Kerhotuotteiden myynti siirtynyt Vekottimet Werkosta Verkkokauppaan.Klikkaamalla kuvaa pääset kauppaan.
0 käyttäjät ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ens lauantaina 14.6 on LPR:n lentokentällä kiihdytys/nopeus tutkausta alk.klo 09.Onkos muita MPS:n omistajia tulossa testaamaan pelin kulkupuolta.Ohjelmassa on mm.stunttiajoa ja jonkunmoinen näyttely ym. mukavaa.Kiihytys maksaa 15€ /veto.Sis .pääsymaksu on 5€.Lisätietoa löytyy ko. tapahtumasta LIY:n eli Lappeenrannan Ilmailuyhdistyksen sivuilta.Itse olen suunnitellu meneväni sinne jos ilmat sallii ::)Siis pikkusen Off topik.
Lainaus käyttäjältä: kapu - Kesäkuu 12, 2008, 23:18:43Ens lauantaina 14.6 on LPR:n lentokentällä kiihdytys/nopeus tutkausta alk.klo 09.Onkos muita MPS:n omistajia tulossa testaamaan pelin kulkupuolta.Ohjelmassa on mm.stunttiajoa ja jonkunmoinen näyttely ym. mukavaa.Kiihytys maksaa 15€ /veto.Sis .pääsymaksu on 5€.Lisätietoa löytyy ko. tapahtumasta LIY:n eli Lappeenrannan Ilmailuyhdistyksen sivuilta.Itse olen suunnitellu meneväni sinne jos ilmat sallii ::)Siis pikkusen Off topik.Vaikka en mitään mistään ymmärräkkään, niin miten toi liittyy Lahden paikallis miittiin. Kysyn vaan .No se ei haittaa vaikket mitään ymmärräkkään mutta et näköjään osaa myöskään lukea :-[Siksi juuri lopussa Oftopik koska ei liity lahteen
Täytyypä joku kerta yrittää tähdätä sinne lahteenkin... Ã¥w