Kerhotuotteiden myynti siirtynyt Vekottimet Werkosta Verkkokauppaan.Klikkaamalla kuvaa pääset kauppaan.
0 käyttäjät ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tulihan kahviteltua mun kutosen kenttäkahvilasta... Joopeli vois laittaa kuvia siitä.Paikalla tällä kertaa willie,akir0, joopeli ja hietsu.Muutaman kuvan kävimme Vesijärvi taustana ottamassa, Joopeli vois nekin lisäillä...Omasta ei kuvia otettu, kattoa myöten savessa ja heinässä... Koti matkalla kävin sitten pesettämässä.
Lainaus käyttäjältä: hietsu - Heinäkuu 06, 2008, 22:13:35Tulihan kahviteltua mun kutosen kenttäkahvilasta... Joopeli vois laittaa kuvia siitä.Paikalla tällä kertaa willie,akir0, joopeli ja hietsu.Muutaman kuvan kävimme Vesijärvi taustana ottamassa, Joopeli vois nekin lisäillä...Omasta ei kuvia otettu, kattoa myöten savessa ja heinässä... Koti matkalla kävin sitten pesettämässä. Pistin sulle kuvia sähköpostiin. Valkkaa sieltä.
Eli seuraavan kerran 20.7. vissii?
Mä voin tuoda ens kerralla kahvileivät! (olettaen, ettei ny ihan 100 ihmistä tule)
Lainaus käyttäjältä: joopeli - Heinäkuu 06, 2008, 22:18:47Lainaus käyttäjältä: hietsu - Heinäkuu 06, 2008, 22:13:35Tulihan kahviteltua mun kutosen kenttäkahvilasta... Joopeli vois laittaa kuvia siitä.Paikalla tällä kertaa willie,akir0, joopeli ja hietsu.Muutaman kuvan kävimme Vesijärvi taustana ottamassa, Joopeli vois nekin lisäillä...Omasta ei kuvia otettu, kattoa myöten savessa ja heinässä... Koti matkalla kävin sitten pesettämässä. Pistin sulle kuvia sähköpostiin. Valkkaa sieltä. Ja tuossa kuvia...6STW KenttäkahvilaWillie:n CX-7Akir0:n MX-5hietsun 6STWJoopelin 626
Lainaus käyttäjältä: akir0 - Heinäkuu 14, 2008, 23:27:02Mä voin tuoda ens kerralla kahvileivät! (olettaen, ettei ny ihan 100 ihmistä tule)Jos kaikki tulee ei tuu sataa, mutta uus ennätys jokatapauksessa. (Vanha 4 autoa ja 6 ihmistä)Nyt on luvassa 6 autoo ja X ihmistä.Siis ei paniikkia pullantuonnista. ( Mulle gluteiiniton muffinssi kiitos. )
Eli varmaan huomenna ois miitti onko se kello 19.00?
Pahasti näyttäs satavan klo 19.00. Olisko joku muu paikka parempi? Prisman pihassa olis kärrykatokset jotka suojais enimmän sateen. Josko vaikka siirryttäs letkassa linkkuassalta jonnekkin jos sattuu sataa.
Lainaus käyttäjältä: joopeli - Heinäkuu 20, 2008, 14:27:56Pahasti näyttäs satavan klo 19.00. Olisko joku muu paikka parempi? Prisman pihassa olis kärrykatokset jotka suojais enimmän sateen. Josko vaikka siirryttäs letkassa linkkuassalta jonnekkin jos sattuu sataa.Ja kauppakin on auki.... Voishan sitä mennä sinne vaikka kaffelle? No, katotaan mihin mennään, mennää ny ensin snagarin kulmalle.Tuonko mä sen mun termarin?
Mä tuon termarin. Tartteex siihen keittää jotakin?