Päävalikko

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 12, 2020, 18:27:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

käyttäjät
  • Käyttäjiä yhteensä: 8400
  • Viimeisin: TAntila
Stats
  • Viestejä yhteensä: 128521
  • Aiheita yhteensä: 14240
  • Kirjautuneena tänään: 40
  • Kirjautuneena koskaan: 567
  • (Marraskuu 07, 2018, 17:27:14)
Paikalla olevat käyttäjät
Käyttäjät: 0
Vieraat: 28
Yhteensä: 28

Viimeisimmät

Kirjoittaja Aihe: RX-8 High Power -05 94 tkm *MYYTY* VOI POISTAA  (Luettu 607 kertaa)

0 käyttäjät ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa max power

  • Carol
  • *
  • Viestejä: 1
RX-8 High Power -05 94 tkm *MYYTY* VOI POISTAA
« : Toukokuu 19, 2020, 23:14:27 »

Myyty. Nyt pitää sitten ostaa uus...




Vaimo osti mersun... ja liikaa autoja pihassa...

Laitoin ilmoituksen ensin vain tänne, koska täältä ehkä löytyy asiasta ymmärtäviä.

Mikäs näistä menee kuin moottori?

Sininen ja ratti vasemmalla.

Muuten orkkis, mutta K&N Typhoon imut.

Lähtee käyntiin kylmänä ja kuumana. Jokin laakeri runksuttaa. Kun viimeksi äänsi noin, niin ajelin vielä vuoden, kunnes käynnistysongelmat alkoi.

Väistämättä koneremppaa siis tiedossa. Sen on jo kertaalleen Kanusmotor tehnyt. Kieltämättä vähän pettymys, ettei pidemmälle kestänyt vaikka erittäin hienotunteisesti on moottoria käsitelty.

Auto ollut koko ajan päivittäisessä ajossa käyttöautona. Ei siis mikään harrastepeli.

Katsastettu 19.1.2020 moitteetta.

Yleisilmeeltään hieno, mutta pientä laittoa korissa on.  Pahin vekki on takapuskurissa, jonka vaihto menee vakuutuksen piikkiin. Paikallinen korikorjaamo ei vain vielä ole saanut aikaiseksi.

Näin lomautettuna aikaa olisi, mutta ei ole varaa investoida + nyt ei ole tiloja tehdä itse.

Tässä versiossa ei ole luistonestoa eikä ajovakaudenhallintaa yms. kotkotuksia. Vain ABS löytyy.

Vähänkin liukasta niin ei siis mene metriäkään suoraan, mutta kuitenkin juuri sinne minne ajat :)


40 tkm uusi tehokkaapi startti (koska puristustesti vaati paremman..vanha pyöritti liian hitaasti) + akku

60 tkm Laatikko ja peräöljyt, taakse levyt ja palat.

70 tkm tulpat, puolat, johdot.

78 tkm Kanusmotor remppasi koneen. Vaihtoon meni roottorit, kampiakseli ja OMP + kytkin.

80 tkm Akku taas
 
85 tkm Raitisilmasuodatin. Xenon polttimot (ihan karmeet vaihtaa)

90 tkm Eteen jarrulevyt ja palat

91 tkm Kytkinpoljin napsahti poikki… hitsattu ja vahvistettu.

Nyt siis mittarissa 94 tkm.

Öljyt + suodatin vaihdettu aina keväällä ja syksyllä ja vain Dexeliaa käytetty.

Mukaan 12 kpl renkaita vanteineen.

Tammikuussa 2020 ostetut nastat ja viimekesänä ostetut kesärenkaat. Siitä jo yli tonnilla renkaita.

Lisäksi yksi sarja ”leikkirenkaita”, kun ei viitsinyt tärvellä noita kunnossaolevia… ne on kyllä ihan loppu, mutta mukavan liukkaat.

Erinäistä kilkettä löytyy mukaan nurkista: Orkkis imulaatikko, takavaloumpiot, takasumuvalo.

Kuviakin laitan.

Auto on Tampereella.

Jos kysyttävää niin laita mailia: treblefisher@gmail.com

Tai soita, niin kerron lisää: nolla viisi nolla 33 100 47

H: 3500 e

Ei vaihtoa, eikä nahkatakkeja eikä kultakelloja... tiiätte kyllä :)


« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2020, 21:07:34 by max power »


Poissa max power

  • Carol
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: RX-8 High Power -05 94 tkm
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2020, 12:10:26 »
Päivityksenä vielä...

Varmistettu vakuutusyhtiöstä, että vaikka auto vaihtaisikin omistajaa niin takapuskuri menee jokatapauksessa vakuutukseni piikkiin.