Valikko

Welcome to Mazdago ry. Please login or sign up.

toukokuu 05, 2024, 16:35:36

Login with username, password and session length
Jäsenet
  • Jäseniä yhteensä: 11,183
  • Viimeisin: Kahvimarsu
Stats
  • Yhteensä viestejä: 129,258
  • Aiheita yhteensä: 14,502
  • Kirjautuneena tänään: 63
  • Kirjautuneena koskaan: 626
  • (joulukuu 15, 2022, 03:40:30)
Tällä hetkellä käyttäjiä paikalla
Käyttäjät: 0
Vieraat: 70
Yhteensä: 70

Viimeisimmät

Turku miitti joka kuun viimeisenä keskiviikkona klo:19

Aloittaja Kipper, tammikuu 25, 2006, 21:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SportSaloon_coupe

*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

grovechannel

Mulla on keskiviikko vapaapäivä joten kyllä sitä tarvii paikalle pyörähtää!

SportSaloon_coupe

hieman oli hiljaista.. Taisin ainut olla ketä mazdalla olin pihalla  ;D ei muita mazdoja pahemmin näkynyt..  :o
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

fdqx

Pitääpä tulla joku kerta koittaa tuota turkumiittiä, nykysin sinnekin pääsee tunnissa.
Mazda6 2.0 Skyactiv-G Business Edition -17, 626 GF 2.0 FS-ZE -98

grovechannel

Noh noh noh, olin mäkin siellä kolmosella, käytiin siinä maccen kanssa juttelemassakin teille.
Lähdin kyllä sitten kuvaamaan yhden RX7 matun mutta tulin aika pian takaisin..
Eipä siellä kyllä juuri muita ollut kuin evoja ja subaruja.

SportSaloon_coupe

no eipä juur ketään ollut paikalla.. Itse kävin siellä ja tunnin verran siinä pööpöilin. Voipi olla et sää rokotti sen verran et taisin olla ainut joka oli edes jaappanin autolla paikalla :D
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

macce76

hmh, oli siel rivissä meillä silvia, vieressä parit subet ja evo.. Muuten aika hiljanen oli kyllä juu. Istuttiin heti sisäänkäynnin vieressä.
http://valimerelle.blogspot.com/
Tallissa 626 ss gt, 929 ht, rx-7 fb. Ajossa:, rx-7 fc, 323 2.0 sport

grovechannel

Huomenna olis taas thö päivä!  :)
Meidän perhe on ainakin raahautumassa paikalle, eli tulkaas nyt joku muukin ettei tarvi taas yksin edustaa!

tellu

o/

Vaiks en mä kyl taida olla edustava, kun tuun tolla Nissanilla  ;)

AtAi

Nyt kun on taas Mazdalaatikko pihassa, niin pitäisköhä sitä joku kuukauden viimenen ke, tulla sittenkin Volvon sijaan Mazdalla ABClle  ;D Lisääntyis 100%miittaavien mazdojen määrä  ::)

grovechannel

Noh noh noh!!!  kyllä mä olen siellä ollut lähes joka kerta, tosin viime keskiviikkona en päässyt tulemaan kun vaimo vei auton ja jätti pojan mun hoitoon..
Mutta jos sitä taas tämän kuun lopussa pääsis tulemaan.

AtAi

Volvojengillä kun istuttiin rykelmässä, niin joku orpo mazdamies kyseli mazdajengin perään, ei ollu kuulemma moneen vuoteen poikennu miitissä, niin ei naamoja tunnistanu. Ei voitu auttaa kunnei paikalla näkyny muitakaan riisikuskeja saatikka mazdaukkoja, hei aktiivisuutta! Tai vaihtakaa merkkiä semmoseen millä voi miittailla :P Vaikka FeFeen, niittenki kokoontumisissa o varmaa enemmä jengiä

grovechannel

 ;D
Joopa, nekin mazdatyypit ketä miitissä käy (mun lisäksi) tulee sinne yleensä jollain hiton nissanilla!!! en nyt ala mainitsemaan nimiä mutta MACCE!!! yritäs saada se auto kuntoon!!!    ;D  ;D
Kaipa sinne taas hieman aktiivisuutta sadaan kun kesä tästä alkaa... Toivon niin!

macce76

http://valimerelle.blogspot.com/
Tallissa 626 ss gt, 929 ht, rx-7 fb. Ajossa:, rx-7 fc, 323 2.0 sport

Henkka 2

Projekti: 121/Cosmo -77
Projekti: VW Käfer -64

SportSaloon_coupe

Mä tuun het omallani taas sit kun poliisi setä antaa mun ajokorttini takaisin :D
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

tellu


grovechannel

oho... ei muistanut.. ens kerralla soita mulle. tosin tpÄSSIEN peli menossa, joten tuskin siellä ketään on.

tellu

Mazdoja ei ollut yhtään, Nissaneita neljä, Mitsuja ja Subaruita paljon.

Täytyy soitella ens kerralla, ni ehkä säki muistat :)

oneoffinnish

Mazda 929 Coupe -80

SportSaloon_coupe

Ite en viimeks mazdalla ollu. Laitoin seisontaan ja sitä mukaa myyntiin ku menin semmosen keltasen imprezan ostamaan  :P Ja ihan nyt off topic.. Kiinnostaisko ketään ostaa -89 Sportsaloon?  ;D --> http://www.nettiauto.com/mazda/626/3711180  ;D
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

mazda752

#441
yritetään keretä tulemaan mutta en varmaankaan pääse mazdalla tulemaan tarttee tulla tuolla toyotalla :)

MARELLA:lla ei nyt päästy tulemaan jäi kiinni katsastuksesta kun en kerkeä sinne menemään autolla. Onneksi on nyt säädettynä :)
Marella -75 Huvilaitos MYYNNISSÄ
Wv Vento -95 Käyttis

mazda752

No niin onkos joku tulossa ny tällä viikolla kun itsekkin pääsis vihdoin tulemaan??
Marella -75 Huvilaitos MYYNNISSÄ
Wv Vento -95 Käyttis

grovechannel

Voishan sitä yrittää ehtiä paikalle, jos vaan emäntä antaa luvan...  ;D
Eipä o pitkään aikaan tullut tuolla oltua.

Henkka 2

Noniin, tämä miitti tuli korkattua 929:n kanssa.. ei siihen mennytkään kuin 4-5 vuotta että pääsin paikalle :)
Projekti: 121/Cosmo -77
Projekti: VW Käfer -64

mazda752

tuli tuollakin käytyä taas kun kerkesi Henkka 2 auto oli kyllä hieno peli vahinko etten saanut auto nippuun niin olisi ollut 2 vanhaa mazdaa ees ihalla :)
Marella -75 Huvilaitos MYYNNISSÄ
Wv Vento -95 Käyttis

grovechannel

Joopa joo... Muistin juuri äsken että tääkin olis ollut.
Noh, olihan se paljon mukavempaa olla kotona ja miettiä että mitä sitä oikein tekis kun on tylsääää!!!

SportSaloon_coupe

mazdalla en kyl enää paikalle viitti.. ku se kerta on myynnissä.. subarulla olin kääntymässä mut ei näkyny muutaku volvojengiläisiä..
*Mazda 626 Sportsaloon coupe 2.0i Gti 16 valve -89

tellu


mazda752

Marella -75 Huvilaitos MYYNNISSÄ
Wv Vento -95 Käyttis