa paikalle...
Itse ainakin ilmestyn tuonne abc:lle!!!

tellu

macce76

http://valimerelle.blogspot.com/
Tallissa 626 ss gt, 929 ht, rx-7 fb. Ajossa:, rx-7 fc, 323 2.0 sport

tellu

Token kannattaa tulla toistekin käymään. Voi vaan pidemmän päälle käydä vähän kalliiksi  :D

toke

joo hinauksesta jouduin itte maksaan 100 eskoo ja vakuutusyhtiö makso loput, saas nähdä mitä koneesta hajos ??? ???

SportSaloon_coupe

paikalle saavuin.. mut yhtään mazdago takkia en nähny ja teitä muita kun en kasvojen perusteella tunnista ni en päässy höpisemään mitään ihmeempiä.. nolosti kävi ku lähin siinä n.20.00-20.30.. auto spinnas kiihdytyksen jälkeen siinä kurvissa just enne risteystä siinä absilla :D jos joku näki ni antakaa tyylipisteet :D

macce76

Auton näin parkkiksel mut olit jo sisäl sit vissiin. Olit pistäny parkkiin hopeisen galantin lähelle, se oli meidän auto. Ja juu ei ollu kellään kerhotakkia päällä, istuttiin heti ovien vieressä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=macce76
Tosta tunnistaa yhden naaman. ehkä. rohkeesti jutteleen kun näkyy.
Joku aika takaperin olit koukkaril mut siihen änkes lauma porukkaa niin ei enää tienny kuka oot ja ei sit tultu ettimään, auto kyl tunnistettiin.

Lainaus käyttäjältä: SportSaloon_coupe - marraskuu 01, 2007, 12:05:13
nolosti kävi ku lähin siinä n.20.00-20.30.. auto spinnas kiihdytyksen jälkeen siinä kurvissa just enne risteystä siinä absilla :D jos joku näki ni antakaa tyylipisteet :D
Mites toi onnistu??

Lainaus käyttäjältä: toke - marraskuu 01, 2007, 10:55:33
joo hinauksesta jouduin itte maksaan 100 eskoo ja vakuutusyhtiö makso loput, saas nähdä mitä koneesta hajos ??? ???
Ei o helppoa tulla turkuun asti käymään, mut toivottavasti ei mitään kauhean pahasti käyny koneelle..
http://valimerelle.blogspot.com/
Tallissa 626 ss gt, 929 ht, rx-7 fb. Ajossa:, rx-7 fc, 323 2.0 sport

SportSaloon_coupe

no ykkösellä repäsin rajotintavasten ja vaihdoin kakkoselle ja vähän jyrkempi käännös ni perä alta :D melkein oli hallittu :D mut jos mun auto näkyy jossain ni tulkaa ihmeessä höpöttämään jos vaan mut löydätte..

tellu

SportSaloon_coupe

niimpä.. liian kovaa liian jyrkästi märkään kurviin.. = perä alta.. :D

AtAi

Lainaus käyttäjältä: SportSaloon_coupe - marraskuu 01, 2007, 12:05:13
paikalle saavuin.. mut yhtään mazdago takkia en nähny ja teitä muita kun en kasvojen perusteella tunnista ni en päässy höpisemään mitään ihmeempiä.. nolosti kävi ku lähin siinä n.20.00-20.30.. auto spinnas kiihdytyksen jälkeen siinä kurvissa just enne risteystä siinä absilla :D jos joku näki ni antakaa tyylipisteet :D
Olikko sää se huvittava tapaus ku repi riisiään abcllä, ja siihen ulosmenoon käännyttäessä, perä menosuuntaan?  ;D

Myö mitään naureskeltu  §1

newstb

a1

toke

No vika selvis, ainakin yks venttiili palanut 1 ja 2 pytystä (puuttuu melkein neljäsosa lautasesta) kait ne muutkin pitää kattoo läpi. Venttiileissä aivan järjetön määrä karstaa, on varmaan entisen omistajan ajossa tullu kun on ajanut vain muutaman kilometrin työmatkaa.

SportSaloon_coupe

Olikko sää se huvittava tapaus ku repi riisiään abcllä, ja siihen ulosmenoon käännyttäessä, perä menosuuntaan?  ;D

Myö mitään naureskeltu 
Lainaa

juuh.. olinhan se minä juuh :D

SportSaloon_coupe

AtAi.. misä satut töissä olemaan? .. vai ootko töissä jossain?

grovechannel

Niin ja niille ketkä ei vielä ole tuota autoa nähnyt, niin kuvia löytyy
http://www.grovechannel.1g.fi/kuvat/Muiden+autot/RX+8/

Ja jos aiheessa pysytään, niin kyllähän mä olen taas tuonne abc:lle tulossa!  :)

SportSaloon_coupe

sama onkelma.. voishan sitä yrittää taas päästä kattelemaan sinne 28.11...