Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

tammikuu 30, 2023, 17:40:12

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,047
  • Viimeisin: Stephennal
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,149
  • Aiheita yhteensä: 14,467
  • Kirjautuneena tänään: 23
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 15
Yhteensä: 15

Viimeisimmät

Vaasaan miittinkiä!!

Aloittaja Terez, syyskuu 27, 2007, 18:22:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Terez

Jeez! tuo eka päivä näyttäis ainakin mulle passaavan bra! :)
Allways on the road..

mazda626.

kylä taas näyttää ******* siltä että ei pääse >:( autosta loota *******a ja toista aurtoo ei ole toisen lootan saan vasta ens viikolla :( mut eipä näytä hyvältä tuo osallistujien lukumäärä :( voi he****ti ku vi***taa >:( pahoittelen taas kerran :-[

626 ss gti -91

puh:0407766850

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: mazda626. - marraskuu 23, 2007, 21:53:35
kylä taas näyttää ******* siltä että ei pääse >:( autosta loota *******a ja toista aurtoo ei ole toisen lootan saan vasta ens viikolla :( mut eipä näytä hyvältä tuo osallistujien lukumäärä :( voi he****ti ku vi***taa >:( pahoittelen taas kerran :-[

Ei sulla oo polkupyörää,paikallisliikennekin sinne ajaa ja varmaankin joku miittiin tulija sut voi ottaa kyytiin,ei se auton läsnäolo ole nyt tärkein prioriteetti

Terez

Itselläkin on tuo sama pelko että autoa ei paikalle saada mutta ABC:lle kyllä pääsen tulemaan....
Allways on the road..

Wille

mulla kans autosta laatikko *******a :( foorttilla kyllä pääsisin paikalle..
Opel Vectra 1.8i -94
Mazda 626 gd gti -89
Ford Mondeo 2.0i glx -96
Ford Mondeo 1.8i Trend Wagon -01
Mazda Mx6 2,5i V6 -94

www.vaasanykkosradio.fi

mazda626.

joo tulisin kyllä mut taidan olla kaikista kauimpana tästä porukasta ;D ei viitsisi polkupyörällä lähteä 100km vispaan eikä se varmaan kestäs sitä ;D mutta yritän jos saisi auton kuntoon siihen mennessä ;)
626 ss gti -91

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: mazda626. - marraskuu 24, 2007, 21:30:16
joo tulisin kyllä mut taidan olla kaikista kauimpana tästä porukasta ;D ei viitsisi polkupyörällä lähteä 100km vispaan eikä se varmaan kestäs sitä ;D mutta yritän jos saisi auton kuntoon siihen mennessä ;)
No tietty Kristiinankaupungista ei ole montakaan tulijaa,ei kai kuitenkaan fillariss noin huono ole kunnoltaan.
Itse ikäisenäsi harrastaessani kilpapyöräilyä vetäisin kyllä tommosii pätkii harjoituksissa  ::)
Ja jos tänne poljet,vien kyllä takaisin  ;)

mazda626.

Lainaus käyttäjältä: alfadatsun - marraskuu 24, 2007, 21:54:46
Lainaus käyttäjältä: mazda626. - marraskuu 24, 2007, 21:30:16
No tietty Kristiinankaupungista ei ole montakaan tulijaa,ei kai kuitenkaan fillariss noin huono ole kunnoltaan.
Itse ikäisenäsi harrastaessani kilpapyöräilyä vetäisin kyllä tommosii pätkii harjoituksissa  ::)
Ja jos tänne poljet,vien kyllä takaisin  ;)

no niin no mä ymmärään sit ihan hyvin ;D taidan jättä tuon polkemisen väliin on tuo sen verran vaikia toi kasitie polkee rekkojen takia ;) voisi täälä yks henkilö ollakki mutta enpä ole viä törmännyt itse auton omistajaan;autoon yklläkin täytynee houkutella joukkoomme kun törmään :) on sitte perhanaan hieno 6 farmari  :o tähän asti on tuntunu siltä että taidan ola ainut mazdaharrastelia tältä paikkakunnalta mutta väärässä olin ;D
626 ss gti -91

Terez

Tuota niin niin...ketä sinne miittiinkiin olisi saapumassa eka päivä?
Allways on the road..

-J-Design

Näin muutama viikko sitten korkatun uuden vuoden kunniaks vois pitää joku vkl miittingiä vaasassa, jos jengillä riittää aikaa/inspiraatiota? Joku esim. lauantaipäivä ABC:lle jauhaan shittiä jne?

Puhelin-, Tietokone- ja elektroniikkahuolto
www.jt-services.fi

Terez

no jos saatais porukkaa niin joo, sopii...vaikka se vuoden vaihde tais mennääkkin jo aikoja sitten ;)
Allways on the road..

alfadatsun

Tätä on monesti kokeiltu, sekä pelkkänä Masa- että useammankin merkin miittinä, toivottavasti alkaisi jo onnistuakin  ;)

Terez

Nii, pitääskö nytkin laajentaa repertuaaria muihin autohin...?
Allways on the road..

mazda626.

onko kuun vaihtees miittinkiä?? nyt olis ittelläkin kuun vaihtees mahollisuus päästä kun sain vähän pitemmän loman tuolta intistä ;)
626 ss gti -91

Terez

Nii, toivottavasti saatais tarpeeksi porukkaa niin voistaas pistää ne kemut pystyyn...
Allways on the road..

Wille

vois varmaa tulla kans pyörähtää jos saa ton romun taaas toimimaa..
uus ecu ja ilmamäärämittari pitäs tulla keskiviikkona et toivottavasti niillä..
foorttilla ei kuiteinkaa kehtaa paikalle ilmestyä  ::)
Opel Vectra 1.8i -94
Mazda 626 gd gti -89
Ford Mondeo 2.0i glx -96
Ford Mondeo 1.8i Trend Wagon -01
Mazda Mx6 2,5i V6 -94

www.vaasanykkosradio.fi

Hansa

No nii eli millonkas se miitinki nyt oikein on?

alfadatsun

Lainaus käyttäjältä: Hansa - huhtikuu 22, 2008, 07:41:10
No nii eli millonkas se miitinki nyt oikein on?
Viikonloppu olisi varmaan parempi kuin tämän kuukauden loppu, vappua edeltävä ilta saattaa olla heikko vaihtoehto.  ;)

-J-Design

joku viikonloppu voisi olla ihan jees? esim. vapun jälkeinen vkl?
www.jt-services.fi

mazda626.

mäki just mietin tuota vapun jälkeistä viikonloppu, eli ensiviikonloppuna
kuun eka viikonloppua  olisko lauantai paha??
626 ss gti -91

-J-Design

Pistetään nyt tänne, kun vaasasta on kyse. Tossa tänään päivällä bongailin mustan RX-7:n mallia FD3S. Tietääkö/Tunteeko joku kuskia ja mahtaakohan täällä kirjoitella? Itselläni on pieni kutina perdaattorissa siitä, että auto vois olla sama mikä on ollut viimeksi ajossa n. 2vuotta sitten vaasassa. Oli se uljaan näköinen kulkine :)
www.jt-services.fi

rinz

Sama FD3. Työkaveri tunsi kuskin paremmin. Ei ole pariin vuoteen näkynyt tuota FD3:sta kaduilla... en tiedä pitäiskö tuosta päätellä jotain "RX-7 luotettavuudesta"  :-\ Upeen näkönen peli kyllä. Itsekkin ostin MX-5:en kovakatolla vähän sen takia kun se näyttää hieman FD3:lta  ;)
drive it like you stole it!

-J-Design

Juu onhan se yksi automaailman kauneimmista autoista. Nyt on myös punainen RX-8 bongattu vaasan liikenteestä. Kukahan mahtaa omistaa? Pyöriikö täällä?
www.jt-services.fi

krizu

Lainaus käyttäjältä: -J-Design - huhtikuu 27, 2008, 02:02:52
Pistetään nyt tänne, kun vaasasta on kyse. Tossa tänään päivällä bongailin mustan RX-7:n mallia FD3S. Tietääkö/Tunteeko joku kuskia ja mahtaakohan täällä kirjoitella? Itselläni on pieni kutina perdaattorissa siitä, että auto vois olla sama mikä on ollut viimeksi ajossa n. 2vuotta sitten vaasassa. Oli se uljaan näköinen kulkine :)

Se oli minä :D Auto tuli Japanista tammikuussa ja se toinen musta rx7 mikä oli liikenteessä pari vuotta sitten on kaverin oma. Se tuli muuten maalarista viim viikko että se on nyt liikenteessä uudella korisarjalla ja single turbolla, kyllä lähtee.

Ps. Se punainen rx8 on Raippaluodosta kotona...

-J-Design

Lainaus käyttäjältä: krizu - toukokuu 18, 2008, 08:58:30
Lainaus käyttäjältä: -J-Design - huhtikuu 27, 2008, 02:02:52

Se oli minä :D Auto tuli Japanista tammikuussa ja se toinen musta rx7 mikä oli liikenteessä pari vuotta sitten on kaverin oma. Se tuli muuten maalarista viim viikko että se on nyt liikenteessä uudella korisarjalla ja single turbolla, kyllä lähtee.

Ps. Se punainen rx8 on Raippaluodosta kotona...

Kaverihan on varsinainen urheilumazdisti  ;D *kumartaa* itse olen juurikin RX-7:aa miettinyt hankkia armeijan jälkeen. Tuu joskus jutteleen kun olet liikenteessä. Ajelen elämää rumemmalla valkosella 323 sedanilla jota ei voi olla erottamatta mustasta konepellistä ja keskeneräisestä takapuskurista. Muutenki auto on ulkonäöltään kuin tsernobyl 1986  ;D
www.jt-services.fi

Saphoric

Seuraava miitinki elokuun 2pvä ;D ? ittellä ei taira IHAN silloin olla Maseratia  Ã¥w mutta siitä viikon päästä TOIVOTTAVASTI olisi Mazda MX-3 1.8i 24-v V6 -92 ;D
: Mazda 323 Familia 1.5i -95 - *******a, Moottori remontti edessäpäi..... =_=