Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

kesäkuu 21, 2024, 01:53:36

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,191
  • Viimeisin: Lassid
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,268
  • Aiheita yhteensä: 14,506
  • Kirjautuneena tänään: 114
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 113
Yhteensä: 113

Viimeisimmät

Miitti Joensuussa?

Aloittaja Luokyio, tammikuu 27, 2005, 22:33:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luokyio

Onkos Joensuussa tiedossa jotain miitintynkää nyt kevättalvella, vai meneekö kesään saakka?

-selkeyden vuoksi muutettu uudeksi aiheeksi -Harre-

edit: Kiitokset Harrelle.
M-B W124
ex 1992 626 2.2i HB SVX

wunder vepa

eikun aikaa ja paikkaa ehdottelemaan :)

Misanthor

Mielenkiintoista että Itä-Suomessakin on herätty, eikun vaan jos porukkaa on tulossa, niin aika ja paikka vaan. Itse olen mukana, jos tällainen järjestetään.  :)

33TU

Hmmm, eka miitti jonne vois tulla, jos sattuu olemaan ennen lumia.  yks harvoista mahdollisuuksista jonne ei olis niin pitkä matka ajaa Kuopiosta käsin.

Oliko tämä nyt joku vuoden vanha juttu jota ei toteutunu ?

Misanthor

Näyttäshän tuo melkein olevan, olen uusi jäsen foorumilla niin aattelin nostaa ylös jos näin vaikka vuoden jälkeen ihmisillä olisi aikaa/kiinnostusta vaikka kokoontua jossain. Mutta jos hiljaista pitää niin ei kai siinä sitten mitään toinna suunnitella.  :)

Misanthor

Mut hei taitaapas olla aika hiljaista mites ois jos joku paikalla oleva kiltti moderaattori ihminen vois vaihtaa vaikka otsikkoa Itä-Suomi miitiksi tai jotain, jos Kuopiot sun muut kivat mestat kiinnostuisi niin iso miitti johonkin paikkaan vai, eihän sen tarvitse olla Joensuussa tai Kuopiossa, ehkäpä jopa siltä väliltä jos kaikki kiinnostuneet nyt vaikka jotain keksisi.  :)

wunder vepa

no joo....nyt minäki vilkasin tätä uudelleen.oli pitkään hiljasta §25
ois tosi hieno homma ku sais lukkoon jonku vkon lopun ja paikan missä kokoontua...
joskus keväällä ???

Misanthor

Ohhoh, joku on jopa kirjoittanut tänne :)

Ei myö Itä-Suomalaiset nyt niin ujoja voida olla että ei uskalleta miittiä jossain pitää, lisää vaan kiinnostuneita. :)

Tapsa83

vai että suunnitelmia miitistä...näinköhä tuolla omalla ruostekasalla ilkeis saapuu paikalle   ::)

Misanthor

No en usko että täällä Joensuussa jokapojalla joku RX8 löytyy  ;D

Lisää vaan ihmisiä hereille.

japi

Jos ois joku ei työpäivä, niin vois kyllä vaikka ilmautua paikalle. 100 kilsaa Joensuuhun, mutta äkkiähän tuon masalla pyyhkäsee  ;D Miten ois tuossa kunhan saapi kesäpyörät alle? Täällä vielä metri lunta  :-\

Misanthor

Eiköhän se niin kauas mene ennenkun on metriset hanget hävinneet. Mahdollisemman paljon porukkaa sen parempi. :)

jarik

Kokoontumispaikaksi se abc, mikä marjo.. marja.. jokin se oli nimeltään?
Elokuussa muutin enoon, että ei voi vielä muistaa jokaista huoltiksan nimeä :)

Misanthor

Marjalan ABC toosi hyvä paikka ehdotus. Isot parkkipaikat niin ei tila lopu ainakaan kesken jos isompikin määrä porukkaa tulossa. Lisää vaan kiinnostuneita ! :)

letku82

Kiinnostusta kyllä löytyis tältäkin suunnalta, joensuuhun matkaa 70km....  ;D itse olen tuore jäsen, ja olis hienoa jos jo ekana kesänä olis miitti lähettyvillä...  :)

ilikka

Jooo Kivaa :D :D :D    Lisää porukkaa :o   
Pitäs kyl hommata kesägumssit ja vaihtaa tekniikkaa 2.0 12v=>2.0i16v
Et ei muuta ku kyselee vaikka viikonloppua/päivää millon porukkaa pääsis tulemaan
Itsekkin exJoensuulaisena tulisin paikalle oikein mieluusti nykyisin täällä etelän "Lämmössä" ???
Kyllä se Siitä

Misanthor

Ohhoh ! Ihmisethän alkavat heräillä talviunilta :D Jepjep. Hyvältä näyttää ! :) Eikusta vaan porukkaa kasaan.

EDIT: Kirjoitusvirhe

wunder vepa

no pistetään tästä eka ehdotus jo kehiin ;D
marjalan abc 20.5...?? 8)

Platinum

täältä vois tulla yks 2.0i GTI HB ruosteläjä paikalle  8)

Misanthor

Ei minulla ainakaan mitään vastaan ole.

20.5. Kuullostaa ihan hyvälle vaihtoehdolle. Jos ei muitakaan päivä hirveesti rassaa niin mun puolesta voidaan lyödä lukkoon tuo päivä, kahtelee sitä aikaa vaikka myöhemmin, mihin aikaan oltas tulossa :)

wunder vepa

itestä en tiiä,mut oisko joskus ilta kuuden jälkeen jos sinne valuis paikalle.ite tulen lieksasta punaisella 323 gti:llä paikalle...joko itse ajaen tai enemmän ja vähemmän nauttineena kuskin avustamana 8) ;D §6
ja jos tuo kosla kestää...murros naputtaa mukavasti :-\

Yames

Olisiko mahdollista järjestää tohon RiverMeet:in aikaan mitään tapaamista/kokoontumista, olisin kyllä tulossa omalla Mazukalla.
-Yames-

wunder vepa

ööööh...millos se river meetti olikaan?kesäkuussa...? ::)

Yames

Taisi olla 10.6, jos oikein nyt muistan

wunder vepa

No mites?onko tuollon 20.5 sit tulijoita abc:lle...
tiältä päin ehkä pari masaa,..ehkä useampikin 8)

Mazdaspeed

joo kuopiosta vois olla pariautoo ainakin tulossa yks neo taikka 323 gts(riippuu kerkeekö valmistua  ajallaan xD ) ja sit mx3 ...
mutta ei vielä hirmu varmalla pohjalla tulo !
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

Misanthor

Pari kärryy saan Joensuusta messiin luultavasti. :)

Mazdaspeed

joops korjaus kuopiosta ois tulossa sittenkin 4 autoo  (323gti,323neo,mx3,mx6) ja ehkä viijeskin saloonista oli huhuja
skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
Audi a4 1.8t quattro -01
MAZDA 323 GTS projekti harrastepeli

msktv

Itsekkin voisin tulla pyörähtämään tuolloin rivermeetin aikoihin, itetysti riippuu onko miitti saman aikaan kun itse rivermeet.
Sillä tuo kulkine saattaa olla silloin esillä eastaudion osastolla, mutta varmaa ei ole vielä.
Mutta muuten olen kyllä paikalla.
Mazda 626 2,5 24v V6 GT -93 +200hv
I.C.E. : Pioneer, Audison ja DLS
Team Eastaudio

33TU

Lainaus käyttäjältä: Mazdaspeed - toukokuu 06, 2006, 01:38:44
joops korjaus kuopiosta ois tulossa sittenkin 4 autoo  (323gti,323neo,mx3,mx6) ja ehkä viijeskin saloonista oli huhuja

Jos saan auton valmiiks ja maanviljeltyä ennen miittiä, niin ottakaa meikäläinen mukaan, ku en osaa ajaa sinne  ???  ;D