Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

helmikuu 01, 2023, 05:02:28

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 9,048
  • Viimeisin: Antoon
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,149
  • Aiheita yhteensä: 14,467
  • Kirjautuneena tänään: 20
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 20
Yhteensä: 20

Viimeisimmät

Kuopion Miitti KESÄKUUN 16 PÄIVÄ 16.06.2007 KLO:16.00

Aloittaja Janne.L, elokuu 28, 2006, 06:05:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mazdapower 82

Iku

Yritän eksyä paikalle joten hyvin luultavasti olenkin siellä sitten.
323 Gtx -91, 626 Ht 2.0 -80, Rx7 -85, Rx7 -83, 2x Bmw e30

Janne.L

Koita saada se GTX paikalle vaikka työntämällä  ;D ;D...Koittakaa saada muitakin tulemaan paikalle...

Janne.L

muistakaahan kaikki tulla paikalle tänään niin et saatas isompi porukka kasaan...

msktv

Vois yrittää tulla jos kerkiää, mutta kruisinki jää ehkä väliin....
Mazda 626 2,5 24v V6 GT -93 +200hv
I.C.E. : Pioneer, Audison ja DLS
Team Eastaudio

Iku

Aikataulu saattaa tehdä tiukkaa jotta ehtii tuohon klo 16, mutta tulossa olen kyllä.
323 Gtx -91, 626 Ht 2.0 -80, Rx7 -85, Rx7 -83, 2x Bmw e30

-mx6-

jaahas taitaa olla taas aikaa kun on viimeksi pidetty mazdamiitti kuopiossa..joten olisko aika järjestää taas semmonen?..laittakaas ideoita millon pidetään?

Janne.L

Kyllä kait sitä vois vaikka pitääkkin kuopiossa taas pienen miitin jos vaan sais sitä porukkaa kasaan...Joko mäxä on kunnossa???

-mx6-

Lainaus käyttäjältä: Janne.L - syyskuu 10, 2007, 16:54:52
Kyllä kait sitä vois vaikka pitääkkin kuopiossa taas pienen miitin jos vaan sais sitä porukkaa kasaan...Joko mäxä on kunnossa???
kyllähän tuo alkaa olemaan hyvin ainakin hts:ään pääsin viikonloppuna..vaikka vähän humina päässä kävikin ku puuttuu vielä ne ovitiivisteet ;D..miten ois ens la tai su klo.18:00? vai joko se on siihen aikaan niin pimeetä että ei näe enää mitään ???

Janne.L

Katotaan nyt et oisko porukkaa tulossa sit nyt lauantaina...ja mitää lähtee kans käymään montulla ajelemassa pärrällä...ei kuuden aikaan vielä pimeetä pitäs olla :D

heke

Ei ole tainnut Kuopiossa olla miittinkejä? Onkos tulossa?

Janne.L

kyllä kait sitä pitäs jos vaan olis enemmänkin sitä porukkaa paikalla...katotaan jos joku kerta taas pitäs ku porukalla olis taas mazdat ajossa...

jon1

löytyykö sawosta mazdoja itse kuopiossa asustelen ja muutama pyörii täällä päin... tänne pitäs perustaa joku *******jauhanta topik  ;)
e30 325 -89
ex:323 1,6 GTI -90
ex:323 1,5 glx -87
http://minunauto.com/profiili/jon1

heke

---

heke

Lainaus käyttäjältä: jon1 - toukokuu 17, 2009, 18:30:42
löytyykö sawosta mazdoja itse kuopiossa asustelen ja muutama pyörii täällä päin... tänne pitäs perustaa joku *******jauhanta topik  ;)

Ei täällä taida paljoa olla savosta, itse käyn silloin tällöin lukemassa. En tiedä onko järkeä perustaa savolaisille jauhanta topikkia jos siellä ei käy kun 1-2 henkilöä ??? Sama se tosin mulle on, mutta jonkin näköisen miittin voisi pitää tänä kesänä ja siellä jauhaa *******

Piraxx

Löytyyhän tuo mazda tallista mut ei ainakaan alkukesästä silä mihinkään mennä :( pitäs tullilasi ja alapallot vaihtaa ja sähköviat korjata ennen rekisteröintikatsastusta... ehkä loppukesästä...
Ole rohkeampi kuin Esko, karheampi kuin kuulet, älykääpiökin käy.
-Nalle Puh

harr1

Täältä löytyy yks mäxä Kuopiosta. Kait meistä jo pienen miitin sais aikaan kun vaan oikea aika löytyisi.

heke

Niin. Ei muuta kuin joku ajankohta vain esille, siitä se sitten lähtee käyntiin. Jos lähtee :)