Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

kesäkuu 06, 2026, 04:14:31

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,239
  • Viimeisin: GHSED-2,0
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,390
  • Aiheita yhteensä: 14,543
  • Kirjautuneena tänään: 19
  • Kirjautuneena koskaan: 1,003
  • (syyskuu 15, 2025, 20:51:00)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 17
Yhteensä: 17

Viimeisimmät

Oulun miitti - VANHA -

Aloittaja NgZ, marraskuu 06, 2005, 21:27:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pekuman

Häytyy kyllä ihmetellä, kun ei oo kukaan kommentoinu tavalla taikka toisella kiinnostuksestaan jääratareissun suhteen  ???... Tästähän on tulossa varsinainen ladamiitsi  :'(  Itellä vielä ökätauti päällä, ettei valitettavasti pääse mukkaa, ellei sit vielä tohi siirtää...
Auti 1.9TDi  ja  äräks masta

Harri_82

Valitettavasti tää homma on tältä talvelta tässä elikkä joudutaan peruun huominenki. Vettä ei saatu millään opilla pois jäältä vaikka kahella rattorilla ja yhellä mönkiällä yritettiin muutama tunti. Yritään ens talvena aikasemmin uudestaan. Jospa sit saatas volvoki jäälle niin vois käydä kyydittään porukkaa sillä.

Ihmetyttää suuresti tää miks ketään ei kiinnosta tällänen mahollisuus. Tää on vissiin kaupunkilaisille liian kaukana ku ei oo katuvaloja koko välillä vai pelottaako et auto särkyy? Mä voin kokemuksesta sanoa et mazdalla kestää reilusta satasen vauhista pyöriä penkkojen välissä eikä tuu mitään.  Kuulin et viime viikonloppuna bcf porukkaa oli tullu seinäjoelta asti ja niitä oli ollu vissiin yli 30 autoo. Tuntuu et koko kerho on menny alamäkeä. Täälläkään ei juuri oo kirjoteltu mitään.

Tehtään seuraava miitti pekan tallille ku tällänen vaihtoehto ei kelvannu  :'( Perustetaan vaik oma kerho sinne niin saahaan kävijöitä miitteihin  ;D

Shadine

Nii just.. Eipä se taija tieten tälle talvelle enää ees parantua se rata..
Pitänee alkaa erikoismiiteistä tekeen oma threadi aina + sit ois voinu myös auttaa, kun ois taas saanu muutettua ton päivämäärän ja laitettua tästä ilmotusta etusivulle..
No, vielä ehittäis makkaranpaistoon ja pulkkamäkeen tälle talavelle.. Vai onko seki liian extremeä?!  :P  Mulle passaa edelleen vko 11 loppu ja vko 12 mikä päivä vaan ku on TALVILOMA!
626SS GT

welkku

Varmaan siittä olis pitäny tehdä oman oma aihe tänne ja otsikkoon näkyviin mutta liekkö tuo silti olisi hirveesti auttanut, ei vaan tunnu oulun seudulla olevan innostuneita kulkeen miiteissä. Mä oon kyllä innostunut mutta mä voin vedota perhesyihin että on jääny vähemmälle :)
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

vilperi

joo onhan tuo vähän miittinkien kävijät vähenny(ja tarkoitan tässä itseäkin) tuo 929 on tälläkin hetkellä vain kesäautoja ja se ei kumminkaan ole vieläkään valmis niin ei sillä paljoa ajella. kiinnostusta olis itselläkin osallistua vähän aktiivisemmin tähän toimintaan vaan mitään ei voi ku on tuo koulu ja työkiireet niin ei sitä oikein mihinkään ylimääräiseen ehdi.  :'( mitä itse olen useamman autokerhon miiteissä käyny niin täytyy myöntää että parhaat miitti kokemukseet ovat juuri mazda mitteistä!  :)  täällä se porukka on vaan niin jotenkin parempaa ja juttu aina mukavampaa  8)

että mieluusti olis vaan enemmän mukana. kai sitä pitää kohta ihan jotenkin järjestäytyä että pitääkin olla mukana miitteissä  ;) kaikille porukassa terveisiä jotka tuntee! yritetään pitää yllä hienon automerkin mainetta oulussa!  :)
pois pois

Harri_82

Tuskin sitä rataa saa enää ajettavaksi jos ei tuu kovemmat pakkaset pitemmäksi aikaa mikä on aika suuri ihme. Voitas tosiaan pitää makkaranpaistomiitti tässä jossain välissä ennen ku lumet sulaa.

pekuman

Makkaranpaistomiittikin kuulostaa nälkäsen korvaan hyvälle. Koitettasko semmonen järkätä tonne vakiomiittipaikalle, elikkä 20-21 päivä? Porukka eka kasaan tepskalle ja siitä johonki mettän keskelle, mistä ei sujetkaan löydä?

Harri_82

Lauantai elikkäs 20 päivä onnistuu. Sunnuntaina on menoja. Mikä on tarpeeksi metän keskellä? Mulla ois yks mahollinen paikka missä voitas käydä jos sinne on aurattu tie. Kiiminkijoki varressa ja sieltä voisin kysästä mökkiäki missä vois olla jos huonompi keli yllättää. Matkaa tulee tepskalta 70 kilsaa. Sinne ei ainakaan poliisit löydä niinku normi miitteihin  ;D

joni91

Mazda 323f Gti 1,8l DOHC

Shadine

Mistäs paikasta Harri puhuu? (:
Luulisin, että siellä Vepsälläkin vois käydä grillaan, jos porukka tykkäs paikasta. Nyt sais vaan porukka vähän reipastua, ettei tarvis ihan keskenään lähtä makkaranpaistoon!
Oisko joskus klo 12-13 maissa sopiva aika?

Edit: Ja ehdottomasti tästä pitäis saada nyt muokattua tuo otsikkokin, että näkyis etusivulla..
626SS GT

Harri_82

Inninkoskesta tai sen lähellä olevasta jhl:n mökistä. Mökillä on saunaki jos joku haluais kylpee. Muita ylellisyyksiä siellä ei sit ookkaan.

Vepsä ois parikyt kilsaa lähempänä. Aika on ihan hyvä.

Shadine

Vepsälle sais mennä lauantaina grillaileen.
Onko lähtijöitä?
Mä oon yrittäny laittaa tätä aihetta niin, että näkyis myös etusivulla, mut jostain syystä ei vaan onnistu...
626SS GT

Harri_82

Me ainaki tullaan. Kyllä mä etusivulla yhen kerran näin maininnan oulun makkaranpaisto miitistä.

Shadine

No se on ollu varmaa vaan kuitenki sielä oikeassa laidassa uusimmissa aiheissa.. Tarkotus on siis ollu koittaa saaha siihen Paikallismiitti-otsikon alle se.. Mä en vissiin vaan osaa  ::)
626SS GT

pekuman

Tullaan, kauhia näläkä jo etukätteen...:P :P :P :P Muita makkaranpaistajia?

Shadine

No sovitaanko vaikka nii, että klo 12 tehtäs lähtöö Ruskon TBltä ja mennään vaikka sinne Vepsälle?
Ollaan vaikka sitte keskenään jos ei ketään muita tuu, mä voisin ottaa nuo mun hirmutki matkaan.  :)

Pakkasta ei vissiin pitäis olla hirveesti, toivottavasti ei satais luntakaan..
Nyt kaikki vaan reippaasti mukaan vaikka olis ensimmäinen miitti! (:
626SS GT

Phoenix_

Tulossa ollaan, mikäli ei mitään esteitä ilmaannu!

SUPERmelo88

joo vois kai sitä tulla jos saa ahterin siihen aikaan ylös.. otan kans hauvan mukaan ;)

welkku

Tulen jos kerkiääpi. Paljoko muuten tulee Vepsälle matkaa about ruskosta? Mietin jos mönkijällä ois lähteny jos ei oo paljoa pakkasta..
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Shadine

Oiskohan se joku nelisenkymmentä kilsaa noin?
Munkin kyytiin toki mahtuu 1 jos otan hunnit..

SUPERmelo88, Minkäs merkkinen koira sulla on?
626SS GT

Harri_82

Rusko Vepsä väliksi eniro arpo 45 kilsaa. Me koitetaan lähtä sillai et keritään laitteleen tulet valmiiksi ennen ku ootta vepsällä. Lupaa en mitään mut yritetään ;D Juu ottakaa vaan koiruuksia mukaan niin saapi meijän Elmeri tutustua muihin koiriin.

Pitääkö katella pulkka matkaan niin pidetään Mazdagon viralliset mäenlasku kisat. Siitähän joku näppärä vois sit tehä vaik kerholehteen juttua ;D Meiltä löytyy kuvausvälineetki siihen hommaan ja se pulkka.

Shadine

Juu pitää katella kans porukoilta pulkka matkaan! En oo kyl vähään aikaan käyny siellä koululla, mut jospa siellä pystyy olemaan, soittelin kyllä eilen et sinne saa kyllä mennä  :)

Toivottavasti mulla piskit osaa sit käyttäytyä, uroksella meinaa olla vähän ego-ongelmia toisinaan, mut saa mennä autoon möksöttään jos meinaa keittää..  ;D
626SS GT

Harri_82

Pitää yrittää muistaa käydä vilkaseen miltä siellä näyttää. Eiköhän siellä makkarat saada noettua  ;D

No ei oo sit ainut uros jolla on sitä ongelmaa. Elmeri kulkee nokka pystössä ja alkaa mököttään jos ei mee sen mielen mukaan. Siinäpän saavat opetella oleen kunnolla. Eiköhän ne päivystä makkaroita suurimman osan ajasta

Shadine

Nostetaas tätä vielä niin näkyy ees hetken tossa etusivulla...  ;)

Eli tulkee huomenna klo 12 Ruskon TB:n parkkipaikalle niin lähtään sitten porukassa ajelemaan siitä etiäpäin!

Ketäs sitä on sit tulossa..? :D
626SS GT

welkku

Minä varmaan ehkä. Jos ei nyt mitään radikaalia tapahdu.. eli tuun joko mönkijällä tai autolla :)
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

vilperi

eipä sitä ite sitten perhana pääsekään. >:(

tuli tuossa aamulla kiireellisiä menoja päiväksi joten reissuun lähtö kohta puolin ->
pois pois

welkku

Olipa mukavaa paistella makkaraa siellä, joku peikko vaan kaappas mönkijästä kilven kotimatkalla prkl.. oli murtunu poikki kiinnitysten kohdalta.. Siispä uutta kilpee tilaan.
Mazda 626 GTI SS -88
Kömpijä Bashan 200cc -09

Harri_82

Oli vähän perinteisestä poikkeava miitti mut hauskaa oli. Jospa saisin huomenna kuvat ja vähän videota näytille erilaisista mäenlaskutyyleistä.

Koiruuksillaki tuntu olevan hauskaa vaik loppu ajasta väsyttiki. Elmerillä oli vielä virtaa käydä lenkilläki ja nuuskiin ketun jälkiä

SUPERmelo88

aivan liian aikaisin tommoinen :D krapulaa puski :(

Harri_82

Vihdoinkin sain kuvat koneelle ja nettiin. Videot ootatuttaa vielä ku kamera ei suostunu yhteistyöhön koneen kanssa. Mut käykäähän vilkuileen kuvia http://harri82.1g.fi/kuvat/M%E4enlasku%20miitti/

Lainaus käyttäjältä: SUPERmelo88 - huhtikuu 07, 2010, 09:48:39
aivan liian aikaisin tommoinen :D krapulaa puski :(

Tuo on aika huono tekosyy olla tulematta  :-\