Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

huhtikuu 21, 2026, 11:10:55

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,231
  • Viimeisin: Peetu76
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,385
  • Aiheita yhteensä: 14,541
  • Kirjautuneena tänään: 136
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 171
Yhteensä: 171

Viimeisimmät

Oulun miitti - VANHA -

Aloittaja NgZ, marraskuu 06, 2005, 21:27:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vilperi

niin eihän se mahdottomuus ole sitten elokuullakaan tuon järjestys.
onhan sitä silloinkin lämpimiä säitä. :)

ilmottakaa vaan minullekin jos tarvitsette apua noissa siivoilu/järjestely hommissa niin saatan minä tulla auttelee jos vain olen maisemissa.
pois pois

Harri_82

tikahe

no grillaillaan vaikka elokuussa. Pidetään tässä kuussa sitten normi miitti vaikka 18 päivä niin ei oo tuon qstokin päällä

JarkkoK

Kertokaas vanhalle ja tietämättömälle, että mitä noissa miiteissä oikein tehdään. Yleistä hengailua? Jutellaanko siellä autoista vai naisista vai molemmista?  ;D
Minkäikäistä porukkaa noissa Oulun miiteissä on käyny? Onko kaikki puoli- tai kokoammattilaisia autoasennuksessa?
Mazda 626 2.0i 16V Hatchback (GE) 1992

Harri_82

Puheaiheet miiteissä ruukannu olla aika laidasta laitaan. Ikähaitari taitaa olla ajokortin saaneista yli kolmikymppisiin. Miittiin voi tulla vaik ei tajuais autojen päälle mitään. On meitä muutamia jotka enempi autojen kans tekemisissä. Parhaiten näät miittien idean ku tuut paikan päälle kattoon.

Meiltä jää tää 18 päivän miittin väliin ku on suunnitelmat koko viikonlopulle täynnä. Sit rillausmiittiin tullaan

Shadine

Jos mä ehotan vaikka 1.8. grillausmiitinpäiväks niin kuinka monelle se sitten passais?

Niin ja kellonaikahan vois olla aikaisempikin, jos vaikka jo esim klo 16 tai 17 koitettais kokoontua vaikkapa sinne Kaakkurin TB:lle ja ajeltais sit sieltä letkassa? Tai vaihtoehtoisesti esim. Haapalehdon Shell ( tai Ruskon Cittari  8)) kokoontumispaikkana, niin ois lähempänä päämäärää..  ;)
626SS GT

tikahe

laitoin nyt uuden miitti päivän. Tuo 1.8 passaa ihan hyvin grillailuun

Shadine

Juu mut se aika vois olla aikasempi... :D
626SS GT

Harri_82

Shadine

Helou! Mikäs se on porukalla tilanne, kuinka moni pääsee nyt sitten ensviikon lauantaina paikalle? En oo kyllä vielä ehtinyt käydä katsomassa sitä saunaa kun on ollut flunssaa yms shittii, mutta sunnuntaina/ensviikolla alkuviikosta menen käymään. Mut grillaillu jokatapauksessa onnistuu.

Nyt lähinnä ois kiva tietää, että kuinka moni on pääsemässä paikalle 1.8. (jos otettais vaikka se klo 16 kokoontuminen Ruskon "skimmaus" TB:n parkkikselle) vai siirretäänkö vielä eteenpäin...  8)
626SS GT

Harri_82

Me tullaan ainaki. Ei vaan tulla ihan ruskosta asti :) Koittakaahan muutki vääntäytyä paikalle.

pekuman

Ei pääse, kun onpi siskon lapsukaisen ristiäiset...:(  Oisko muita tulossa ens viikonloppuna vai siirrettäiskö esim. viikolla rillausta? Kertokee! :)
Auti 1.9TDi  ja  äräks masta

Shadine

Mulle passais se seuraavakin viikonloppu. Pitäis vaan tietää piakkoin, niin voi varotella et tulossa ollaan tai ei olla :D
626SS GT

tikahe

viikolla grillaamisen siirtäminen passaa ihan hyvin.. kävikö kukaan miitissä itse ei päästy kun tuli yllättävä möikkeily reissu

Phoenix_

Passaa.. Eipä tullut käytyä itselläkään.

Shadine

Oolraits.. No, mites se passais sit se seuraava vloppu? Tai sitä seuraava? :D Loppuu tää kesä meillä kohta kesken...  8)
626SS GT

Harri_82

Shadine

Mikähän se ois osallistumisprosentti tänä lauantaina vai siirretäänkö edelleen? Seuraavana viikonloppuna onkin Finnjae, että miten lie se sit verottaa oululaisia? Vähän aktiivisuutta nyt pliis vaikka kesä onkin :D
626SS GT

Harri_82

Tulossa ollaan jos joku muuki tulee. FinnJaehen ei lähetä niin sen puolesta passaa ens viikonloppuki.

vilperi

itse en tänä viikonloppuna pääsisi. pitää viikonloppu viettää rakennushommissa.
pois pois

Shadine

Oisko se oikea miittipäivä nyt ensviikonloppuna 15. pvä vai sit 22. pvä?
Sauna on siivottu ja toimiikin käsittääkseni niinkuin pitää. Järvessä vesi on kuulemma nyt sen verta likaista, ettei siinä ainakaan paikalliset ui, mutta sekin mahdollisuus on..
Grillaaminen onnistuu vaikka sateella (tai talvella  ;)), koska suht tilava katos löytyy, jotenka jos ei ihan vanhoja akkoja sada, niin ei ole pakko sitä säätäkään katsoa. :)

Matkaa paikanpäälle tulee Ruskon Cittarilta se noin 40km, joten ajella saa, mutta teitä oli näemmä korjailtu ihan mukavasti.

Itse en ole myöskään FinnJaeen menossa, jotenka kumpikin päivä passaa, kunhan nyt saatais osallistujia enemmän kuin pari autoa.. :D Ja kokoontuminen voisi olla tosiaan vaikka klo 16 tai 17 maissa jo, että ehtii. Saunomisesta kiinnostuneet voisi mainita asiasta niin välitän tietoa eteenpäin, että ois sitten vesipata lämmin tarvittaessa..
626SS GT

tikahe

mulle sopis tuo 22pv. jos muutkin ilmoittaa nyt, päästään vihdoinkin grillaamaan

Harri_82

Koittakaahan nyt joku muuki saaha aikaseksi tulla grillaileen. Matkaki on lyhyempi ku viime kesän grillausmiitissä ku ei tarvi kierrellä ympäriinsä. Eikä oo enää sääskiäkään ku on ilmat sen verran viilenny. Ja voitashan sitä vaik järjestää onkikilpailutki siinä samalla jos makkaran paisto ei kiinnosta.

Shadine

Okei, pidetäänkö se nyt sit 22. päivä ja klo 16 vai 17 kokoontuminen siel ruskos? Sitä ennen vois kukin käydä hakeen grillattavat, jos ei oo ehtiny hommata. tikahe jos voit muuttaa otsikkoon miittipäivän ja laittaa mainintaa, että on tommoinen erikoismiitti.. (Tai saiskohan tästä tehdä oman threadin, että varmasti kaikki huomaa? :D)
626SS GT

tikahe

no nyt luulis kaikkien huomaavan... laitetaan viikon alusta vielä se etusivu ilmoitus toki ton kellon ajan voi vielä muuttaa siihen -17  jos joku ei kerkee 16.00

pekuman

Auti 1.9TDi  ja  äräks masta

vilperi

minä en tuolloin pääse enää tulemaan kun ei omaa autoa käytössä nyt ja muutakin kiirettä metsästyksen muodossa mutta ensi kesäksi sitten uusin kujein ja jospa minä talven aikana saisin tuon oman projektin liikenteeseen!  :)

pois pois

welkku

Jaaha, katotaa jos kerkee pitkästä aikaa käymään miitissä, kelistä riippuen tuun mönkijällä taikka hondalla :)
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Shadine

tikahe, pitäiskö tää laittaa ees pariks päivää ny tonne etusivulle....?

Mä voin noukkia kyl pari kyytiläistä rattaille, jos ei oo autoa tms, mutta mukaan tahtoo  :)
626SS GT

tikahe

sorry meinas jäähä  ::)...  muistutetaan nyt vielä kaikkia että alku piste oli ruskon Citymarketin parkkipaikalla Kokoonnutaan vaikka siihen kylmä aseman vierelle..