Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 19, 2026, 10:31:20

Login with username, password and session length
Jäsenet
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,383
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 140
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 125
Yhteensä: 125

Viimeisimmät

Auto merkit???

Aloittaja masta jo, elokuu 17, 2007, 19:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NgZ

Jos kaikille jaetaan joku valvottava alue, mitenkähän mahtaa käydä moderointi viiveelle, eli kun joku kirjoittaa jotain asiatonta, saattaa mennä pitkään ennen kuin viestiä muokataan tai se poistetaan. Emme voi olettaa, että jokainen valvoja viettää täällä 24/7. Mielestäni nykyinen on parempi tapa. Ja eräällä toisella paljon vilkkaammalla foorumilla on samantapainen jako, eli tiettyjä vastuualueita on, mutta kaikki vahtivat foorumia yleisesti, siellä toi homma on meillä toiminut jo monta vuotta hyvin.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

THX

juuri kuten NgZ kirjoitti

periaatteessa esim itse silmäilen eniten 323 ja 626 alueita, 929s taasen 929 alueita jne...
mutta tosiaan kaikki moderoivat kaikkea periaate toimii parhaiten... aiheet siirtyvät ja poistuvat huomattavasti nopeampaan tahtiin

Kerää koko sarja
Mazda 6 -03 - Mazda 323HB BG "GT-R" 2WD - Fiat Ducato -11 - Kawasaki ER-6F -06

Cedricfan

Tuolla NCFn puolella on
"Keskustelua yleisistä asioista
Täällä voi keskustella vaikka säästä tai Taunuksen takaspoilerista. Yleensäkin kaikesta mikä ei liity Datsun, Nissan tai PMC autoihin millään tavalla. Keskustelu olisi suotavaa pitää hyvän maun ja käytöksen rajoissa. "
Ja toimii kohtuullisen hyvin. Myös viesti- ja moderointimäärältään.
Juuri nyt ei yhtään Mazdaa pihassa mutta who knows koska uudelleen...

macce76

Tuleekos täällä sitten niin paljon ylimäärästä sensuroitavaa että pitää olla tuolla tavalla?
Ei kai se foorumin ydin kaadu puoleen tuntiin, sen verran usein kaikki teistä täällä käy.  ;)
Mitä muita paikkoja selaa niin hyvin tuntuu toimivan selkeä jaottelu.

Lainaus käyttäjältä: NgZ - elokuu 22, 2007, 15:49:26
Jos kaikille jaetaan joku valvottava alue, mitenkähän mahtaa käydä moderointi viiveelle, eli kun joku kirjoittaa jotain asiatonta, saattaa mennä pitkään ennen kuin viestiä muokataan tai se poistetaan. Emme voi olettaa, että jokainen valvoja viettää täällä 24/7. Mielestäni nykyinen on parempi tapa. Ja eräällä toisella paljon vilkkaammalla foorumilla on samantapainen jako, eli tiettyjä vastuualueita on, mutta kaikki vahtivat foorumia yleisesti, siellä toi homma on meillä toiminut jo monta vuotta hyvin.

Tällä mallilla meillä on 16 "poliisia" juoksemassa perässä.. Sen nyt on huomannu et erimerkit modataan tehokkaasti..  ::)

Kai se o se "suurempi" hyvä kaikille...
http://valimerelle.blogspot.com/
Tallissa 626 ss gt, 929 ht, rx-7 fb. Ajossa:, rx-7 fc, 323 2.0 sport

THX

kannattaa nyt kuitenkin muistaa että tämä on merkkikerho! jonka tarkoitus on tuoda merkin harrastajia yhteen
noita autofoorumeita on monia mm dynamiitti jne jossa on eri merkeille omat alueensa

eri merkkisistä autoista keskustelemista ei ole millään tavalla estetty tai moderoitu hukkanurkka alueella.. ainakaan minun toimestani
Kerää koko sarja

macce76

Lainaus käyttäjältä: THX - elokuu 22, 2007, 19:11:53
kannattaa nyt kuitenkin muistaa että tämä on merkkikerho! jonka tarkoitus on tuoda merkin harrastajia yhteen
noita autofoorumeita on monia mm dynamiitti jne jossa on eri merkeille omat alueensa

eri merkkisistä autoista keskustelemista ei ole millään tavalla estetty tai moderoitu hukkanurkka alueella.. ainakaan minun toimestani
Jeps. Eli ei Mazdan omistajilta ei tarvi vinkkejä saada jos/kun oma väki ei pysty auttamaan..

Siks toiseks, ei jaksais joka uitun foorumille liittyä jos hiukan on joskus kysyttävää.. Kai se teistä o hienoo että löytyy monta paikkaa mistä tarkistaa josko taas sattuu olemaan uutta juttua.

NgZ

Lainaus käyttäjältä: macce76 - elokuu 22, 2007, 20:14:32
Jeps. Eli ei Mazdan omistajilta ei tarvi vinkkejä saada jos/kun oma väki ei pysty auttamaan..

Siks toiseks, ei jaksais joka uitun foorumille liittyä jos hiukan on joskus kysyttävää.. Kai se teistä o hienoo että löytyy monta paikkaa mistä tarkistaa josko taas sattuu olemaan uutta juttua.
Muista, että tuo toimii myös toisinpäin. Eli jos esim. kirjoitat tänne, että mikä tämä BMW:n kuvassa näkyvä osa on... Luulen, ettei meidän foorumilla ole montaa bemari harrastajaa/tietäjää. Itse olen rekisteröitynyt aika monelle eri merkkifoorumille, kun olen esim mutsini autoja korjaillut. Kirjautuminen on vienyt aikaa noin 10min ja sitten vain viesti foorumille, ja takuulla saa nopeamman ja tarkemman vastauksen oikealta merkkifoorumilta. Tai näin olen ainakin itse huomannut. Eikä minusta ole väärin, jos olet vaikka sovittamassa toisen merkin osia matukkaan ja kirjoittelet siitä esim rakentelua aiheeseen, koska aiheessa on kuitenkin kyse matukoista. Ja onhan meillä jo montakin Probe kyssäriä täällä ollut, koska MX-6ssa on samoja osia.
-Parkissa: Mazda 626 GC 2.0 GLX, Mazda MX-5 NB 1.8, Mazda 626 GV 2.0 GT/GLX -
EX: 323 1.8 BJ Sedan, RX-7 FB SP-12A, 323 BF 1.3 Sedan, 626 GC 2.0 GLX HB

tellu

Kaikilla ei välttämättä riitä mielenkiinto kirjautua joka foorumille. Itselle 3 alkaa olla jo sellainen, et yks meinaa unohtuakin.

Varmasti pitää paikkansa että merkkifoorumilla tiedetään paremmin, mutta saattaahan täälläkin joku asiasta tietää. Ja toisaalta jos olisi ollu se toiset merkit juttu tuossa joku aika sitten, niin sen Ooppeli topicin olisi voinut sinne laittaa, eikä olisi tarvinnut tunkea sitä mihin sattuu. Yksi esimerkki.

Ei välttämättä ole tarkoitus että tuosta tulisi juurikin muiden merkkien tietopankki, vaan juurikin alue missä voi keskustella vaikka jostain ton Ooppelin tapaisesta.

Ja ei, en halua aluetta siksi että saisin keskustella siellä omasta autostani. Siinä ei paljoa puhumista ole, mutta jostain saattaa löytyä joku muun merkkinen mielenkiintoinen auto, josta voisi vaikka sanan tai kaksi vaihtaa täälläkin.

929s

Se ooppelijuttuhan meni alunperin puihin linkkien takia. Tellun jatko on siellä toisessa paikassa kun edellinen aihe oli jo suljettu, sitäpaitsi se meni ihan muuhun asiaan kuin koko alunperäinen otsikko. Korjatkaa jos olen väärässä, ihan kaikkea en muista ja ei liene tarkotuskaan.

Suurin riski muiden merkkien keskustelussa on ettei se mene julkiseksi haukkumiseksi jotain muuta autoa kohtaan. Tätäkin esiintyy joillain foorumeilla.

Mutta odotellaan vielä hetki mitä tässä saadaan aikaan...
929 HB Coupe -86; 929 HB 4dht -85; 929 S HC -90; MPV LV -94                                                                                      tästä tuu taas yhtään mitään

Kipper

Perusteluja on jo suuntaan tai toiseen. Mielestäni nyt voitaisiin odottaa mihin päätökseen hallitus tässä päätyy :)

Lainaus käyttäjältä: 929s - elokuu 23, 2007, 15:39:15
Se ooppelijuttuhan meni alunperin puihin linkkien takia. Tellun jatko on siellä toisessa paikassa kun edellinen aihe oli jo suljettu, sitäpaitsi se meni ihan muuhun asiaan kuin koko alunperäinen otsikko. Korjatkaa jos olen väärässä, ihan kaikkea en muista ja ei liene tarkotuskaan.

Itsellä ainakin jäänyt ooppeli keskustelussa se mieleen että heti piti löytää tehokkaampi Mazda kuin mitä se ooppeli oli.
6 -05 2,3 STW elegance nykyinen
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

masta jo

ILtaa!!!!!!!!!
NO jooo onpa täällä rönsyilty laidasta laitaan pysykääpi tiellä....
Ajattelin siis itse silleen että kun meillä joillakin on ollut muitakin
Auto merkkejä kuin MAZDA merkkisiä niin voisi tarvittaessa kysellä
KAIKKEA!!!!  EIIIIIIIIII  OOOOOOOO Tarkoitusta MOLLATA!!!!

esim. Jos on ajatellut vaikka vaihtaa Autoonsa voisi Heittää ja vaihtaa
ajatuksia toisten kanssa RAKENTAVASSA  MIELENTILASSA!!!

Ja sitten voisi laittaa linkkejä esim. mielenkiintoisista Auto UUTUUKSISTA
että tämmöstä ajattelin omilla herneillä::::....

ONKO MAHOTONTA JOS ON HEITTÄKÄÄ  KUOPPAANnnnnnnnnnnn!!!

Kipper

Hallitus päätöksellä hukkanurkkaan on perustettu otsikko jossa voi vapaasti keskustella muista automerkeistä
http://www.mazdago.net/index.php?topic=15984.0

Tämä asia lienee nyt loppuunkäsitelty
626 -97 2.0i stw,626 -90 2.0 hb glx,323 -93 1.8i sedan gls,626 -90 2.0i hb gti<-Entiset

THX

poistin aiheen! kyseinen alue tehdään sinne toisella tavalla... kun vaan kerkiän
Kerää koko sarja

macce76

;D

Hyvin te vedätte..  :P

Kipper

Lainaus käyttäjältä: THX - joulukuu 16, 2007, 15:27:45
poistin aiheen! kyseinen alue tehdään sinne toisella tavalla... kun vaan kerkiän
Niin eihän tässä ole ollut aikaa kuin elokuusta asti

tellu

Ei he*vetti  ;D Mä en voi enää kun nauraa tälle touhulle, kohtuu pelleilyä.  :-*

smava

Juupas, eipä, juupas, eipäs... kyllä tämä tästä ;D. Kunhan ei mitään liian veikeetä aleta alueesta vääntämään...
- Elämä tappaa, jos se ei tapa se *******!
"When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious"